کد خبر 1624062
تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
لاپید: نتانیاهو بزدل است

لاپید با حمله دوباره به «بنیامین نتانیاهو» و انتقاد از تلاش‌ او برای بهره برداری از ترور نافرجام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا به نفع خود گفت: نتانیاهو یک فرد ترسو و بزدل است.

به گزارش مشرق و به نقل از شبکه الجزیره، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی درباره تلاش نتانیاهو و اطرافیانش برای بهره برداری از ترور نافرجام ترامپ به منظور القای وجود اقدامات تحریک آمیز مشابه علیه نتانیاهو گفت: نتانیاهو یک بزدل است و نه یک قربانی. نیروها و نظامیان ما در نوار غزه در معرض خطر بسیار بیشتر از آن چیزی هستند که او درباره آن صحبت می‌کند.

لاپید افزود: نتانیاهو که خود یک مکانیزم برای اقدامات تحریک آمیز ایجاد کرده و به آرامی درحال سیطره یافتن بر تمام رسانه‌های اسرائیل است، اکنون از اقدامات تحریک آمیز علیه خود شکایت دارد.

این اظهارات پس از آن بیان شد که منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نتانیاهو و بسیاری از اطرافیان و نزدیکان او تلاش می کنند تا از ترور نافرجام ترامپ بهره برداری کرده و از اقدامات تحریک‌ آمیز جریان اپوزیسیون علیه نتانیاهو سخن بگویند و به همین منظور، جلسه روز یکشنبه کابینه رژیم صهیونیستی به همین موضوع اختصاص یافت.

برپایه این گزارش، همچنین قرار است طبق دستور نتانیاهو طی روزهای آتی جلسه دیگری برای بررسی آنچه اقدامات تحریک علیه وی خوانده شده، برگزار شود.

پس از عملیات «طوفان الاقصی» در ۱۵ مهرماه سال گذشته، سیستم امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی به هم ریخته است و به عقیده بسیاری از کارشناسان، این رژیم دیگر نخواهد توانست وضعیت گذشته را بازیابد.

تشدید اختلافات داخلی میان سران رژیم صهیونیستی درباره مقصران شکست از مقاومت فلسطین و حزب‌الله نیز بر دامنه تنش‌ها در سرزمین‌های اشغالی افزوده است و اغلب صهیونیست‌ها، نتانیاهو را مقصر این شکست می‌دانند و خواستار سرنگونی وی هستند. شهرک نشینان صهیونیست در تظاهرات خود نتانیاهو را تهدید به مرگ و دار زدن کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۵
    0 0
    با سلام لاپید با حمله دوباره به «بنیامین نتانیاهو» و انتقاد از تلاش‌ او برای بهره برداری از ترور نافرجام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری سابق آمریکا به نفع خود گفت: نتانیاهو یک فرد ترسو و بزدل است. " ان عدتم عدنا " لاپید ، بی بی را بزدل خوانده است. جالبه، ما با یک روایت افسانه‌ای موجه هستیم. بی بی نمونه تمام عیار از یک صهیونیست اعتقادی است و در دهه های گدشته و در جنگ اخیر مبادرت به نسل کشی‌ و جنایات متعدد کرده است. آیا لاپید قصد سبقت از بی بی را دارد؟ بنطر می رسد خطاب لاپید متوجه بی بی نیست بلکه خصوم رژیم صهیونیستی است که در چند دهه اخیر در برابر این رژیم تسلیم شده و تمکین کردند. آنچه که امروز بی بی را در مظان ترس و بزدلی قرار می دهد مقاومت مردانی است که مرگ را ترسانده و از آن عبور کرده اند. در این جنگ جنسیت ، سن و سال وجود ندارد و همه از زن و کودک و پیر و جوان ایستاده و مردانه می جنگند و مرگ را با آغوش باز می پذیرند. در آن سوی میدان فرماندهانی هستند که وصف شان مشکل است و زبان قاصر است. پابرهنه هستند، شکم شان گرسنه است ولی حمایت از مظلوم را واجب می دانند و از خداوند شرم دارند که معلوم را تنها بگذارند. صریحا به قرآن استناد می کنند و به جهان و زندگی و روح مان صفای دیگری بخشیده اند. در سوی دیگر ودر بخش کوچکی از میدان دیباچه ای از معرفت، علم و انعطاف پذیری مشاهده می شود و چنان بر دشمن طاهر شده اند که شمال به جنوب شان منتقل شده است. آن دورترها ، نمونه ای از نسل حیدر است که نگاه خود را به آن دوردستها انداخته است ، دشمن هرچه جلوتر می آید فرزند فاطمه زهرا ص را می بیند. او برای مدیریت ازاله باطل در جهان پیش گرفته است و برای این منظور " ان ربی معی سیهدین " را سر داده است. این مجموعه است که فرعونیان زمین از بی و بی و لاپید و را خوار و ذلیل و ترسو و بزدل کرده است. این اول ماجرا است. ان شاءالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس