حزب الله

به گفته رسانه های محلی لبنان، یک فروند پهپاد صهیونیستی خودرویی را در جاده عاریا الجبل در مجاورت بعبدا در شرق بیروت هدف قرار داد که سرنشینان آن همگی نجات یافتند.

سرویس جهان مشرق - بخش امنیت دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درخواست دریافت فوری بودجه اضافی به مبلغ ۲ میلیون شکل (۵۲۸ هزار دلار) را ارائه داده است تا تدابیر امنیتی بیشتری را در خانه وی در شهر قیساریا اتخاذ کند.

این اقدام بعد از گذشت یک هفته از حمله پهپادی موفقیت آمیز حزب الله از جنوب لبنان علیه خانه نتانیاهو و هدف قرار گرفتن اتاق خواب وی انجام می‌شود. حمله مذکور باعث شده نگرانی‌ها نسبت به تشدید تهدیدات علیه نتانیاهو و خانواده اش افزایش پیدا کند.

پهپاد حزب الله موفق شد با عبور از لایه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی بدون آنکه شناسایی شود و یا آژیرهای خطر به صدا درآیند خانه نتانیاهو را هدف قرار دهد.

۰۶:۰۰ - حمله پهپادی مقاومت عراق به شمال سرزمین های اشغالی

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد هدفی نظامی در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد هدف قرار داده است.

۰۷:۰۰ - حمله ترکیبی حزب‌الله به اراضی اشغالی

حزب‌الله لبنان المناره و مرگلیوت در شمال اراضی اشغالی را هدف موشک‌های خود قرار داد. همچنین حزب‌الله لبنان شهرک‌های سعسع و زرعیت در شمال فلسطین اشغالی را با پهپاد انتحاری هدف قرار داد.

حمله نیروهای حزب الله لبنان به مناطق شمالی سرزمین های اشغالی

۰۷:۲۰ - رویارویی رزمندگان مقاومت با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری

نظامیان صهیونیست صبح امروز به مناطقی در شمال کرانه باختری یورش بردند. در پی حمله صهیونیست‌ها به جنین، رزمندگان مقاومت اقدام به مقابله با آنها کردند.

گروهان‌های قدس گردان جنین تاکید کرد مبارزان این گردان‌ها با نیروهای اشغالگر در ورودی شهرک سیله الحارثیه درگیر شده و آنها را به گلوله بستند.

۰۸:۳۰ - حمله حزب الله به کریات شمونا و المطله

منابع عبری زبان از حمله موشکی به شهرک‌های کریات شمونا و المطله در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. در پی این حمله آژیر خطر در مناطقی در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۱۵ موشک از لبنان به سمت شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی شلیک شده است.

۰۹:۳۰ - تجمع نظامیان صهیونیست هدف حمله قرار گرفت

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که مجاهدین این سازمان امروز صبح برای بار چهارم تجمع نیروهای صهیونیست را با رگبار راکتی هدف قرار دادند.

عقب نشینی نظامیان صهیونیست در حمله نیروهای حزب الله

۱۲:۰۰ - حمله ناموفق رژیم صهیونیستی به یک خودرو در بیروت

به گفته رسانه های محلی، یک فروند پهپاد صهیونیستی خودرویی را در جاده عاریا الجبل در مجاورت بعبدا در شرق بیروت هدف قرار داد. گزارش ها حاکی از آن است که این عملیات ناموفق بوده و تمام سرنشینان خودروی هدف نجات یافته‌اند.

۱۲:۱۰ - حمله پهپادی حزب‌الله به صنایع نظامی رژیم صهیونیستی

شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی یودیفات در شمال سرزمین های اشغالی هدف حمله پهپادی حزب‌الله لبنان قرار گرفت.

جنبش حزب الله لبنان امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی« یودیفات» در جنوب شرق عکا در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

در این بیانیه حزب‌الله آمده است که در راستای دفاع از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع آن و دفاع از لبنان و مردم آن و در چارچوب عملیات خیبر و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت، رزمندگان مقاومت اسلامی با ندای لبیک یا نصرالله ساعت ۷:۰۵ صبح امروز دوشنبه ۲۸ اکتبر، شرکت صنایع نظامی رژیم صهیونیستی «یودیفات» در جنوب شرقی عکا را با پهپاد تهاجمی هدف قرار داده است.

هشدار حزب الله به صهیونیست‌های ساکنان کریات شمونه/ مقاومت لبنان برای بار چهارم تجمع صهیونیست‌ها را هدف قرار داد/ حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو ناکام ماند + عکس و فیلم
حمله حزب الله به سرزمین های اشغالی

۱۳:۲۰ - حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به لبنان

جنگنده‌های رژیم صهیونیسی نقاطی در جنوب لبنان را هدف حمله قرار دادند. جنگنده های این رژیم همچنین نیروهای امدادی را هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به لبنان تا این لحظه ۲۷۱۰ نفر به شهادت رسیده و ۱۲۵۹۲ نفر هم زخمی شدند.

۱۶:۰۰ - زخمی شدن چند نظامی صهیونیست دیگر

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد طی نبردهای ۲۴ ساعت گذشته در جنوب لبنان ۷ نظامی دیگر این رژیم زخمی شدند.

۱۶:۵۰ - صدای آژیر در حیفا به صدا در آمد

منابع خبری از فعال شدن صدای آژیر خطر در منطقه الکریوت در شمال حیفای اشغالی خبر دادند.

مقاومت لبنان برای بار چهارم تجمع صهیونیست‌ها را هدف قرار داد/ حمله پهپادی رژیم صهیونیستی ناکام ماند/ صدای آژیر در حیفا به صدا در آمد +عکس و فیلم

۱۸:۱۰ - حمله موشکی حزب الله به شمال سرزمین های اشغالی

حزب الله اعلام کرد شهرک شومیرا در شمال سرزمین های اشغالی را هدف حمله موشکی قرار داده است.

حملات حزب الله به شمال فلسطین اشغالی

۲۰:۵۰ -شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به لبنان به ۲۷۱۰ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به لبنان تا این لحظه ۲۷۱۰ نفر به شهادت رسیده و ۱۲۵۹۲ نفر هم زخمی شدند.

۲۱:۲۵ -آتش‌سوزی چند کارخانه اسرائیلی در کرانه باختری

رسانه‌های عبری زبان از آتش‌سوزی مشکوک در چند کارخانه صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در شرق بیروت ناکام ماند/ مقاومت لبنان برای بار چهارم تجمع صهیونیست‌ها را هدف قرار داد/ حمله پهپادی مجدد حزب الله به صنایع نظامی رژیم صهیونی+عکس و فیلم

دست کم سه کارخانه در منطقه صنعتی امانوئل واقع در جنوب[کرانه باختری] درگیر حریق شدند و نیروهای آتش نشانی چند ساعت برای خاموش کردن آتش تلاش کردند.

۲۲:۱۵ - وحشت نتانیاهو از پهپادهای حزب الله

شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نتانیاهو در یک جلسه غیر علنی گفته اگر اکنون یک پهپاد به ساختمان کنست اصابت کند ما کجا می‌توانیم برویم.

منبع مذکور اشاره کرد که نتانیاهو گفته از پهپادهای حزب الله وحشت دارد.

گفتنی است که رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که جلسات هفتگی دولت به دلیل مسائل امنیتی و از ترس حملات احتمالی ایران به مکانی غیر از مکان همیشگی خود منتقل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    0 3
    سلام . عزیزان رزمندگان فلسطینی شیعه هستند ، چون اگر وهابی خبیث و لعین بودند باید میگفتند امام ما نتانیابو است
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۷
    2 1
    نتانیاهوی پلید را بکشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس