کد خبر 1624621
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹
مدافع ملی‌پوش گل‌گهر به استقلال پیوست

مدافع ملی‌پوش گل گهر سیرجان به عضویت تیم استقلال تهران درآمد.

به گزارش مشرق، سامان فلاح پس از مذاکراتی که با باشگاه استقلال داشت با قراردادی دوساله به آبی‌پوشان تهران پیوست تا در لیگ بیست‌وچهارم برای این تیم توپ بزند.

این بازیکن پس از صحبت‌هایی که با مسئولان گل گهر داشت توانست رضایتنامه‌اش را دریافت کند.

سامان فلاح پس از عقد قرارداد سه ساله با باشگاه استقلال تهران به خبرنگاران گفت: از تمام کسانی که باعث این انتقال شدند تشکر می‌کنم. خیلی از این اتفاق خوشحالم که حالا در باشگاه بزرگ استقلال قرار دادم و بین هواداران استقلال هستم.

مدافع تازه وارد آبی‌پوشان پایتخت درباره رقابت با بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی افزود: همه اعضای تیم رفاقت دارند. همه تلاش خود را می‌کنیم تا استقلال سربلند باشد.

او در پاسخ به اینکه به آرزوی کودکی خود رسید چراکه در زمان حضورش در پیکان همه او را به عنوان یک استقلالی می‌شناختند تاکید کرد: استقلال خیلی باشگاه بزرگی است و احترام زیادی به آنها قائل هستم. خوشحالم اینجا هستم اینجا حضور دارم.

فلاح در خصوص مشورت با بازیکنان قدیمی استقلال برای پیوستن به این تیم خاطرنشان کرد: بله مشورت داشته ام و خیلی از این اتفاق هم خوشحال هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۲۷
    0 0
    مدعیان حفاظت از رعایت سقف تعیین شده کجا هستند بازیکن جوانی که با بالای چهل میلیارد یعنی دوبرابر سقف تعیین شده قرارداد بسته تراکتور باسه بازیکن پرسپولیس هرکدام شصت میلیارد قرارداد بسته و سپاهان هم همینطور آیارعایت سقف فقط مختص پرسپولیس مردمی است این چه قانونی است که توسط این سه تیم وزیرپاگذاشتن میشود استقلال سپاهان وزنوزی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس