کد خبر 1624760
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
‌

یکی از کاربران هوادار رضا پهلوی ضمن تکذیب گفته‌های اخیر مهدی خلجی، علیه او افشاگری قابل توجهی کرده که موضع‌گیری براندازان علیه او را دوچندان کرده است.

سرویس سیاست مشرق- ارسال یک پیام از سوی یکی از مدافعان حمله نظامی به خاک ایران مشت او را باز کرد تا مشخص شود که خیانتکار به وطن می‌تواند حتی به خانواده خودش نیز خیانت کند!

در روزهای اخیر و در ادامه افشاگری‌های براندازان علیه یکدیگر ،فریبا داوودی مهاجر خطاب به مهدی خلجی نوشته است که او با وجود دادن شعارهایی در حمایت از زنان به زن خود خیانت کرده است، مهدی خلجی یکی از مروجین تئوری‌های سیاسی در اغتشاشات سال 1401 بوده و فاش شدن ماجرای اخیر نشان می‌دهد که این دست افراد تا چه میزان به شعارهایی که می‌دادند بی اعتقاد بوده‌اند.

خلجی در سال‌های گذشته مدیر بخش اندیشه روزنامه اصلاح‌طلب انتخاب بوده است، وی پس از خروج از کشور، به عنوان پژوهشگر اسلامی با رادیو فردا و بی‌بی‌سی ارتباط پیداکرد و در این زمینه همکاری کرده است. وی همچنین با گروه رسانه‌ای سازمان‌یافته از سوی هلند برای مقابله با مبانی فکری نظام، همکاری نزدیک داشت.

مهدی خلجی جز طیفی بود که سرویس‌های جاسوسی غرب با او همکاری مستمر دارند،خلجی پس از خروج از کشور به عضویت انستیتو واشنگتن، مهمترین موسسه تحقیقاتی و پژوهشی ضدایرانی، درآمد.

انستیتوها یکی کارآمدترین لابی‌های صهیونیست‌ها در غرب است و برای ضربه به ایران روی این اندیشکده‌ها سرمایه‌گذاری گسترده‌ای شده است. در صدر این اندیشکده‌ها، «انستیتو واشنگتن برای سیاست خاورنزدیک» (Washington Institute for Near East Policy) یا (WINEP) که تمرکز جدی بر روی تحولات سیاسی، نظامی، اقتصادی و اجتماعی کشورهای منطقه خاورمیانه دارد. این اندیشکده‌ها به ویژه انستیتو واشنگتن، جایگاه مهمی در نظام تصمیم‌گیری آمریکا دارند. این موسسه همچنین به صورت رسمی از نزدیکترین موسسات به لابی رژیم صهیونیستی در منطقه است.

WINEP در سال ۱۹۸۵، با هدف گسترش منافع آمریکا در خاورمیانه و به جهت مطالعات تخصصی بر روی این منطقه تأسیس شد.

سرنوشت محتوم یک خیانتکار+عکس

مهمترین محورها و برنامه‌های مطالعاتی و پژوهشی این مووسه شامل برگزاری همایش‌های سالیانه، برگزاری سمینارهای سیاسی، برگزاری گردهمایی‌های نظامی و امنیتی و مطالعه‌ ویژه بر راهبردهای سیاسی و حیاتی دولت‌های خاورمیانه است. این موسسه همچنین تلاش‌هایی برای خرید اطلاعات جاسوس‌های ایرانی نظیر محمدعلی شعبانی و بسیاری دیگر کرده است.

مرکز مدیریت اجرایی انستیتو واشنگتن در حوزه ایران

بخش میدیریت اجرایی این موسسه نیز قابل توجه است. مدیر این مرکز «دیوید شنکر» می باشد؛مرکز تحقیقاتی امنیت ایران از دیگر مراکز پژوهشی این موسسه است که تمرکز اصلی آن بر روی مسایل نظامی و برنامه هسته ای ایران است. از دیگر فعالیت‌های عمده این مرکز، بزرگنمایی نظامی و اتمی ایران در منطقه و همچنین فضاسازی منفی علیه ایران می باشد که توسط «پاتریک کلاوسون» مدیریت می شود؛ مرکز مطالعات خلیج و سیاست انرژی یکی دیگر از مراکز زیر مجموعه موسسه واشنگتن می باشد که بر روی بررسی سیاست های نفتی دول عربی خلیج از جمله عربستان، کویت، امارات متحده عربی و… تمرکز مطالعاتی دارد.

این مرکز که توسط «سیمون هاندرسون» اداره می شود، سیاست‌های آمریکا در خصوص نزدیکی با دول عربی محافظه کار را تدوین و طراحی می کند؛ مرکز مطالعات امنیتی و نظامی، یکی از مراکز وابسته به موسسه واشنگتن است که در حوزه بررسی تحولات نظامی کشورهای منطقه خصوصاً ایران تمرکز داشته و همچنین در تحلیل مباحث امنیتی کشورهای منطقه حوزه مطالعاتی عمیقی دارد.

البته همسر خلجی نیز از کنش‌های ضدایرانی مبرا نیست؛ مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا، همسر مهدی خلجی، در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ به رضا پهلوی پیشنهاد داده بودند که اموال مردم ایران را مصادره کنند و در جیب مخالفان جمهوری اسلامی تقسیم کنند.

سرنوشت محتوم یک خیانتکار+عکس

مهدی خلجی و همسرش در حالی پیگیری مصادره اموال مردم ایران بودند که «مرجان شیخ‌الاسلامی آل‌آقا» متهم به اختلاص ۶ میلیارد یورویی از بیت‌المال مردم ایران است.

همسر خلجی از فعالین رسانه‌ای جریان مدعی اصلاحات و از متهمین اصلی پرونده ۶/۶ میلیارد یورویی پتروشیمی بود. همچنین وی متهم به مشارکت اخلال در نظام اقتصادی کشور و تحصیل مال نامشروع به مبلغ هفت میلیون دلار بود که سال ۹۶ از کشور متواری شد

سرنوشت محتوم یک خیانتکار+عکس

البته افشاگری ضدانقلاب علیه هم در بین مخاطبان خود با کمی واکنش‌های منفی هم روبه رو شده است، کارشناسان سیاسی معتقدند که شکست آشوب‌ها و ناکارآمدی جنگ ترکیبی باعث شد تا عناصر ضدایرانی در خارج از کشور به جان هم بیافتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • سید IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    41 0
    همان ماجرای همیشگی خستگی یابوهای گاری در سربالایی!!!!
    • رزمنده و جانباز دفاع مقدس IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      31 0
      پول حرام دنیای این سارقان را خراب کرد و باید منتظر عواقب کارهای زشت خود در آخرت باشند جهنم منتظر آنهاست .
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    39 0
    مرگ بر خائن
    • DE ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      12 3
      از زمان انقلاب تا الآن خدا وکیلی هر چی دزد و فاسد و ضد دین خدا بوده از گروه اصلاحات بوده
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    24 2
    شعار تبلیغاتیش جالبه، ایران برای همه ایرانیان!!1
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    26 0
    جماعت بیشرف وطن فروش جیفه دنیا خور.
  • DE ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    14 0
    این موسسه همچنین تلاش‌هایی برای خرید اطلاعات جاسوس‌های ایرانی کرده است.
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      42 1
      ضرب المثلی ست که میگوید خود کرده را تدبیر نیست این افراد چرا ناراحت هستند و یکدیگر را به خیانت متهم میکنند اولین اصل جنبشی که همه را به آن ترغیب میکردند یعنی زن زندگی آزادی خیانت به یکدیگر است حالا مشکلشان چیست .چاه مکن بهر کسی اول خودت دوم کسی
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    16 0
    مجازات خائن در همه دنیا یه چیزه.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    22 1
    هرجا اسمی از اختلاس و غارت و خیانت به کشور و مردم می آید نام افسادطلبان می درخشد
    • US ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      7 1
      چرا کسی مانع اختلاسش نشد فقط بلدید فحش بدین
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    19 0
    خاک برسرشون که بقدری بی اصل ونسب هستندتامیرن اونور هرزه میشن!!!
  • دلاور IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    20 1
    چرا کسی جواب نمیده این خانم چطور این اختلاس رو انجام داده کسی متوجه نشده؟ کلا ارگانهای نظارتی خوابند. همه اختلاس میکنن فرار میکنند بعد از چند سال متوجه میشند چنین اختلاسهای انجام شده. دل ادم برای شهدا جنگ تحمیلی میسوزه رفتن شهید شدند بجاش با اهمال کاری بعضی ها فرصت به چنین افرادی داده بشه سرمایه های کشور رو بدزدند
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      5 6
      جوجه تو فکر می‌کنی این افراد روز روشن جلو همه اختلاس میکنند؟!!! در ثانی همان زمان یعنی شیخ بنفش معلوم شد اختلاس از پتروشیمی ولی مردم فکر چرت و پرت هستند و دوباره به همان افراد رای دادند پس بیخود جو الکی نده
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      5 0
      حتما"این خانم جاسوس نفوذی بوده
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    12 2
    در مورد خیانت گاو پالونی به زنش چیزی نگفت؟ در‌مورد خیانت یاسی جون به گاو پالونی چطور؟ حال خلج کی قراره گاو پالونی رو شاهش کنه خخخخخ
    • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      3 1
      نگران نباش. مثل شیر مواظب یاسمین هستم (ارادتمند: تام مورلی. شکارچی مال بی صاحاب!)
  • DE ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    23 1
    هر اصلاح طلب که از ایران خارج میشه بلافاصله یک شغل در رسانه یا مؤسسات ضدایرانی بهش میدن و مشغول به خیانت میشه . مشخص میشود که این اشخاص از اول خائن و ذات خراب داشته اند و مردم رو فریب داده اند . محسن سازگارا ، مصی علینژاد و مهدی خلجی جزیی از این گروه وطنفروش هستند و تعداد زیادی هنوز در داخل ایران هستند و به فریبکاری مشغولند .
  • ناشناس IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    24 1
    چطور اغلب اینها زیر سر روزنامه های اینجا سبز میشند و بعد از رفتن کلی افشاگری میشه که سالها داشته چه و چه و با کجاها همکاری میکرده،یکی دیگه ش همین عجوزه علینژاد خبرنگار ویژه مجلس. چرا اینجا هستند زیر تیغ ممیزی نمیرند؟ خداوکیلی سیستم اینجا مصداق بارز مَثَل در دروازه و سوراخ سوزنه شایدم مصداق بارزتر نفوذ.
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    18 0
    این افراد چه راحت از ممکلت خارج میشن!
    • ناشناس IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
      8 0
      نمیدونی؟ چون مملکت برای خودشونه... طرف با صد میلیون تومن وام معوقه نمیتونه فرار کنه، دو نفر خفت گیرهای زن مسن اردبیلی رو دو روز بعد توی قم گرفتند اونوقت باور میکنی که یکی با این همه اختلاس بتونه فرار کنه؟ واقعیت اینه که قرار بوده فرار کنه و سهم هر کسی محفوظ.
  • ناشناس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    4 0
    چطور اغلب اینها زیر سر روزنامه های اینجا سبز میشند و بعد از رفتن کلی افشاگری میشه که سالها داشته چه و چه و با کجاها همکاری میکرده،یکی دیگه ش همین عجوزه علینژاد خبرنگار ویژه مجلس. چرا اینجا هستند زیر تیغ ممیزی نمیرند؟ خداوکیلی سیستم اینجا مصداق بارز مَثَل در دروازه و سوراخ سوزنه شایدم مصداق بارزتر نفوذ.
  • IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    6 1
    بیشتر فعالین خارج نشین اپوزسیون ،از همین قماش هستند،یعنی از حزب خائن پرور مدعی اصلاحات
  • ایرانی IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    7 0
    اختلاص نه، اختلاس درسته. دول عربی خلیج نه، دول عربی خلیج فارس یک ویراستار ندارین؟!!
    • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
      0 0
      مشرق به عمد کلمه جعلی ازربایجان رو اززبان و کامنتهای پانتورچیسم باز نشر می‌کنه
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    7 1
    خداوکیلی هرچی دزد و اختلاسگر و برانداز هست که همه هم فرار کردند و در خارج از کشور فعالیت می کنند از همین اصلاح طلبان هستند! مردم ایران یعنی این چیزا رو نمی دونند یا می دونند و براشون مهم نیست؟!!
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    8 0
    خیلی تاسف اوره که به کوچکترین بهانه ای اموال کشورمان بلوکه میشه و یا به مشتی بیشرف داده میشه.اون وقت در کشور ما با اینکار آمریکاییها مقابله نمیشه و یا حتی در برابر غارت میلیاردها دلار سرمایه این کشور حتی به مجامع بین المللی شکایت هم نمیشه.الان این خانم اختلاس به این بزرگی کرده نه کسی از کسانی که این فرد رو وارد دستگاههای کشور کرده اند و حمایتش کرده اند بازخواست میکند نه از خانواده اش بازخواست میشه و نه پلیس اینترپل علیه این فرد اعلام جرم کرده.اصلا معلوم هست چه خبره؟
  • US ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    19 0
    خیانتی در کارنبوده. این زن دزد با استفاده از مهدی خلجی نوکر صهیونیست ها به آمریکا بعنوان ؛زن خلجی؛ وارد میشه و مقداری از پولهای دزدی را به این نوکر برای دستمزد میده و فوری طلاق میگیره.کی میتونه بصورت این زشت صورت و سیرت تف کنه - ازدواج پیشکش. این نوکر با جنس مونث زیاد راحت نیست.
  • CA ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۱
    15 0
    هرکس به کشورش خیانت کنه دشمن همه مردم آن کشور است . خیانتکار،اغتشاشگر،فتنه‌گر مزدور، همه دشمنان ایران و هر ایرانی آزاده هستند و سرنوشت چنین افرادی ذلت و خواریست.
  • DE ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    1 0
    تو مملكتي كه به نام افراد و ظاهر افراد بيشتر از هر چيزي اهميت ميدن، اين حوادث رخ ميده! مرجان شيخ الاسلامي آل آقا! اسم طرف را توجه كنيد!
  • CA ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    2 1
    همیشه پای یک صلاحطلب درمیان است و وقتیکه رئیس جمهور جدید جواد ظریف رو همه کاره قرار میده یعنی بعضیها دلتنگ ۸سال دولت روحانی و ظریفند!!
  • z IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۲
    1 0
    میشه بفرمایید از کدام مرز متواری شد از مرز چه کسی؟
  • DE ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۰۴
    0 0
    اینها فقط زباله هستند، عوامل اصلی آقازاده ها و آقایون دو تابعیت هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس