کد خبر 1629075
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۲

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک TV با انتشار ویدئویی با عنوان حماسه خونخواهی به گزارش خبرنگار الجزیره از حضور پرشور مردم در تشییع شهید هنیه و انتقام ایران از اسرائیل پرداخت:

این حضور گسترده تقریبا شبیه به تظاهراتی است که ایران در مناسب های مختلف شاهد آن است مثلا راهپیمایی روز قدس و روز بزرگداشت انقلاب(۲۲ بهمن).

دیدگاه ایران از لحاظ دیپلماتیک و وزارت خارجه این است که خاکش هدف قرار گرفته و اینکه ایران از حق خود در پاسخگویی کوتاه نخواهد آمد و از تمام حقوقش برای هدف قرار دادن اسرائیل و انتقام ترور اسماعیل هنیه بهره خواهد برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 8
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ادرین DE ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 0
    پاسخ ایران قابل پیش بینی شده. استراتژی غافلگیری باید بازگردد. یه جوری شده همه میگن ایران میخواد چند تا پایگاه نظامی بزنه. از تجربه ترور حاج قاسم و ترورهای سوریه به این نتیجه رسیدند که ایران میخواد پایگاه نظامی بزنه. ترور نتانیاهو میتواند گزینه مناسبی باشد.
  • نصر IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۲
    0 2
    انتقام سخت نابودی تفکرات صهیونیستی در کل جهان است. سرمایه داران جنایتکار صهیونیست نباید در هیچ کجای دنیا امنیت داشته باشند ومنافع انها در کل دنیا باید بخطر بیفتد.اسرائیل یک دفتر کار صهیونیزم جهانی است . نتانیابونماینده انهاست و به اسم حمایت از یهودیان مهاجر منافع سرمایه داران صهیونیست را در منطقه تامین میکند.انها نه یهود را قبول دارند نه خدا و نه حضرت موسی (ع) را .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس