1

روایت غربی و عبری با چاشنی ایرانی از ماجرای ترور اسماعیل هنیه در تهران زدن یک تیر با دو نشان بود.

سرویس سیاست مشرق- ساعتی پس از ترور شهید هنیه در تهران چند کانال خبری در یک پیام‌رسان ایرانی انگشت اشاره را به‌سوی دستگاه امنیتی گرفته و نوشتند که ضعف اطلاعاتی در تهران عامل شهادت رهبر بلندپایه حماس در تهران شده است، این شایعات عجیب با انتشار گزارشی در یک روزنامه آمریکایی تقویت شد.

نیویورک‌تایمز در گزارشی هالیوودی با نمای پلیسی نوشت که یک دستگاه انفجاری ماه‌ها پیش از سفر این اسماعیل هنیه به تهران قاچاق شده بود و از حدود دو ماه پیش نیز در محل اقامت وی، کار گذاشته‌شده بود، این ادعا در حالی مطرح‌شده بود که هنیه خردادماه امسال به تهران سفرکرده و در مراسم تشییع شهید رئیسی نیز حاضرشده و در اتاق مشترک مقاومت در تهران نیز شرکت کرده بود.

گزارش آمریکایی‌ها در گذاشتن یک بمب در اتاق هنیه توسط عوامل نفوذی آن‌قدر سطحی و باعجله نوشته‌شده بود که یک رسانه انگلیسی نیز به میدان آمده تا بتواند تصویرسازی از این ماجرا را اصلاح کند، روزنامه تلگراف دو روز پس از انتشار گزارش نیویورک‌تایمز در یک روایت تکمیلی نوشت که قرار بوده اسماعیل هنیه را در روز تدفین آیت‌الله رئیسی در تهران ترور کنند اما به دلیل شلوغی محیط این مأموریت ناکام مانده است.

گزارش لندن نیز گاف‌های بزرگی داشت ازجمله آنکه شهید رئیسی را نه در تهران بلکه در مشهد خاک‌سپاری کرده بودند و شهید هنیه در مراسم شهر مشهد حضور نداشت، اما به جهت داغ کردن این ماجرا این روزنامه نوشته است که دو مأموری که بمب را در اتاق هنیه کار گذاشتند از ایران خارج شدند اما یک منبع آن‌ها در ایران بود تا محل نهایی اتاق هنیه را اعلام کند. این مأموران ساعت دو بامداد به‌وقت‌تهران بمب اتاق هنیه را از خارج کشور منفجر کردند!

انحراف پرونده ترور هنیه در تهران توسط یک شبکه نفوذی / تضعیف دستگاه اطلاعاتی کشور توسط در شب انتقام

پشت پرده تضعیف دستگاه اطلاعاتی کشور پس از ترور

روایت دو روزنامه آمریکایی و انگلیسی توسط سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز تقویت شد، دنیل هاگاری ساعاتی پس از ترور ناجوانمردانه شهید هنیه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در شب سه‌شنبه به‌جز حمله هوایی برای ترور فؤاد شکر، فرمانده حزب‌الله در بیروت، در هیچ جای دیگر عملیات انجام نداده است.

حالا مشخص‌شده بود که چرا دو رسانه غربی سراسیمه برای واقعه خونین سحرگاهی در تهران روایت ساختند، آن‌ها در تلاش بودند که رد عاملان جنایت را از صحنه پاک کنند تا مانع از اجرای طرح تنبیه قاتلین گردند؛ خالد القدومی نماینده حماس در ایران درباره این ماجرا می‌گوید:

از وضعیت محل حمله و جنازه شهید هنیه مشخص بود که این حمله با یک پرتابه از هوا یا موشک صورت گرفته است. به‌هرحال من نمی‌خواهم وارد جزئیات بیشتر شوم؛ زیرا تیم‌های فنی و تخصصی برادران ما در جمهوری اسلامی مشغول تحقیق هستند و نتایج بعداً اعلام خواهد شد، واقعیت‌های روی زمین با روایت‌های نیویورک‌تایمز و سخنگوی ارتش اسرائیل در تضاد است. هدف از این روایت‌ها و اظهارات، سلب مسئولیت مستقیم از اسرائیل است تا از این طریق تبعات این جنایت متوجه آن نشود.

روایت غربی و عبری از ماجرای ترور اسماعیل هنیه در تهران زدن یک تیر با دو نشان بود؛ از سویی تلاش شده بود رد عاملین ترور را پنهان کرده و مانع از ایجاد یک هم سویی تحلیلی در داخل کشور شد، از سوی دیگر با راه انداختن بازار داغ شایعات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور را لکه‌دار کرده و آن‌ها را متهم به دخالت، نفوذ با باز کردن یک پرونده قتل کرد. این صحنه‌سازی جالب‌توجه نیاز به شایعاتی داشت که در فضای مجازی دست‌به‌دست شود.

بررسی دقیق این ماجرا حکایت از آن دارد که متأسفانه عملیات روانی دشمن برای «اثرگذاری اجتماعی» در داخل هم‌دستانی داشته که اغلب روی موج حوادث خبری سوار شده و بدون دانستن عقبه ماجرا به تضعیف نهادهای حاکمیتی و انقلابی پرداخته‌اند. متهم کردن پدافند کشور به کم‌کاری، نیروی هوافضای سپاه به سیاسی بازی و دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور به ضعف و نفوذ ازجمله پیوست‌هایی بود که برخی ناآگاهانه یا با برنامه و طراحی به آن دامن زدند.

انحراف پرونده ترور هنیه در تهران توسط یک شبکه نفوذی / تضعیف دستگاه اطلاعاتی کشور توسط در شب انتقام

درحالی‌که در تهران برخی از روی ضعف تحلیلی و تعدادی دیگر نیز احتمالاً از سر برخی شیطنت‌های خاص خط تضعیف نهادهای دفاعی و اطلاعاتی کشور را پیش برده‌اند، یاکوب آمیدرور، رئیس پیشین شورای امنیت ملی رزیم صهیونیستی در یادداشتی که پس از ترور شهید هنیه نوشته است اطلاعات قابل‌توجهی را پیش کشیده که نشان از حوادثی آن‌سوی حادثه تلخی تهران دارد.

انحراف پرونده ترور هنیه در تهران توسط یک شبکه نفوذی / تضعیف دستگاه اطلاعاتی کشور توسط در شب انتقام

این افسر اطلاعاتی رده‌بالای رژیم صهیونیستی با تصویرسازی موج وحشت از اشراف اطلاعاتی و نظامی و نیز ساختار هژمونیک منطقه‌ای ایران نوشته است:

ایران بزرگ‌تر از توان اسرائیل است و اسرائیل نمی‌تواند به‌تنهایی با آن مقابله کند، سیاست‌های گذشته اسرائیل در مقابله با تهدیدات منطقه‌ای کافی نبوده‌اند و نیاز به تغییر دارند، ایران دارای ظرفیت ژئو استراتژیک و جنگ با این کشور به معنای نابودی است!

ترجمه دقیق از سخنان یاکوب آمیدرور نشان از آن دارد که اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی نه یک عملیات پیش‌دستانه بلکه تحرکاتی واکنشی بوده و ناشی از یک ترس بزرگ است، اما در داخل این «ترس استراتژیک» ضعف و کنشی تفسیر شده و سیستم اطلاعاتی و دفاعی کشور را زیر سؤال می‌برد.

ویروسی که در فضای رسانه‌ای کشور توسط تعدادی اکانت و کانال خبری {که متاسفانه در بستر پیام‌رسان‌های داخلی و بدون هرگونه نظارتی فعال هستند} ایجادشده آن‌چنان رشد کرده که هم‌افزایی رسانه با دستگاه‌های اطلاعاتی تبدیل به یک استرس‌زایی خطرناک شده و مجازات قاتلین را به یک فشار سیاسی بدل کرده است.

گویی دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور علاوه بر جنگ سخت راهبردی در بیرون از مرزها باید زیر فشار عوامل مستقیم نفوذ و موج‌های ناآگاهانه پس‌ازآن باشد، این فشار استرسی از نگاه دستگاه ادراکی دشمن می‌تواند خطای تصمیم‌سازی را به سطح آستانه برساند.

انحراف پرونده ترور هنیه در تهران توسط یک شبکه نفوذی / تضعیف دستگاه اطلاعاتی کشور توسط در شب انتقام

به خط شدن سرویس خارجی و شبکه داخلی!

جو غیرقابل کنترل این روزها است بارها در شبکه‌های اجتماعی تجربه شده است، به عنوان مثال ایام حمله ایران به پایگاه عین‌الاسد و نیز عملیات‌های موشکی علیه پایگاه‌های تروریستی در شرق و غرب کشور، شبکه‌های اجتماعی مرجع غیررسمی اخبار جنگ شده اند.

در سال‌های اخیر هر بار که اخبار و هیجان جنگ در کشور بازتاب پیدا می‌کرد، کانال‌های خبری بی‌نام و نشان در تلگرام پای ثابت انتشار اخبار جعلی و هیجانی درباره این مسائل بودند. اما امروز و به ویژه پس از عملیات وعده صادق، مرجعیت این اخبار غیررسمی به پیام‌رسان‌های داخلی ایرانی تغییر موضع پیدا کرده است.

اما اخبار غیررسمی و هیجان انگیز منتشر شده در برخی پلتفرم‌های داخلی، سبب گمراه شدن توجه و تمرکز مردم از این اختلال گسترده سایبری به اخبار جعلی جنگ شد، اخباری که تا حدودی به بسترهای فارسی‌زبان شبکه‌های اجتماعی خارجی هم کشیده شد.

اخبار جنگ را از کجا باید دنبال کنیم/ پیام رسان‌های داخلی و خارجی، به مرجع غیررسمی وقایع جنگی کشور تبدیل شده‌اند!

اخبار لحظه به لحظه جنگ ایران و اسرائیل در یکی از کانال‌های پرمخاطب پیام‌رسان ایتا

ریشه خارجی گمراه سازی خبری در روزهای اخیر جعل روایت و تصویر سازی جدید از ترور و ریشه‌های داخل آن علاوه بر تقویت عامل خارجی دارای ماهیت سیاسی نیز بوده است که همچنان به نتایج انتخابات اخیر ارتباط دارد، انتشار یک خبر جعلی به نقل از وزارت دفاع و چرخاندن آن در فضای رسانه‌ای داخلی برای آگاهان سیاسی چند خبر روشن دارد، هم‌زمان با سرویس خارجی شبکه داخلی ترور نیز به خط شده است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 90
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 80
  • رضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    46 6
    وزارت اطلاعات قاعدتا توان شناسایی و بازداشت مسئولین دروغ پراکنی در شبکه های مجازی داخلی را دارند اگر آنان را بازداشت و بازجویی کنند می توان شبکه نفوذ اجانب را در این شبکه ها پیدا و با آنها مقابله کرد.
    • باغبان پیر FR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      21 3
      ترور کردن فکر کردن نمیخواهد بلکه افکار پلید میخواهد ترور احمقانه ترین روشی است که بعضی ها برای رسیدن به مقاصد خود در پیش میگیرند, اما نه تنها جواب نمیدهد بلکه جواب عکس میدهد, بانیان ترور با این روش هر روز بیشتر از پیش در باتلاق خود ساخته خود تا مرگ و جنون فرو میروند. مصداق قابل لمس ان در دوران حاضر بعد از انقلاب گروهک منافقین (مجاهدین خلق) میباشند که بعد از انقلاب دست به ترور های بیشماری زدند و هر روز به خود و طرفدارانشان وعده های بی جایی به پایان جمهوری اسلامی را میدادند. حاصل این شیوه کار ان شد که خودشان از ایران فرار کردند , در آغوش صدام حسین جنگ طلب قرار گرفتند و حالا در کمپی در آلبانی در انتظار مرگ نشسته اند . رژیم غاصب و اشغالگر, کودک کش و تروریست نیز سرنوشتی بهتر از منافقین نخواهد داشت
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      3 1
      نیازی به این همه صغری و کبری چیدن نیست برادران. این ساختمان و اطراف آن احتمالا به دوربینهای امنیتی و بسیار باکیفیتی متصل بوده است. تصویر دوربینها که ادعای شما را ثابت کند نمایش دهید تا روسیاه شود هرآنکه در او غش باشد. کلاً هر آنکه!
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    27 37
    و خداوند دشمنان ما را از احمق ها آفرید. همین گزارشهای پی در پی آمریکایی ها و انگلیسیها نشون میده که همه شون در این ترور دست داشتن که اینقدر با اطمینان و دقیق از نحوه کار گذاشتن بمب صحبت میکنند. حتی اگر ادعاشون دروغ باشه در گزارشهاشون خیلی اصرار دارند که نشون بدن در این ترور دست داشتن.
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      7 12
      تو خودت سردسته احمق هایی.خدا دشمنان امثال تو را نگفته ابلهی مثل خودت گفته.
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      16 20
      با حذف اصحالات از امور کشور شبکه نفوذ هم دستش کوتا خواهد شد
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      4 1
      مراقب خودزنی صهیون و کشتار مردم خود به اسم ایران و بدنبالش جنگ رسانه‌ای برای اجماع بین المللی و جلوگیری از انتقام ایران باشید
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      11 0
      فقط با حوصله و صبر ترور نتانیاهو و وزیر جنگ و رییس موساد چشم در برابر چشم
    • بسیجی IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      7 7
      چرا احمدی نژاد رو دادگاهی نمیکنند ؟
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      21 1
      کار به هیچکی ندارم فقط به من بگین چرا تو یه اتاق شیشه ای رو به کوه های مجاور اسکان دادین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      4 2
      جناب بسیجی شمااگه عرضه دارید عاملان برجام محاکمه کنید که کشور به این روز رساندند مگه احمدی نژاد چکار کرده که محاکمه شود
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    7 0
    چه بمب باشه چه موشک یا هر چیز دیگری
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    21 2
    دستگاه اطلاعاتی ای که با یک مطلب یک رسانه زیر سوال بره دستگاه اطلاعاتی نیست
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    17 38
    اسقاطیل قمار کرد...و بایستی ببازه، ...
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      4 2
      همینه
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      4 4
      چقدر ضعف شناختی داری و ساده ای
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    6 1
    ماشين ترور باماشین شايعه وتخریب با هم هماهنگ شدند تاجو رسانی عليه محورمقاومت براه بيندازند اتاق های فکر انتقام وپاسخ پشيمان کننده بايد روی شریان‌های حیاتی صهیونیست ها متمرگز شود وعلاوه خسارت‌های زیرساختی وکشته های انسانی زیادی ازصهیونیست هابگیرد
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    21 2
    خب شما اخبار رسمی و دقیق به ما نشون بدید بعد این قصه شایعه و اخبار جعلی و خبرسازی مراجع غیررسمی شبکه های اجتماعی رو پیش بکشید.هر اتفاقی در این حد برای مردم سوال های بسیاری ایجاد می‌کنه اما کسی پاسخ گو نیست و مردم رو تو بی خبری مطلق نگه داشتید.سوای ضعف اطلاعاتی امنیتی، ضعف شدید اطلاع رسانی و سودهای به افکار عمومی هم دارید و باعث می‌شود مردم هرروز بیشتر به سمت خبرهای غیررسمی خارجی کشیده بشن
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    5 15
    پیام رسان پرمخاطب ایتا ماملت تازه اسمش راشنبدیم
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      8 4
      احتمالا مشکل شنوایی داری برو دکتر
    • بلال IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      6 0
      تو ملتی،
  • US ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    7 1
    نفوذی های سرویس های جاسوسی قدرت های جهانی و اسرائیل و کشورهای منطقه و همسایه در ایران از شمارش خارج می باشند
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    10 2
    شبکه زیتون را که در بخش های مهم کشور نفوذ دارند را شناسایی کنید
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    20 0
    شما الان به همه چیز می پردازید بجز جاسوسان نفوذی به اطلاعات.
  • یزدان SG ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    10 2
    مشرق همش نزن
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 2
    من یه چیزی را متوجه نمیشم. منظور از پرتابه چی هست؟
    • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      5 2
      «پرتابه»به جسمی گفته میشود که پرتاب شود.اون پرتابه هرچیزی میتونه باشه[سلاح دوش پرتاب یا موشک از پهپاد یا گلوله یا ...]نوع سلاح مشخص نیست بطور کلی میگن:«پرتابه»
  • پدی از پیج همسایه🙂 IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    4 1
    کِی میزنید؟دیشب بیدار موندیم خبری نشد😡
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    2 1
    بدون تردید مسئولیت این ترور ناجوانمردانه بر عهده رژیم کودک کش و صاحبش رژیم تروریست پرور آمریکاست
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    2 0
    حمله با پرتابه به اتاق یا یک طرف ساختمان که هدف اونجا سکنی داشته به اندازه بمب گذاری خاینانه ترس داره!!
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    13 2
    بزرگترین مشکل در جمهوری اسلامی این است که وقتی چنین اتفاقاتی می افتد یک مرجعی و نهادی نیست که بیاید و به مردم ورسانه ها را توضیح دهند که چه اتفاقی افتاده است
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      1 4
      دنبال چی هستی اسراییل نابوده تمام.
    • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      8 3
      می‌فرمایند روایت درستی نبوده. خوب وقتی سه روز گذشته و هنوز روایتی ندارید، مردم دنبال روایت‌های دیگه مین.
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 0
    رژیم تروریستی صهیونیستی بهتره بگیم 👍 به یونیفرمشون هم نگاه کنین کربلا و نجف و حتی بخشی از خوزستان رو میخوان.
  • H IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    4 1
    بعضی وقتها راست و دروغ قاطی میشه،که البته راستش بیشتره،باید سواد رسانه ای مردم را بالا برد و ول بودن فضای مجازی مهار شود
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    5 4
    اسرائیل بدون نوکر هاش هیچی نیست. .
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    7 3
    اسرائیل بدون نوکر هاش هیچی نیست. . انتقام رو با موشک نباید بگیرین باید به مخالفان دولت اردن تسلیحات سنگین بدین به صورت قاچاقی یا حالا قطعات رو یه جوری بدین بهشون سر هم بندی کنن. دولت اردن سقوط کنه اسرائیل بیچاره میشه.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    5 0
    از قدیم گفتن از آن نترس که های وهوی دارد از آن بترس سربه تو دارد همین
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    7 0
    درسته دو شبه تو این کانالها ایران نیمه شب حمله میکنه ما صبح پا میشیم میبینیم خبری نیست
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    5 11
    خود احمدی نژاد جز یهودیان مخفی آنوسی است تمام خرابکاریهای اسراییل زمان این مردک اتفاق افتاده
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      5 5
      ابله مثل تو چنین فکری دارد یهودی خودتی هفت جدابادت
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 0
      احمدی نژاد با هلوکاست هلوکاست کردن هاش یهودی هارو مظلوم جلوه داد نمیگم هولوکاست راسته ولی احمدی نژاد باعث مظلوم جلوه دادن یهودی ها شد
    • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      3 1
      البته اگر تو راست بگي قطعا يهودي بودن به بهايي هاي انگليسي و گلاسكويي شرف دارد!
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    6 5
    فقط اعدام
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    10 2
    سایت تجارت نیوز یکی از همین نفوذیهاست.
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    19 6
    احمدی نژاد یه بار حرف درست زده باشه همین بوده
  • مسعود دیپلمات IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    7 0
    مهم تر از خونخواهی، اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی است
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    5 3
    پس از جنایت وحشیانه شون خودشون دارند علنا دادمی زنند که کارخودمون بوده ،مرگ براسرائیل کودک کش وحشی
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    8 3
    دزدهای بورس هر بلایی سرتون بیاد حقتونه
  • DE ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    6 6
    دم احمدی نژاد گرم
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 3
    جالبه طرف هر چی از دهنش درمیاد میگه بعد عضو مجمع تشخیص مصلحت هم میشه!
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 1
    تیتر شب انتقام یعنی چی
  • DE ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 3
    بااین دروغ و کلک سازی ها اسقاطیلی ها نمیتونن خودشون رو تطهیر کنن. همه میدانن کار انها با همکاری امریکا بوده و هست! فقط مقابله به مثل کشنده!
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    2 13
    نفوذ در سپاه بسیار بعیده دنبال جوانب مسئله باید بود
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      8 1
      خخخخخخخخخخخ ساده ای.
  • تت IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    2 1
    به نظر آمریکا از این کابینه نتانیابو خسته شده یک توافقی پشت پرده انجام بدیم همشونو بفرستیم جهنم
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    7 0
    در تمام دنیا مرسوم است هیچ کشوری حتی به کشور دوست هم اعتماد نمی کند اسرائیل بدون نفوذی ها و کمک اطلاعاتی و جاسوسی برخی کشورهای به ظاهر دوست و دشمن ایران نمی تواند در کشورمان حتی یک گنجشک را شکار کند
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    4 1
    انتقام باید شامل سران نظامی و دولتی اسرائیل باشد وگرنه آنها برای مظلوم نمایی حتی حاضر به قربانی کردن مردم خود هستند
  • IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    2 2
    باورم نمیشه
  • . IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    1 2
    تقلا فایده ای نداره؛
  • امیر IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    2 2
    سلام . اگر اشتباه نکنم این باید همان ساختمان مکان شهادت ، اسماعیل هنیه و محافظش باشد ‌‌در بررسی کاملآ روشن است که توسط عوامل و با خطوط ماهواره ای گرای درست را به شلیک کننده داده است .
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    1 0
    خوب بود افرین ادامه بدید
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    1 0
    سازمان خاورمیانه تشکیل بدهید
  • IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    1 2
    کمونیست ممنوع است
  • ندارالملک IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    4 5
    به نظر من باید پیام رسان های داخلی را هم فیلتر کرد
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    1 7
    حجاب ازاد است
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    7 0
    مگه رهبران رده بالا در معرض ترور رو طبقات بالا اسکان می دهند؟
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 1
    عوامل این جریان نفوذی را در "خبر آن لاین" جستجو کنید که تنها چند ساعت بعد از شهادت اسماعیل هنیه، سخنان سال ۱۴۰۰ شیخ علی یونسی وزیر اسبق اطلاعات را (که با ناشی گری تمام در حال تضعیف نهادهای اطلاعاتی است) روی سایت خود گذاشت، از این واضح تر وجود دارد؟
    • دلسوز IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
      0 0
      اونایی که مثل شما نظر میدهند از همه مشکوکتر هستن...!همون عوامل نفوذی موساد روش تبلیغیشون اینه که به کسانی حمله کنند که واقعیتها را مطرح میکنن...
  • جواد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    11 0
    خیانت حضور اتباع عمدتا وهابی با زادوولدی نجومی بی نهایت با ر. خطرناک تراز. شهید شدن هنیه است.
  • IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    5 2
    وقتی دلیل انجار رو نمیگید مسلما بازار شایعات داغ میشه.
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    این ایالات متحده فدرال اسیا است
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 3
    جنگ بده اما با وضعیت فعلی خوبه
    • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
      0 0
      با کی هستی؟
  • احمد IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    بالاخره یکی بایستی پاسخ دهد چرا صهیونیست ها توانستند در قلب پایتخت چنین جنایتی انجام دهند؟
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    جالبه اینها میگن ایران عقب افتاده است ولی از اون طرف معتقدن تو ایران نباید هیچ سیلی، یا زلزله ای یا آتشفشانی یا تصادفی بشه، هیچ ساختمان یا پلی نباید بریزه و هیچ تروری نباید انجام بشه. یکی به این ابله ها بگه اگر شلیک یک پرتاپه تو تهران نشانه عقب ماندگیه، پس ما خیلی پیشرفته ایم که هر روز تو اسرائیل داریم اهدافی رو با پهپاد یا موشک میزنیم. اینکه پهپاد هد هد ساعتها در تل آویو پرواز میکنه و از همه جا فیلم میگیره و برمیگرده بدون آنکه شناسایی بشه نشانه پیشرفت نیست؟! وقتی با یک لوله 5 اینچ میشه یک پرتاپه ساخت آنوقت شلیک یک پرتاپه حتی اگر بهترین امنیت رو هم داشته باشی کار سختی نیست.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    فرافکنی به سبک مشرق
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    جا انداختن دروغ هم متد تکنیک دارد. مثلا در تیراندازی ب ترامپ رسانه های حامی جا انداختن کسی تیر اندازی کرده تیر خورده ب نوک بلایی گوش ترامپ. ادعا کمی مسخره ب نظر می‌آید ولی شاید بیش از 40 درصد آمریکایی ها قبول کردند. دلیلش هم بخاطر اعتماد هر چند واحی ب روزنامه نگاران است. غربی ها در موارد روزمره کمتر دروغ می‌گویند، در موضوعات مهم است که راست گویی را کنار می‌گذارند. در ایران این راستگویی جا نیفتاده و خود سانسوری حاکم است، ایرادهای الکی هم البته از روزنامه نگاران گرفته می‌شود. در کل مسائل امنیتی از مسائل معمولی باید جدا شود و دستور العمل ها اگر نوشته نشدند تدوین شود.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    3 0
    ما به شایعات آنها کاری نداریم اما یک سوال چرا شخصی که در لیست ترور قرار داشته در طبقه بالای ساختمانی اسکان داره که از کوهستان روبرو بهش مشرف بودن؟ نمیشد همین ساختمان یک پناهگاه امن زید زمینی داشته باشه و اونجا مستقر بشوند؟
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۳
    0 0
    باید از فرانسه انتقام بگیرید
  • US ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    خواهشا اینبار ملاحظه کاری نکنید، اگر خود آمریکا رو بزنید و چنددتلفات از فرماندهان آمریکایی بگیرید اونوقت رژیم منحوس اسراییل حساب کار دستش میاد
  • CA ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    2 0
    اسماعیل هنیه مهمان ما بود و حفاظت از جان او وظیفه ایران بود
  • IE ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    استفاده از دستگاه دروغ سنج مشکلی دارد؟
  • هومن IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    گرفتن نفوذی خیلی سخت هست چون اولا خیلی هاشون سال ها در موساد آموزش دیده اند و نیروی اطلاعاتی خیلی قدرتمندی لازم هست تا از پسشون بربیاد حالا وزارت اطلاعات هم داره زحمت میکشه خدا قوت ولی نیازمند کمی تجربه بیشتر در مقابله با تهدید هست برای مثال چرا محلی که مشکی هست در گوشه ساختمان قرار داره و به چه علت باید اصلا در اون نقطه اقامت میکردند؟ چرا ایشون از خط ایمن استفاده نکردند؟ همه این ها باید بررسی بشه
  • احمد IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    1 0
    خدایی خندم میگیره از این توهم پردازی ها. یعنی اینجا اینقد کشور منظمی شده که از دو ماه پیش معلوم شده که یه رهبر خارجی که میخواد بیاد ایران توی کدوم اتاق و کدوم طبقه قراره ساکن بشه که بعد برن بمب بزارن توش؟؟ :)))))‌ بابا ما بلیط قطار با شماره صندلی و کوپه گرفتیم رفتیم دیدیم یکی خوابیده رو صندلیمون:)))) بخدا الان به اونی که این قصه رو نوشته بگو ایرانو با دست روی نقشه نشون بده عمرا اگه بدونه ایران کجاست . هالیووده مگه داداش؟؟:)))
  • US ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    من هيچ صاحب نظرى در أمور اطلاعاتى نيستم ولى اين را هم نميتوانم قبول كنم كه هر وقت كه اسرائيل خبيث ميخواهد بهترين هاى ما را ترور بكند براحتى اين كار را ميكند. اطمينان دارم يك جاى كارمان لنگ است . اگر غير از اين است چرا ما نميتوانيم اين مقابله بمثل را در در باره ان خبيثان جنايتكار انجام بدهيم . با اطمينان خاطر باور دارم كه از جان مهمان عزيزمان خوب مواظبت نگران ايم .
  • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    1 0
    وقتی همیشه تو بیان اخبار عقب هستید دشمن روایت را به دست می گیره جای گله نیست که
  • دلسوز IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    ازدوحالت خارج نیست، یا نفوذ گسترده و... داشتن یا دست خیلی برتر تکنولوژی اطلاعاتی وجاسوسی
  • ناشناس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    عرض سلامو ادب... خاستم بگم با همه ادعایی که میکنن این خیلی زشته که وسطه پایتخت مهمان مملکت رو ترور کنن... اگه اینجوریه که اسرائیل هر موقع بخاد می‌تونه هرکسی رو اراده کنه ترور کنه
  • جلالی IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۴
    0 0
    هدف اصلی ترور هنیه را از داخل کشور ایران بررسی فرمایید، منافع اصلاح طلبان درگرو رابطه مستقیم با امریکاست، عوامل نفوذی اصلاح طلب نیز در عمق نظام ریشه دوانده اند، موضوع ترور یک معامله دو سر سود بود، اول به نفع آمریکا درجریان انتخابات ،دوم راضی شدن آمریکا به پای میز مذاکره وبه نفع اصلاح طلبان، تماس تلفنی پزشکیان با مکرون را آنالیز وبررسی فرمایید،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس