تاکید عارف بر اهمیت تعامل سازنده دولت و مجلس

جلسه هیئت دولت به ریاست مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری برگزار شد.

به گزارش مشرق، در جلسه امروز (چهارشنبه - ۱۷ مرداد) هیئت دولت محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور با خیرمقدم به شهرام دبیری به عنوان معاون امور مجلس رئیس دولت چهاردهم و قدردانی از تلاش‌های محمود حسینی‌پور معاون امور مجلس سابق، ارتباط نزدیک و تعامل سازنده با مجلس شورای اسلامی را برای دولت یک اولویت مهم دانست.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه‌ای کشور تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با تلاش خبرنگاران مرجعیت رسانه‌های داخلی تقویت شود.

عارف با ضروری دانستن رسیدگی به مشکلات و تامین مطالبات رسانه‌ها و خبرنگاران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست توجه به این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهد.

در ادامه جلسه روح‌الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی،‌ فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی گزارش‌های مفصلی از اقدامات و دستاوردهای دستگاه تحت مدیریت خود در دولت سیزدهم ارائه کردند و در پایان رئیس‌جمهور از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته در این بخش‌ها قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    4 2
    بالاخره معلوم نشد عارف فرق بین گودال و معدن متوجه شد یا نه؟!
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
      0 0
      فعلا منظورش این هست که هر چی تو کابینه انتخاب کردیم مجلس بی برو برگرد تاییدش کنه
  • DE ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    4 1
    ژن خوب
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۷
    0 0
    هیچ امیدی به این دولت نیست ،نه به معاونش نه به مشاورش نه به دستیارش،به یه سال نرسیده میزنه زیر همه چی
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    عارف پیره. اونم از اون پیر های بی جان و بی رمق
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    فَلَعَنَ اللَّهُ أُمَّهً أَسَّسَتْ أَسَاسَ الظُّلْمِ وَ الْجَوْرِ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ خدا لعنت كند امّتي را كه بناي ستم و بي داد را بر شما اهل بيت بنيان نهادند، وَ لَعَنَ اللَّهُ آلَ زِيَادٍ وَ آلَ مَرْوَانَ وَ لَعَنَ اللَّهُ بَنِي أُمَيَّهَ قَاطِبَهً وَ لَعَنَ اللَّهُ ابْنَ مَرْجَانَهَ و خدا لعنت كند خاندان زياد و خاندان مروان را و خدا همه بني اميه را لعنت كند، و لعنت كند پسر مرجانه اَللَّهُمَّ فَضَاعِفْ عَلَيْهِمُ اللَّعْنَ مِنْكَ وَ الْعَذَابَ (اَلأَْلِيمَ) خدايا پس لعنت و شكنجه ات را بر آنان دوچندان كن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس