سردار فدوی: دستورات رهبر انقلاب برای مجازات اسرائیل به بهترین وجه ممکن اجرا خواهد شد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اجرای دستورات مقام معظم رهبری برای مجازات رژیم صهیونیستی به بهترین وجه ممکن تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سردار «علی فدوی» در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: دستورات رهبر معظم انقلاب در خصوص مجازات شدید اشغالگران و انتقام خون شهید هنیه صریح و روشن است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: دستورات رهبر معظم انقلاب به بهترین وجه ممکن اجرا خواهد شد و این وظیفه کنونی ایران است.

سردار فدوی درباره انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز اضافه کرد: انتخاب السنوار به این معنا است که خط مقاومتی که جنبش حماس آغاز کرده است تا پایان ادامه خواهد داشت.

حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیشتر در پیامی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر شجاع و مجاهد برجسته به امت اسلامی و جبهه مقاومت و ملت سرافراز فلسطین تأکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور اخیر شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود روز به روز افزایش می‌یابد.

رادیو رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که بعد از ترور شهید هنیه نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

بر اساس این گزارش، سرویس‌های اطلاعات رژیم صهیونیستی هم تلاش می‌کنند تا با کمک متحدان خود نوع، هدف و زمان انجام حمله را به دست آورند.

رادیوی رژیم صهیونیستی با اشاره به خلوتی خیابان‌ها و نگرانی‌هایی که در چهره تک تک صهیونیست‌ها موج می‌زند، آن را شبیه به شرایط دوره کرونا توصیف کرده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از مختل شدن حرکت گذرگاه‌ها و فرودگاه‌ها و لغو بسیاری از پروازها و سردرگمی مسافران سخن می‌گویند.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    2 4
    ان شاء الله ... به بهترین شکل ِ ممکن ۴۰ هزار نفر از مظلوم ترین و شریف ترین مردمان عالم شهید شدن و جهان اسلام فقط نظاره گر بوده ان شاء الله جبهه ی مقاومت بتونن جبران کنن و نابودی این رژیم منحوس و باند آدم کش رو هرچه سریع تر رقم بزنن و مردمان قدس ِ شریف هرچی زودتر به وطن برگردن
  • IE ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    3 4
    ببینیم و تعریف کنیم.
  • عدالتخواه CA ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    4 3
    از صمیم قلب آرزوی توفیق میکنیم .
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    4 1
    پس حمله کن یه بار برای همیشه تکلیف مشخص بشه....
  • جومونگ IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    4 5
    این دفعه را گذشت کنید!
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    3 5
    مگه انتقام همیشه نظامیه با علمم میشه انتقام گرفت
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    2 1
    ببینیم و تعریف کنیم
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    1 2
    صبر کنید بعد محرم چون ماه حرام است .
  • سعید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    3 1
    آفرین همینطور در استرس نگهشون دارید تا چند سال . خیلی ضربه بزرگی هست
  • حسین IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    1 2
    اول اتمی بشید بعد با یک کشور اتمی درگیر بشید،بجای حمله به خاک اسرائیل جزیره ای رو که متعلق به یمن هست و اسرائیل با کمک امارات اشغال کرده پس بگیرید این خیلی موثر تر از پرتاب چند تا موشک هست.
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    4 1
    فقط مواظب بعدش باشید
  • US ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    0 2
    انشالله
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    1 1
    خدایا بحق عمه ی ۳ ساله مون به سربازان ِ از جان گذشته ی این سرزمین بصیرت و شجاعت در سایه ی توکل و ایمان به خودت رو بیش از پیش عصا کن دیدن تصاویر مردم غزه روز به روز به شرمندگی ما اضافه میکنه ... خدایا به خودت قسم ما از جنگ خوشمون نمیاد ولی دیدن آوارگی مردم فلسطین دیگه طاقت و امانی برامون نذاشته کمکمون کن بتونیم با کمک هم و سربازاان مخلص امام زمان در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله و نایب ایشون قدس شریف رو آزاد کنیم
  • IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 1
    انتقام اگر سریع نیست باید به قدری ویرانگروکمرشکن باشد که دشمن دیگرجرئت نکند
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    1 2
    با عرض احترام و ادب به برادر بسیار عزیز اقای فدوی"زید عزه " از رصد و دقت در بعضی اخبار و تحلیلهای داخلی و خارجی که عقبه ان نیرنگ شیطان بزرگ امریکا در شیطنت جدید تحت عنوان اتش بس در غزه است گویا در تصمیم ایران و شاید لبنان و یمن در مسئله " انتقام سخت " خلل و تجدید نظر واقع شده است . این مطلب غیر از تهدید و تطمیع و تشویق شیطنت امیز جبهه کفر و فشار جریان غربگرا ی داخلی در برابر ایران اسلامی است .
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    1 1
    هنیه مبارز فلسطینی در راه آرمان های فلسطین شهید شد قبل از او بسیاری این راه را رفتند و بعد از او هم ادامه پیدا خواهد یافت ایران بخاطر شهادت این مبارز فلسطینی نباید وارد جنگ شود جنگی که طرف ما تنها اسرائیل نخواهد بود بلکه بالاجبار با آمریکا و ناتو هم وارد جنگ خواهیم شد چیزی که خواست و آرزوی رژیم صهیونیستی می باشد ما باید هوشیار و هوشمندانه بدون هیچ آسیبی مبارزه کنیم کشور ما همین حالا نقدا مشکلات بسیاری دارد که در رفع اکثر آنها عاجز مانده ایم حالا با ورود به جنگ و انهدام نیروگاهها و تاسیسات هسته ای و پایشگاهها بخصوص فاز های استراتژیک پارس جنوبی و بنادر و بسباری از دارایی ها و سرمایه های ما ، کشور و نظام به سمت فاجعه پیش خواهد رفت تنها راه تنبیه رژیم صهیونیستی همان موشک باران و ادامه جنگ بوسیله مقاومت با در اختیار گذاشتن پیشرفته ترین موشک ها و پهباد به نیروهای این جبهه است و ترور شخصیت های رژیم صهیونیستی باید در دستور کار باشد اگر دستمان برای ترور باز نیست که بعید است باید از سرویس های جاسوسی کشورهای دوست و مبارزین شهادت طلب فلسطینی و لبنانی استفاده شود همین موشک ها و پهباد ها را که می خواهیم برای انتقام از ایران به سمت تاسیسات و مراکز حیاتی اسرائیل شلیک کنیم در اختیار مبارزین یمنی و عراقی و لبنانی قرار دهیم و آنها شلیک کنند بخاطر نزدیکی به فلسطین اشغالی موثر تر عمل می کنند و تا آنجائیکه می توانیم جنگ را از خاک خودمان دور کنیم
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    2 2
    تو رو خدا به بهترین شکل ممکن کار این جنایتکاران ِ ابدی ِ تاریخ رو تموم کنین برن به جهنم مردم رو به خاک و خون کشیدن این فرزندان ِ شیطان
  • سیدمحمدمهدی puyaMotlaq IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
    1 0
    نصر من الله و فتح قریب مرگ بر آمریکایی که مردم فریب و دزد و استعمارگر است. سنت‌کام برای دزدی و حمایت از تروریسم دولتی نتانیاهو و شرکا به غرب پا گذاشته است. خلیج فارس ایران محل دفن دزدان دریایی سنت‌کام و ناتو است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس