کد خبر 1638218
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

سلام دوست کنکوری، همونطور که میدونی فضای کنکور پر از منابع مختلف شده که انتخاب بهترین منبع رو خیلی سخت کرده! اگر تو هم از دسته بچه هایی هستی که بین این همه کتاب سردرگم شدی، ما در ماز مارکت با توضیح دقیق هر کتاب، با یک خرید پرتخفیف کنار شما هستیم.

معرفی کتاب های گاج برای خرید مطمئن تر

انتشارات گاج، یکی از معروف ترین انتشارات تالیف کننده کتاب در کشور است که در ادامه به بررسی تک تک تالیفات این مجموعه میپردازیم :

بیشترین تخفیف خرید کتاب های گاج

  • سری میکروطبقه بندی گاج : آموزش قدم به قدم، تخصص این سری از کتاب‌هاست. بعد مطالعه کتاب با مراجعه به سری میکروطبقه‌ بندی ابتدا با تست های خط‌به‌خط روبرو می‌شوید و با افزایش تسلط در مرحله‌ی بعد به تست های مفهومی می‌رسید که بعضی از آن ها مارک شده‌اند تا در زمان کم، گزینش بهتری کنید.

پاسخنامه‌ کاملا تشریحی و حاوی نکات تستی،جداول و نمودار های جمعبندی که اتمام حجتی برای یک ترکیب کامل از آموزش و تست در کنار یکدیگر است!.

در درس شیمی، خرید شیمی میکرو طبق‌بندی گاج را با تخفیف عجیب چهل درصدی! مازمارکت توصیه میکنیم.

  • سری میکروطلایی گاج : تست های این سری، در سه سطح آسان، متوسط و سخت مارک گذاری شده‌اند و نسبت به تست های کتب میکرو طبقه‌بندی از سطح آموزشی نزدیک‌تری به کتاب می‌توانید شروع کنید

رنگ و لعاب صفحات این سری از کتاب‌ها از سایرین کمتر است و ممکن است در بلندمدت جذابیت خود را از دست بدهد.

  • سری آی کیو گاج : اگر به دنبال شکستن شاخ غول هستید، این کتاب هارا تهیه کنید! تست های سطح بالا،ترکیبی و در عین حال استاندارد که باعث آشنایی شما با لایه های عمیق کتاب درسی می‌شود. وقتی به سراغ این کتاب‌ها می‌روید یعنی از مرحله آموزشی عبور کرده اید، پس نیاز خاصی به درسنامه ندارید، در این کتاب سعی در مفید بودن درسنامه ها بوده است.

زیست و شیمی آی‌کیو گاج از تالیفات معروف این سری کتاب ها هستند که با تهیه‌ی اشتراک پرسود ماز پرو و تخفیف منحصربفرد چهل درصدی در ماز مارکت در دسترس شماست.

  • سری سیرتاپیاز گاج : هم تست کنکوری میخوای و هم سوال تشریحی؟ کتاب های سیرتاپیاز با درسنامه کامل خودشون می‌توانند خیال شمارو از کسب نمره عالی در امتحانات راحت کنند. این منبع سطح سختی کمتری نسبت به سایر منابع تستی دارد اما تست های کنکور های سراسری نیز در آن پوشش داده شده است تا شمارو با سبک کنکوری آشنا ‌کند.

هر کتاب دارای یک کد QR است که شامل محتوای فیلم آموزشی 10 ساعته و تکمیل کننده‌ی روند آموزشی خواهد بود.

  • سری دور دنیا در 4 ساعت گاج : بهترین راه سنجیدن علم و توانایی های داوطلب کنکوری، خود سوالات کنکور است و این سری از کتاب‌ها با حفظ سبک دفترچه سوالات کنکور سراسری در هر سه رشته متوسطه دوم، سوالات کنکورهای سال 98 به بعد را ارائه می‌دهد و در کنار آن پاسخنامه تشریحی کامل و توضیحات مشاوره ای در پاسخنامه شمارا به خوبی راهنمایی می‌کند. البته توجه کنید که در مقایسه با کنکوریوم مهروماه بدلیل جدا نبودن هر کنکور در دفترچه مجزا، توصیه من تهیه سری کنکوریوم مهروماه است که شامل تخفیف جذابی هم شده است.
  • سری آزمون پلاس گاج : این سری از کتاب‌ها خوراک بچه هایی است که سطح آموزشی را کامل کرده اند و دنبال چالش جدید، نکات مخفی و فوت و فن های کنکورهستند! مجموعه ای از تست ها در سطوح مختلف ساده تا دشوار در کنار هم یک آزمون واقعی را برای شما مهیا کرده اند. رقیب درجه یک این سری، کتاب های فصل آزمون خیلی سبز هستند که از لحاظ دشواری کمی آسان‌تر از آزمون پلاس گاج است. هردو ی این کتاب ها برای دروس مختلف را میتوانید در جشنواره ی پرتخفیف مازمارکت تهیه کنید
  • سری خط ویژه گاج : اگر شما هم مثل بسیاری از بچه ها فرصت خلاصه نویسی ندارید، جای هیچ نگرانی‌ای نیست، این سری از کتاب های گاج حاوی خلاصه نکات مهم و کنکوری دروس مختلف است و در کنار آن با گلچینی از تست های باکیفیت روبرو هستید که یک جمعبندی حرفه ای را برای شما رغم می‌زند. قلق های تست زنی بخش متفاوتی است که در پاسخنامه ی خط ویژه وجود دارد.

به عنوان رقیب خط ویژه گاج، کتاب جمعبندی خیلی سبز را معرفی می‌کنیم که درسنامه مختصر حاوی تمارین مهم کتاب و تست کنکور در کنار یک آزمون جامع فصلی در انتهای هر فصل و سه آزمون جامع در انتهای کتاب دارد، توضیحات دقیق هرکتاب از این کتاب هارا در مازمارکت بخوان و با تخفیفی شگفت انگیز خرید تو انجام بده.

  • سری مینی میکروطلایی گاج : مورد استفاده در روتین های شبانه دانش آموزان! با عنوان هایی مثل فوت و فن، تیپ بندی،موضوعی محور به چاپ رسیده‌اند و با اندازه کوچک و حجم کم خود، دوست جیبی شما در هر جایی هستند.
  • منابع مختص امتحانات نهایی در ادامه توضیح داده می‌شود.

اشتراک ماز پرو، انقلابی در خرید ارزان تر..!:

H3 طی سال های اخیر با افزایش قیمت های کتب درسی، فشار زیادی به خانواده ها وارد شده است اما نگران نباش، در راستای دسترسی راحت تر و سریع تر و از همه مهم تر ارزان تر به منابع کنکوری و خرید کتاب های گاج، کتاب های مهروماه، کتاب های خیلی سبز و دیگر موسسات معتبر آموزشی، ماز مارکت تاسیس شد!

میتونی تمام این کتاب ها را از ماز مارکت تهیه کنی، اما با یک تخفیف فوق العاده و تکرار نشدنی چهل درصدی!!! این یعنی خرج کمتر و کتاب بیشتر... اشتراک ماز پرو، قابلیتی است که با آن نگرانی‌ای بابت هزینه های سرسام آور کتب کنکوری نخواهید داشت.

ماز مارکت حتی جزوات اساتید کنکوری ماز رو هم برای شما آماده کرده و براحتی قابل سفارش هستند.

راستی... در صورتی که کتابی که تهیه کردی مشکلی داشت، پشتیبانی کامل ماز مارکت رو در اختیار داری و حتی تا 2روز امکان بازگشت کالا داری!

خرید کتاب های امتحانات نهایی:

بیشترین تخفیف خرید کتاب های گاج

و اما کتاب های مختص نهایی، که گاج در این زمینه گل کاشته! کتاب های نهایی گاج گل سرسبد کتاب های هر دانش آموزی هستند.

  • سری فرمول بیست گاج : همراهی فیلم آموزشی که با کد QR در اختیار شماست و سبک متمایز ارائه نکات درسی، کتاب های فرمول بیست را جزو انتخاب های قطعی دانش آموزان کرده است. سوال تشریحی تالیفی به تعداد زیاد، بخشِ درس در یک نگاه که مرور کاملی بر مباحث دارد، بخشِ مشاوره که بخش های مهم و احتمالی هر درس را مشخص کرده است و تلنگر که اشتباهات رایج دانش آموزان در یادگیری و حل سوالات را گفته است بخشی از مزایای جذاب این کتاب هاست.
  • سری میکرو نهایی گاج : این سری کتاب‌ها تمرکز بر خود سوال های امتحانات نهایی سال های قبل دارند و آنها را طبقه بندی و مرتب کرده‌اند، در ابتدا با یک درسنامه کاربردی روبرو می‌شوید که در حین آموزش با تمارین مختلف از جنس خود امتحانات نهایی شمارا بمباران می‌کند!

و بعد از آن میتوانید به حل امتحان های نهایی از خرداد98 به بعد، با پاسخنامه ی تشریحی بپردازید.

اگر درباره‌ی اشتراک ماز پرو یا مشاوره جزئی تر خرید کتاب‌های مهروماه، گاج، خیلی سبز و... سوال و ابهامی داشتید، پشتیبان های مازمارکت در خدمت شما هستند، با ما در ارتباط باشید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس