کد خبر 1640881
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۴
رشد ۱۲.۸ میلیونی قیمت مسکن در یکسال منتهی به مرداد

بررسی گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن نشان می‌دهد متوسط قیمت مسکن در یکسال منتهی به مرداد امسال ۱۲.۸ میلیون تومان افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در مردادماه امسال متوسط قیمت مسکن در مردادماه امسال ۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در مقایسه با ماه قبل (تیرماه) ۱.۲ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

متوسط قیمت مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران در تیرماه امسال ۸۷ میلیون و ۴۶۰ هزار تومان بود.

در مردادماه سال گذشته متوسط قیمت مسکن در تهران ۷۵ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان بود. مقایسه روند تغییر قیمت طی یکسال اخیر نشان از افزایش ۱۲.۸ میلیون تومانی واحدهای مسکونی در تهران دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    1 0
    کیش قیمتا خوبه
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
    1 0
    با سلام در مردادماه سال گذشته متوسط قیمت مسکن در تهران ۷۵ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان بود. مقایسه روند تغییر قیمت طی یکسال اخیر نشان از افزایش ۱۲.۸ میلیون تومانی واحدهای مسکونی در تهران دارد. روند افزایش قیمت مسکن بسیار ناخوشایند است. بی تردید این قیمت و روند صعودی آن بخشی از دستاورد نظام اقتصادی است و اثرات زیانبار آن بر کسی پوشیده نیست. مسکن، ازدواج، جوانی، جمعیت، اشتغال، ضریب جینی، سرانه درآمد سالانه مردم و سایر موارد زمانیکه کنار هم گذاشته می شوند سر جمع آنها نشانی از یک شکاف اجتماعی می کند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس