فراهم شدن شرایط مساعد برای ورود کالاهای ایرانی به روسیه

سفیر ایران در روسیه در نشستی با تجار ایرانی بیان کرد که شرایط مساعدی برای توسعه همکاری‌های تجاری و ورود کالاهای ایرانی به بازار روسیه فراهم شده است.

به گزارش مشرق، نشست فعالان اقتصادی و تجار مواد غذایی ایران با کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو برگزار شد.

سفیر کشورمان در روسیه در این نشست اظهار داشت که همکاری‌های دو کشور ایران و روسیه در جنبه‌های مختلف رو به توسعه است و شرایط مساعدی برای توسعه همکاری‌های تجاری و ورود کالاهای ایرانی به بازار روسیه فراهم شده است.

جلالی تاکید کرد که موانع موجود در توسعه تجارت کشور طی سال‌های اخیر کاهش یافته و ابراز امیدواری کرد که با تصویب موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در مجلس شورای اسلامی، تجارت ایران با کشورهای منطقه و بخصوص کشور روسیه بیش از گذشته توسعه یابد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران همچنین به سوالات تولیدکنندگان و تجار ایرانی درخصوص نحوه همکاری‌های اقتصادی و تجاری دو کشور و برخی از موانع موجود پاسخ داد.

تجار و فعالان اقتصادی کشورمان برای شرکت یا بازدید از سی و سومین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی روسیه به مسکو سفر کرده‌اند. این نمایشگاه با حضور ۱۱۰۰ شرکت از ۲۸ کشور دنیا از ۲۷ تا ۳۰ شهریورماه برگزار می‌گردد و تعدادی از شرکت‌های معتبر مواد غذایی کشورمان نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۶
    0 0
    برنامه ثریا چند سال پیش کارخانه تعطیل شده لاستیک سازی در سوریه را نشان داد و تشویق کرد لاستیک ایرانی به سوریه صادر شود دیدیم که لاستیک تعاونی نایاب شد حالا هم ارزاق ما ملت بدبخت قرار است برود روسیه تا قیمتش در داخل بالا برود و نایاب شود چقدر ما بدبختیم هعی خداااا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس