مدیرعامل شرکت مایاپلاست ازبکستان گفت: تجربه نخستین حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران‌پلاست نشان داد که زمینه همکاری میان صنعت پتروشیمی ایران با شرکت‌های ازبکستانی وجود دارد.

اسرار ، مدیرعامل شرکت مایا پلاست ازبکستان، به عنوان تولیدکننده محصولات پلاستیکی، با اشاره به این که این اولین باراست که برای امضای قرارداد و مبادلات تجاری به ایران سفر کرده است، گفت: پیش از فکر نمی‌کردم فضای همکاری در ایران تا این اندازه گسترده باشد و ما از حضور درنمایشگاه ایران‌پلاست بسیار خوشحالیم.

وی افزود: در حال حاضر مشغول بررسی همکاری با برخی شرکت‌های ایرانی و تبالادت دوطرفه و احداث دفتر مشترک در تاشکند و ایران هستیم.

این فعال صنعت پلاستیک ادامه داد: حضور در ایران و بالاخص نمایشگاه ایران‌پلاست فرصت بسیارمغتنمی برای پیشبرد اهداف صنعتی ما بالاخص در حوزه پلاستیک است و به دنبال آن هستیم ضمن همکاری با شرکت‌های ایرانی فعالیت‌های خود را علاوه بر صنعت پلاستیک در تمامی زیرشاخه‌های پتروشیمی گسترش دهیم.

او گفت: عمده فعالیت‌های ما در حوزه تولید کیسه‌های پلاستیکی برای زباله است.

مدیرعامل مایاپلاست با اشاره به اینکه در حال مذاکره با چند شرکت ایرانی هستیم ادامه داد: در روزهای آتی برای جذب مشتری اقدام خواهیم کرد و این اصلی‌ترین هدف ما در اولین به سفر به ایران و حضور در نمایشگاه ایران‌پلاست 2024 است و به طور حتم قراردادهای عالی را امضا خواهیم کرد.

او همچنین در خصوص آینده همکاری‌ها بین شرکت‌های ایرانی و ازبکستانی در صنعت پتروشیمی گفت: شرکت ما به نوعی پیشتاز همکاری با شرکت‌های ایرانی است و چنانچه اتفاقات مثبتی شکل گیرد، راه برای همکاری‌های گسترده‌تر افزایش خواهد یافت و نمایشگاه ایران‌پلاست می‌تواند زمینه همکاری‌های دو جانبه صنعت پتروشیمی با ازبکستان را همچون سایر صنایع بیش از پیش گسترش دهد.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس