کد خبر 1644467
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
الجزیره: اسرائیل در حمله به بیروت، ۴ موشک شلیک کرده است

شبکه الجزیره قطر به نقل از منبع امنیتی ادعایی خود جزئیاتی از حمله تروریستی رژیم اسرائیل در ضاحیه بیروت را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، شبکه خبری الجزیره قطر به نقل از منبعی امنیتی مدعی شد که رژیم اسرائیل در حمله هوایی عصر امروز جمعه به ساختمانی در ضاحیه بیروت، کمیته فرماندهان یگان رضوان حزب الله را هدف قرار داده است.

این رسانه ادعا کرد، در این حمله، بیش از ۲۰ تن از فرماندهان رضوان که در نشست حضور دارند، به شهادت رسیده‌اند.

بنا به ادعای این منبع الجزیره، نیروهای الرضوان حزب الله در طبقه منفی ۲ این ساختمان حضور داشتند که چهار موشک از سوی جنگنده‌های رژیم اسرائیل به این ساختمان شلیک می‌شود که منجر به تخریب کامل این ساختمان شده است.

منبع مذکور الجزیره گفته است که سرنوشت «ابراهیم عقیل»، از فرماندهان ارشد حزب الله که رژیم اسرائیل مدعی ترور او شده است، هم‌چنان مشخص نیست و شماری از فرماندهان الرضوان در این حمله زخمی شده و به شهادت نرسیده‌اند.

عصر امروز جمعه رژیم اسرائیل در ادامه حملات تروریستی اخیر خود علیه حزب الله و مردم لبنان، ساختمانی در ضاحیه بیروت را هدف حمله هوایی خود قرار داد که بنا به آخرین آمار وزارت بهداشت لبنان که چند دقیقه پیش منتشر شده، ۱۴ تن شهید شده و بیش از ۶۰ تن نیز زخمی شده‌اند.

این حمله بعد از دو حمله تروریستی اسرایئل علیه لبنان انجام می‌شود که طی آن، رژیم اسرائیل، پیجرها و بی‌سیم‌های لبنانی‌ها را منفجر کرد که در اثر آن بیش از ۳۰ تن به شهادت رسیده و نزدیک به ۳ هزار نفر دیگر که عمدتا غیرنظامی هستند، زخمی‌ شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس