کد خبر 1646071
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶
ورودی شمالی ایستگاه متروی سهروردی افتتاح شد

در ادامه تکمیل نواقص خط ۳ متروی تهران، ورودی دوم ایستگاه سهروردی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مشرق، آزاد اکبری، مجری خط ۳ مترو، در خصوص افتتاح ورودی شمالی ایستگاه سهروردی که امروز صورت گرفت، گفت: تکمیل این ورودی از مهرماه سال گذشته مجدداً در دستور کار قرار گرفت و طی ۱۲ ماه گذشته، عملیات عمرانی و تجهیزاتی مختلفی شامل حفاری‌ها، ایجاد سازه نگهبان و شفت ورودی، احداث گالری، نصب تاسیسات برقی و تجهیزات ویژه مانند پله برقی، دوربین، سیستم صوتی و موارد مربوط به معماری ورودی دوم ایستگاه انجام شد.

وی با اشاره به هزینه‌های اجرای این پروژه افزود: ارزش اقدامات صورت گرفته برای راه‌اندازی این ورودی، بر اساس قیمت روز کالا و خدمات، حدود ۱۲۰ میلیارد تومان است.

اکبری درباره تاثیرات ترافیکی و ویژگی‌های این ورودی جدید بیان کرد: ورودی دوم ایستگاه سهروردی، که در خیابان شهید بهشتی و بعد از تقاطع خیابان سهروردی قرار دارد، امکان استفاده ایمن مسافران بخش شمالی خیابان پرتردد شهید بهشتی را از این ایستگاه فراهم می‌کند و باعث کاهش عبور عابران پیاده از عرض خیابان‌های مجاور می‌شود.

وی همچنین به امکان احداث مجتمع ایستگاهی در محل ورودی شمالی اشاره کرد و گفت: این امر یک ارزش افزوده فوق‌العاده برای ایستگاه سهروردی محسوب می‌شود.

اکبری در پایان از همکاری‌های بین بخشی در تکمیل این پروژه قدردانی کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه ۷ نهایت همکاری را در تکمیل و راه‌اندازی ورودی شمالی ایستگاه سهروردی به عمل آورد. این ورودی به‌عنوان یکی از اقدامات عمرانی و ترافیکی در طرح استقبال از مهر ۱۴۰۳، اکنون در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس