کد خبر 1654293
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
اورژانس

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از ضرب و شتم عوامل اورژانس ۱۱۵ این شهرستان در حین خدمت خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد یزدانی عصر امروز شنبه ۲۸مهرماه افزود: با اعلام گزارشی مبنی بر نزاع در یکی از خیابان های شهر کاشمر به مرکز ۱۱۵ اورژانس، بلافاصله نیروهای اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر اظهار داشت: زمانی که کارشناسان اورژانس در حال انجام خدمات اولیه به سه مصدوم این نزاع برای انتقال به بیمارستان بودند، یکی از مصدومین شروع به فحاشی و در ادامه هر سه مصدوم در داخل آمبولانس با کارشناس ۱۱۵ درگیری فیزیکی پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در جریان این درگیری دو نیروی ۱۱۵ مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که منجر به جراحت یکی از پرسنل و پاره شدن لباس نیروی دیگر اورژانس شد، یادآور شد: با اطلاع مرکز اورژانس، بلافاصله تیم دیگری از نیروهای امدادی ۱۱۵ به محل اعزام و مصدومین نزاع به همراه همکار اورژانس را به بیمارستان حضرت ابوالفضل منتقل کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به اینکه یکی از مصدومین در محل اورژانس بیمارستان متواری شد، بیان کرد: دو مصدوم دیگر پس از دریافت خدمات درمانی، به دلیل ایجاد ضرب و شتم مامور اورژانس ۱۱۵ توسط نیروی انتظامی بازداشت شدند.

وی با اذعان به اینکه با بیان اینکه کارشناس مضروب اورژانس درمان شده، اما تا حصول نتیجه و مجازات خاطیان پیگیر شکایت از ضاربان هستیم، بیان کرد: قطعا درکنار ارائه خدمت به مردم شریف، کرامت همکاران تلاشگر اورژانس ۱۱۵ ودیگر نیروهای خدوم این حوزه، حفظ سلامتی این عزیزان جزو اولویت‌های مهم است و با هرگونه تعدی از طریق مراجع قضایی برخورد می‌شود و تا حصول نتیجه پیگیری جدی ادامه پیدا خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    1 0
    هرجا ومکانیکه خب از قتل وغارت فحاشی ودزدی ودرگیری باشد نام افاغنه صددرصد هست
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
      0 1
      به امام هشتم کاشمر یدونه افغان نداره خیلی هاتون همینطورین
    • فرح وش IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      0 0
      آیا در گزارش خبر نامی از افغانی بود که داد سخن می دهید . یعنی ما ایرانی ها همه آدم های پاک و عاقل هستیم ؟ ما دزد و قاچاقچی و بی عقل و مشروبخور نداریم ؟ ما همه خوب هستیم و افغان ها همه بد؟ انصاف هم خوب چیزیه
  • محمد IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
    2 0
    بعضی آدما چقدر میتونن از نظر ذهنی عقب افتاده باشن آخه.
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 2
    افاغنه اکثرا سربزیر و مظلوم هستند واز بدبختی و دنبال کار به ایران آمده اند هرچند ایران تحمل این همه آواره را ندارد ‌و بایستی به کشور خود برگردانده شوند ولی اینگونه تهمت زدن به همه این بیچاره ها انصاف نیست
    • IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۳۰
      0 0
      خودتم باید گم بشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس