کد خبر 1654490
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰

اقامتگاه‌های کیش، هرکدام ویژگی‌های ممتاز خود را دارند. برخی مانند هتل ماریانا پارک، ازنظر ورزش‌های آبی حرف اول را می‌زنند. بعضی مانند هتل پارمیس کیش، درست در کنار شهر کاریز قرار گرفته‌اند و بعضی دیگر مانند پانوراما، ازنظر تنوع خدمات، خوب عمل می‌کنند. البته 5 اقامتگاه دیگر با ویژگی‌های جذاب در این جزیره وجود دارد.

نگاهی به هتل های جذاب جزیره کیش

جغرافیای جزیره کیش

این جزیره با مساحت 92 کیلومترمربع و طول 15 کیلومتر، جزو جزایر با زمین‌های مسطح به‌شمار می‌رود و ارتفاع آن، فقط 32 متر بالاتر از سطح دریا قرار می‌گیرد. بنابراین، سواحل کیش با شیب ملایمی به درون آب فرو می‌روند. کیش را جزیره‌ای مرجانی می‌دانند که هوای فوق‌العاده خالص آن، حتی برخی بیماران تنفسی را از کپسول اکسیژن بی‌نیاز می‌کند. بزرگ‌ترین جاذبه های کیش عبارت‌اند از سواحل متنوع، شهر زیرزمینی کاریز، کشتی یونانی، شهر قدیمی حریره، پارک دلفین و بازار کیش.

جهت رزرو هتل کیش، به‌دلیل اقلیم خاص این جزیره، حتما باید به امکانات تهویه و خنک‌سازی اقامتگاه خود توجه داشته باشید. هوای این جزیره از توابع استان هرمزگان با میانگین دمای 26 درجه، گرم و شرجی به‌شمار می‌رود. کیش، از اقلیم خشک با بارش باران اندک (معمولا در زمستان) برخوردار است. برای سفر به کیش، به‌دلیل آب‌وهوای بهتر توصیه می‌شود که از ماه دی تا اردیبهشت اقدام فرمایید.

8 گزینه پیشنهادی به‌عنوان بهترین هتل کیش

برای رزرو اقامتگاه در کیش، ابتدا باید به معیارهای خود نگاه کنید. اگر به جاذبه‌های گردشگری خاصی علاقه دارید، با بررسی 8 مورد معرفی‌شده در این مطلب که هرکدام به یک جاذبه خاص، نزدیک‌تر هستند، می‌توانید انتخاب خوبی داشته باشید. البته این مجموعه‌ها، ازنظر تنوع امکانات و سطح خدمت‌رسانی نیز تفاوت دارند.

مجموعه بزرگ داریوش

اقامتگاه 5 ستاره داریوش را به‌دلیل امکانات کاملش، می‌توان واقعا لوکس دانست. ظاهر مدرن این اقامتگاه، چشم‌ها را خیره می‌کند و انواع اتاق استاندارد، دلوکس و سوئیت در آن یافت می‌شود. مجموعه داریوش در موقعیت مکانی خوبی قرار می‌گیرد و با بسیاری از جاذبه‌ها، به‌ویژه ساحل کیش، ساحل کشتی یونانی و شهر باستانی حریره، فاصله نسبتا مناسبی دارد. خدمات رایج مانند تهویه عالی، اینترنت و پارکینگ در آن ارائه می‌شود و غذاهای رستوران ایرانی مجموعه داریوش، به‌ویژه در میان توریست‌ها بسیار شهرت یافته‌اند.

نگاهی به هتل های جذاب جزیره کیش

هتل پانوراما کیش

بزرگ‌ترین مزیت مجموعه فوق لوکس پانوراما کیش با مساحت 30 هزار مترمربع، موقعیت آن در مرکز شهر است که دسترسی به بسیاری از امکانات را فراهم می‌کند. هتل پانوراما کیش، در نزدیکی اسکله تفریحی و مرکز خرید جزیره قرار می‌گیرد و با فرودگاه بین‌المللی نیز تنها 5 کیلومتر فاصله دارد. این مجموعه 5 ستاره، انواع خدمات هیجان‌انگیز مانند استخر، باشگاه ورزشی، دوچرخه اجاره‌ای، رستوران، تور تفریحی و کافه را ارائه می‌دهد.

هتل آرامیس پلاس

آرامیس پلاس، از مجموعه‌های مدرن و جدید جزیره کیش است که در سال 1398 تاسیس شد. بنابراین، امکانات بسیار جامعی در آن به مهمانان ارائه می‌شود، مانند: رستوران، سالن بدمینتون، باشگاه بدنسازی، سالن بیلیارد، 4 آسانسور، پله‌برقی شیشه‌ای، دفتر عکس‌برداری، فروشگاه، فضای سبز و فضای کودک. این اقامتگاه با 9 طبقه و 171 اتاق، در محدوده میدان پردیس و خیابان رودکی قرار دارد و دسترسی سریع به تعداد زیادی از مراکز خرید را فراهم می‌کند. فاصله آن با ساحل نیز فقط 750 متر است.

هتل ماریانا پارک

مجموعه بزرگ ماریانا پارک با 5 ستاره، بسیار به سواحل زیبای جزیره نزدیک است و انواع خدمات درجه‌یک را به مهمانان ارائه می‌دهد. بااین‌حال، خدمات تفریحات ساحلی، ورزش‌های آبی و کشتی‌های تفریحی آن، زبانزد هستند. به‌جز خدمات رایج استخر، ماساژ و رستوران، خدمات خاصی مانند اتاق‌های جلسه ویژه و مرکز تجاری نیز در این مجموعه وجود دارد. نظرات مهمانان درباره هتل ماریانا پارک، به‌طور یک‌صدا مثبت بوده است که در کمتر هتلی دیده می‌شود و به‌خصوص، آن را جزء تمیزترین هتل‌ها به‌شمار آورده‌اند.

اقامتگاه آفتاب شرق

اگر به‌دنبال یک مجموعه خوش قیمت هستید، اما می‌خواهید از تمیزی فضای آن نیز کاملا مطمئن باشید، آفتاب شرق را پیشنهاد می‌کنیم. ضمنا، این اقامتگاه به جاذبه‌هایی چون ساحل کیش، کشتی یونانی، شهر حریره و پارک دلفین نزدیک است. امکانات رایج چون تهویه و WiFi و انواع اتاق استاندارد و سوئیت، در مجموعه آفتاب شرق ارائه می‌شوند.

مجموعه میراژ

ویژگی ممتاز مجموعه 5 ستاره میراژ در جزیره کیش را می‌توان امکانات راحتی بی‌رقیب آن دانست. همچنین انواع متنوعی از اتاق مانند استاندارد، دلوکس و سوئیت در این مجموعه وجود دارند. خدمات ویژه ازجمله اتاق جلسه، مرکزی تجاری، اسپا، استخر و سونا، باشگاه بدنسازی و رستوران و کافه در اقامتگاه لوکس میراژ ارائه می‌شود.

نگاهی به هتل های جذاب جزیره کیش

هتل پارمیس کیش

اگر می‌خواهید به شهر زیرزمینی کاریز و رستوران میگو میرمهنا نزدیک باشید، موقعیت هتل پارمیس کیش برای شما ایده‌آل خواهد بود. این مجموعه، با فرودگاه بین‌المللی جزیره نیز تنها 8 دقیقه فاصله دارد. فضای بسیار صمیمی، تهویه مناسب و پارکینگ رایگان، از دیگر خصوصیات منحصربه‌فرد مجموعه پارمیس هستند. فضای این اقامتگاه با تمرکز بر حضور خانواده‌ها طراحی شده است و خدماتی چون رستوران و اسپا در آن ارائه می‌شوند.

اقامتگاه شایان

مجموعه شایان به‌دلیل نحوه خدمت‌رسانی و فضای صمیمی، بهترین انتخاب برای خانواده‌ها است. این مجموعه، خدمات ضروری را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همچنین به رستوران میگوی میرمهنا، پارک درخت سبز و دیگر جاذبه‌ها، نزدیک است.

جمع‌بندی

اگر به‌دنبال یک اقامتگاه بسیار وسیع با خدمات خاص مانند ورزش‌های آبی، اتاق جلسه و تمیزکاری درجه‌یک هستید، مجموعه ماریانا پارک را پیشنهاد می‌کنیم. هتل پانوراما کیش برای دسترسی به اسکله تفریحی و مرکز خرید، انتخابی عالی خواهد بود. همچنین آرامیس پلاس ازنظر مدرن بودن و مجموعه داریوش ازنظر موقعیت مکانی، بهترین هستند.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس