کد خبر 310127
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵

مدت هاست اخباري درباره نسخه جديد ميني پرچمدار سال پيش HTC به گوش مان مي رسد و اکنون اين شرکت تايواني با معرفي رسمي HTC One mini 2 به شايعات جامه حقيقت پوشانده است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، اولين و مهم ترين نکته  درباره اين گوشي آن است که نسخه  ميني One M8 از زيرحسگر دوگانه Camer Duo براي دوربين 13 مگاپيکسلي خود شانه خالي کرده است. با وجود اين که HTC One M8 به دوربين دوگانه  منحصر به فرد مجهز شده بود که از ترکيب2 لنز/حسگر به منظور ادراک داده هاي مربوط به عمق بهره مي برد، به نظر مي رسد اين ماژول براي جاي گيري در نسخه جمع و جورتر پرچمدار HTC يعني One mini 2 بيش از حد پيچيده بوده است.

علاوه بر اين با دوربين 13 مگاپيکسلي نسخه  ميني پرچمدار HTC مي توان به ثبت جزئيات بيشتري در تصاوير پرداخت چراکه با وجود همه مزاياي تبليغاتي واحدهاي UltraPixel، نمي توان حسگر 4 مگاپيکسلي آن را ناديده گرفت. به نظر مي رسد One mini 2 از شاسي بسيار کوچک تري نسبت به One M8 بهره مي برد و نمايشگر 4.5 اينچي با رزولوشن 720 در 1280 را در دل خود جاي داده است.

بقيه  مشخصات فني HTC One mini 2، اين دستگاه را به يک ميان رده  مناسب بدل مي کند که البته براي برخي کاربران که به دنبال همان سخت افزارهاي رده بالاي بازار در دل يک شاسي کوچک تر هستند ،نا اميد کننده خواهد بود.

پردازنده 4 هسته اي اسنپ دراگون 400 که روي فرکانس کاري 1.2 گيگاهرتز تنظيم شده، يک گيگابايت حافظه  رم و 16 گيگابايت حافظه  ذخيره سازي داخلي که 12 گيگابايت آن در اختيار کاربر قرار دارد، ساير مشخصات One mini 2 را تشکيل مي دهد.

اين بار اچ تي سي يک درگاه microSD را براي اين گوشي فراهم آورده است که به تنهايي ارزش بالايي را به عنوان يک به روزرساني نسبت به نسخه سال پيش براي آن به ارمغان مي آورد.به آنچه گفته شد دوربين جلويي 5 مگاپيکسل، NFC، اسپيکرهاي استريوي BoomSound در قسمت جلويي دستگاه و باتري بزرگ تر 2100 ميلي آمپر ساعتي را نيز اضافه کنيد.HTC One mini 2 آخرين نسخه  اندرويد 4.4 کيت کت را با پوشش رابط کاربري Sense 6 اجرا مي کند.

وان ميني در رنگ هاي خاکستري، نقره اي و طلايي از ماه آينده ميلادي عرضه خواهد شدوانتظار مي رود براي اين گوشي با محدوده  قيمتي چندان بالاتر از 400 دلار مواجه نباشيم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس