نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان در چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان آسیا، راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات چهار وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا که از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن اسپایر دوحه قطر آغاز شده است، محمدیان با غلبه بر حریفان به نیمه نهایی رسید و سعید داداش پور به علت مصدومیت از ادامه راقبت ها انصراف داد.

در وزن 61 کیلوگرم  که 15 نفر وزن کشی کردند، بهنام احسان پور در دور اول با ضربه فنی یانگ از کره جنوبی را شکست داد و گام به یک چهارم نهایی گذاشت. وی در دور دوم نیز با نتیجه نزدیک یک بر صفر از سد ماساکازو کاموی از ژاپن گذشت و راهی نیمه نهایی شد. احسان پور در این مرحله با ژنگ گوان تیان از چین مبارزه خواهد کرد.

در وزن 70 کیلوگرم که 15 کشتی گیر حضور دارند، سعید داداش پور در نخستین گام با نتیجه 7 بر 3 از سد نورلان بکژانوف از قزاقستان گذشت، اما در دور دوم در حالی که با نتیجه 5 بر صفر از حریفش عقب بود به علت مصدومیت شرایط مساعدی برای ادامه مسابقه نداشت و مغلوب زلیم خان یوسوپوف، نایب قهرمان بازی های آسیایی و نفر پنجم جهان از تاجیکستان شد و شانس حضور در نیمه نهایی را از دست داد. با توجه به مصدومیت داداش پور با تشخیص کمیته پزشکی وی از گردونهه مسابقات کنار رفت. داداش پور در آخرین تمرین تیم ملی در تهران دچار مصدومیت از ناحیه دنده شده بود.

در 74 کیلوگرم 14 نفر وزن کشیدند که پیمان یار احمدی در مسابقه اول با نتیجه 10 بر صفر از سد عظمت سوفیف از تاجیکستان گذشت و راهی یک چهارم نهایی شد. وی در دور دوم با مسلم اِولوئف کشتی گیر روسی الاصل قرقیزستان مسابقه می دهد. رشید قربان اف، قهرمان بازی های آسیایی و نفر سوم جهان در سال 2013 از ازبکستان در گروه یاراحمدی حضور دارد.

در 97 کیلوگرم 12 نفر شرکت دارند که محمدحسین محمدیان در اولین مسابقه اش با نتیجه 5 بر یک علی خان ژومایف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور دوم نیز در همان تایم اول با نتیجه 13 بر 2 رستم اسکندری، دارنده مدال های نقره و برنز آسیا از تاجیکستان را مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. محمدیان که نخستین تجربه خود را در این وزن تجربه می کند برای حضور در فینال با تاکشی یاماگوچی از ژاپن مبارزه خواهد کرد.
منبع: فدراسیون کشتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس