کد خبر 423783
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

سرمربی تیم فوتبال نفت گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم که کلکسیونی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران در میدان حضور داشتند.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان پس از شکست 3 بر یک در جام حذفی مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران گفت: به فوتبال ایران تبریک می‌گویم کمتر کسی فکر می‌کرد برای این مسابقه این همه تماشاگر بیاید نفت که در اول فصل فقط چند صد تماشاگر داشت اکنون 6-7 هزار نفر را به ورزشگاه آورده است. از همه تشکر می‌کنم و دست شان را می‌بوسم. از استقلالی‌هایی که آمدند و ما را حمایت کردند. به یحیی عزیز این برد را تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: این افتخار برای فوتبال ایران است که کلکسیونی از بازیکنان امید و آینده‌دار فوتبال ایران در میدان حضور داشتند و نقش‌آفرینی می‌کردند. کمتر کسی فکر می‌کرد در 3 جام مدعی باشیم. مدیریت تیم حرفه‌ای بود و باشگاه خوبی داشتیم. برنده واقعی هم همین هواداران بودند که از فوتبال لذت بردند. البته زمان بازی می‌توانست زمان بهتری باشد و در زمان دیگری این مسابقه برگزار شود.

منصوریان تصریح کرد: ما 9 بازی بیشتر از سایر تیم‌ها انجام دادیم و 45 روز زمان ریکاوری‌مان کمتر بود. ذوب‌آهن هم نیم‌فصل دوم را خوب شروع کرد و پایان خوبی هم داشت. اما ما هنوز به آن پایان خوب نرسیدیم.

وی در مورد اینکه فصل آینده به استقلال می‌رود یا در نفت می‌ماند، گفت: اکنون فقط به این فکر می‌کنم به داخل زمین بروم و به بازیکنانم تبریک بگویم. از هواداران استقلال هم تشکر می‌کنم که امروز برای حمایت ما آمدند همانطور که گل‌محمدی از هواداران پرسپولیس تشکر کرد. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. 7 خرداد 93 باشگاه نفت به من اعتماد کرد و در حالی که 7 ستاره از این تیم رفتند من توانستم این تیم را خوب جمع کنم و یک تیم مدعی در 3 جام باشد. کمتر کسی به این مسئله فکر می‌کرد. اکنون نیاز به 1-2 روزی ریکاوری دارم. چه من باشم و چه نباشم تیم نفت فصل آینده را زودتر شروع خواهد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • استقلال سرور ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
    0 0
    نفت به مربیش باخت.منصوریان جا داره حالا حالا به انگشت کوچیکه قلعه نوعی برسه.ای کاش امیر بمونه و تیم رو جمع کنه
  • ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    منصوریان عزیز برد را به اقای تاج تبریک بگو چون با برنامه ایشون سپاهان در لیگ برتر وذوب اهن در جام حذفی قهرمان شد این بازی باید روز جمعه اینده برگزار می شد نه دوشنبه که تیم شما هم استراحت لازم را داشته بود
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
    0 0
    منصوریان همه تمرکزش روی نیمکت استقلال بود و هست مربی استقلالی شما دو جام را مفت و مجانی از دست دادی بیشتر از اینکه به فکر تیم و بازیکنان نفت باشی به فکر استقلال بودی ما به شما تسلیت می گویم بخاطر از دست دادن دو جام و اگر شما نتیجه و نفت را قهرمان کرده بودی همه قهرمانی تیم خوب و جوان نفت تهران به نام کیروش توسط رسانه های همراه منعکس می شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس