کد خبر 426722
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹

ملی پوشان فوتبال در آستانه اولین دیدار مقدمای جام جهانی در فرودگاه مهرآباد سرگردان شدند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار بود ساعت 11 امروز (دوشنبه) با پروازی اختصاصی از فرودگاه مهرآباد به سمت تاشکند پرواز کند که این پرواز به تأخیر افتاد.

پس از اینکه بازیکنان سوار اتوبوس شدند تا در باند فرودگاه به سمت هواپیما بروند، اتوبوس حامل اعضای تیم ملی 45 دقیقه مقابل هواپیمای اختصاصی ایستاده بود و به آنها اجازه خروج داده نشد. شرکت هواپیمایی به این بهانه که هواپیما تازه به تهران رسیده و باید نظافت شود به بازیکنان اجازه سوار شدن به هواپیما را نداد تا این موضوع با عصبانیت اعضای تیم ملی همراه شود.

پس از این اتفاق بازیکنان به ترمینال فرودگاه برگشتند و گذرنامه بازیکنان نیز جمع شد که با این شرایط سفر تیم ملی به ازبکستان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ملی‌پوشان و کادرفنی در حالی که مدت زیادی را برای سوار شدن بر هواپیما در اتوبوس سرگردان بودند، به بهانه‌های مختلف از جمله اینکه هواپیما آماده پرواز نیست و فدراسیون دیر نامه خود را ارسال کرده است از سوار شدن آنها ممانعت کردند.

جالب اینکه در حالی که ملی‌پوشان از این اوضاع کلافه بودند خدمه و مهمانداران به سمت بازیکنان رفته و تقاضای عکس سلفی با آنها را داشتند.

پاسپورت‌ها نیز به بازیکنان پس داده شده و مشخص نیست تیم ملی چه ساعتی راهی ازبکستان می‌شود.

همچنین به خاطر عدم وجود صندلی در ترمینال بازیکنان بر روی زمین نشسته‌اند.

تیم ملی قرار است در اولین دیدار خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی سه شنبه آینده به مصاف ترکمنستان برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس