کد خبر 463059
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

قائم‌مقام وزیر صنعت با تاکید بر اینکه خودروسازان باید برنامه‌های جدید بازاریابی ترتیب دهند، گفت: وزارت صنعت برای مقابله با کمپین خودرو نخرید یا تشویق مردم به خرید خودرو برنامه‌ای ندارد.

به گزارش مشرق، مجتبی خسرو تاج با اشاره به اینکه وزارت صنعت برنامه‌ای برای مقابله با کمپین «خودرو داخلی نخرید» ندارد، گفت: این کار، یک کاری بنگاهی و شرکتی است و برای مقابله با این حرکت شرکت‌های تولید کننده و فروشندگان خودرو باید اقداماتی انجام دهند تا بتوانند مشتری جذب کنند و وزارتخانه نمی تواند اقدامی در این زمینه انجام دهد.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: هم اکنون با توجه به این کمپین و اقدامات دیگر، شرکت‌ها و بنگاه های خودروساز بخشی از مشتریان خود را ندارند باید برای صادرات برنامه ریزی کنند و از روش های جدید برای جذب مشتری بهره ببرند.

به گفته وی، کار وزارتخانه تنها در جایگاه سیاست گذاری تعریف شده است و اقدام ما نیز در این جایگاه است که شرایطی را به وجود بیاوریم که خودروسازان در فضای رقابتی کار کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    خودرو سازان با انضباط مالی قیمت خودرو را کاهش دهند - ادامه انحصار قابل تحمل نیست
  • حامد ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    با سلام واحترام - چرا مسئولين اين کشور جلوي خودروسازان کشور را نمي گيرند که به اين قيمتها وهمچنين ادعاي جديد که قرار است قيمت هارا افزايش بدهند برخورد نميکند تا کي مابااين همه مشکل بايد تاوان پس بدهيم . به فکر چاره باشيد
  • نادر ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    امیدوارم کیفیت خودروها بالا بره وقیمت پایین بیاد تامنم بتونم ماشین بخرم
  • کرمعلی ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
    0 0
    ایشاللا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس