کد خبر 467641
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

مدیرعامل باشگاه مهرام گفت: دلایل کناره‌گیری خود از لیگ برتر بزرگسالان را بعد از مسابقات جام ملت‌های آسیا اعلام خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، امیرمحمد گنجی در مورد کناره‌گیری مهرام از لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: این تصمیمی نیست که ما دیروز یا امروز گرفته باشیم بلکه بعد از فصل گذشته این تصمیم را داشتیم که در لیگ برتر ورود پیدا نکنیم و این هم دلایل خاص خودش را دارد که بعد از جام ملت‌های آسیا در یک نشست خبری به اطلاع همه خواهیم رساند.

وی ادامه داد: حرکتی که مهرام آغاز کرده است طوری نیست که بتوانیم آن را قطع کنیم. در بخش‌های پایه مانند نونهالان، نوجوانان و جوانان حرکت بزرگی آغاز شده و در سه، چهار استان فعالیت می‌کنیم و حدود 50 تا 60 هزار نفر آموزش می‌بینند و این چیزی نیست که بخواهیم یک شبه آن را تعطیل کنیم.

مدیرعامل باشگاه مهرام با اشاره به بودجه این باشگاه در فصل جاری گفت: امسال سه برابر بودجه سال گذشته را برای باشگاه تصویب کرده و هزینه خواهیم کرد، اما این بودجه در بخش بزرگسالان نخواهد بود و به تیم‌های پایه اختصاص پیدا می‌کند.

گنجی در پاسخ به این سؤال که آیا برای اطلاع از وضعیت شما از فدراسیون یا وزارت ورزش و یا ارگان دیگری تماس گرفته شده است یا خیر،‌ گفت: هیچ کسی برای اطلاع از وضعیت ما تماس نگرفته است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس