محسن اسماعيلي از انجام 400 هزار پرواز از فرودگاه‌هاي كشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محسن اسماعيلي مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور بعدازظهر امروز در سومين همايش مسئولين مراقبت پروازهاي فرودگاه‌هاي كشور كه به ميزباني فرودگاه نوشهر برگزار شد، افزود: فرودگاه‌هاي كشور در ارائه خدمات و اطلاعات پرواز به‌روز و استاندارد هستند گرچه مشكلاتي در صنعت هوانوردي در كشور وجود دارد.
وي اظهار داشت: بخش مراقبت پروازي فرودگاه‌هاي كشور قلب تپنده فرودگاه‌ها هستند و به اين جهت بايد اطلاعاتي به‌روز داشته باشند و از افرادي توانمند برخوردار باشند.
مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور ادامه داد: شناخت از محيط كاري و پرسنل، آشنايي با شرايط فرودگاه، سطوح پروازي و امكانات فرودگاه‌ها و اطلاع رساني به موقع از مهم‌ترين ويژگي‌هايي است كه از كارشناسان اين بخش انتظار مي‌رود.
وي با اشاره به اينكه 400 هزار پرواز در سال گذشته از فرودگاه‌هاي كشور انجام شد خاطرنشان كرد: از اين تعداد پرواز 42 ميليون نفر جابجا شدند.
مديرعامل شركت مادر تخصصي فرودگاه‌هاي كشور تلاش در خصوص آماده سازي ترمينال مسافربري و توسعه پروازهاي خارجي با اولويت ايمني را از مهم‌ترين اقدامات اين شركت عنوان كرد.
وي درباره استان مازندران نيز با اشاره به اينكه توجه به توسعه فرودگاه‌هاي استان در دستور كار قرار دارد اين امر را مستلزم تامين اعتبارات لازم عنوان كرد.
وي درباره فرودگاه رامسر نيز بيان داشت: باند ترمينال مسافربري، احداث ساختمان جنبي و تجهيزات مسافربري در دست اقدام است و از روند و پيشرفت فيزيكي خوبي برخوردار است.
اسماعيلي با اشاره به راه‌اندازي پرواز عتبات عاليات از فرودگاه ساري از راه‌اندازي پروازهاي دبي و تركيه در آينده نزديك خبر داد و تصريح كرد: آمادگي خود را براي پذيرش پروازها اعلام مي‌كنيم.
وي همچنين از راه‌اندازي پروازهاي باري و كاري براي افزايش واردات و صادرات سخن گفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس