کد خبر 533765
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۵

میکسدزون بازیکنان و مصاحبه مدیرعامل نفت بعد از شکست برابر الجیش بیشتر از شکست تلخ امشب معطوف به مشکلات مالی نفت در این روزها شد.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده بلافاصله بعد از بازی از مشکلات مالی بسیار شدید که باعث شده‌بود شام بازیکنان به‌سختی فراهم شود، درحالی سخن گفته‌بود که بسیاری از بازیکنان نفت اعتقادی به وجود این مشکل در شب گذشته نداشتند. صحبت‌های متناقض مدیرعامل، سرمربی و بازیکنان نفت در این باره را می‌خوانید. البته چند بازیکن نفت هم به زیرکی از پاسخ‌دادن به این سوال فرار کردند تا حرف‎‌های مدیرعامل نقض نشود.

منصور قنبرزاده: مسائلی وجود داشت که نمی‌خواستم قبل از بازی بگویم، اما الان آنها را عنوان می‌کنم. شب گذشته بازیکنان تیم در هتل پول شام را جمع کردند و در واقع در اردویی بودیم که امکاناتش به این شکل بود و حتی برای تهیه شام هم مشکل مالی داشتیم و شام و ناهار را خود بازیکنان تهیه کردند، ضمن اینکه پول هتل نیز از سوی یکی دو نفر به ما کمک شد و آنها ضمانت دادند تا بازیکنانمان در هتل بمانند. در واقع با این شرایط بازی کردیم و این در حالی است که قطری‌های مسئولان یک کشور پشت‌شان بود و ما غریبانه بازی کردیم.

علیرضا منصوریان: نمی‌توانم حرف‌های مدیرمان را رد کنم، چرا که شرایط مالی سختی را پشت سر می‌گذاریم. همه مجموعه مدیریتی تیم شامل مدیریت ارشد باشگاه حرص تیم را می‌خورند که منابع مالی را فراهم کنند.

علیرضا بیرانوند: اینطور نیست، در بهترین هتل بودیم و چنین مسئله‌ای درست نیست. هم صبحانه، هم ناهار و هم شام به موقع بود و از این نظر بهترین‌ها برای ما فراهم شده بود.

سیامک کوروشی: خیر این موضوع صحت ندارد و هنوز این قدر نفت ضعیف نشده است که این اتفاق بیفتد و فقط به خاطر یک ناهماهنگی با 5 دقیقه تاخیر غذا خوردیم.

وحید حمدی‌نژاد: به هیچ وجه تاثیری نداشت. هر حاشیه‌ای بود بیرون از باشگاه بود. مسائل مالی به مدیریت باشگاه مربوط می‌شود و همه بازیکنان تمام فکر و ذهنشان این بود که در زمین بهترین عملکرد را داشته باشند تا بتوانیم از این مرحله به سلامت عبور کنیم. به هر حال یکسری مشکلات بیرونی و یکسری مشکلات داخلی دست به دست هم داد و در نهایت منجر به این شکست شد.

ارسلان مطهری: من چیزی در این مورد نمی‌دانم و نمی‌گویم.

جلال حسینی: اصلاً در مورد این مسائل بحث نداریم و صحبت هم نمی‌کنم اما فوتبال ما روزهای خوبی ندارد.

وحید امیری: تا رسیدم، شام خوردم و پس از آن نیز ناهار بود. اگر مشکلی بوده، شاید بین مدیران و سرپرست بوده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    0 0
    در بازیهای اسیایی آبروی کشور وفوتبال مد نظر است .حالا که باختید بهانه فایده ای ندارد .خلاصه کلام ، نفت باخت و حذف شد .لطفا توجیه نکنید. این روشها قدیمی شده .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس