کد خبر 535124
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴

دبیر و سخنگوی شورای عالی ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل گفت: با توجه به نهایی شدن لیست کاندیداهای اصولگرا در استان اردبیل برای انتخابات مجلس دهم آنها را به مردم معرفی کردیم.

به گزارش مشرق، هوشنگ نامدار دبیر و سخنگوی شورای عالی ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل اظهار کرد: بعد از رایزنی‌های مختلف این شورا با همراهی احزاب و گروه‌های اصولگرا لیست خود را در پنج حوزه انتخابیه تکمیل کرد تا با ارائه آن زمینه برای مشارکت بیشتر در انتخابات مجلس دهم و انتخاب گزینه‌های اصلح فراهم آید.

وی افزود: در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ما از کاندیداها در لیست نهایی خود صدیف بدری، ‌مصطفی افضلی‌فرد و منصور حقیقت‌پور را تعیین و معرفی کردیم.

دبیر و سخنگوی شورای عالی ائتلاف اصولگرایان استان اردبیل ادامه داد: از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار امید علی رعنایی، از حوزه انتخابیه گرمی ولی اسماعیلی از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر بشیر خالقی، از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر محمود عباس‌زاده به عنوان لیست ائتلاف اصولگرایان در استان اردبیل معرفی شدند.

نامدار بیان کرد: با نهایی شدن و اعلام لیست ائتلاف اصولگرایان انتظار می‌رود صحنه انتخابات گرم و پرشوری را در هفت اسفند با مشارکت حداکثری مردم شاهد باشیم و همه گروه‌های اصولگرای استان به این اسامی و حمایت از آنها احترام گذاشته و نسبت به این ائتلاف نظر مساعد و همراهی خود را اعلام کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس