کد خبر 554486
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما با استعفای کی‌روش مخالفت کردیم و او هم مسائلی که مدنظرش بود را در جلسه مطرح کرد. کی‌روش بیشتر احترام می‌خواهد.

به گزارش مشرق، شهرام دبیری در مورد جلسه امروز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: جلسه بسیار خوبی بود. کارلوس کی‌روش در این جلسه برنامه‌ها و گلایه‌هایش را مطرح کرد و اعضا در جوی خوب و مناسب صحبت‌هایشان را مطرح کردند.

وی در مورد اینکه همیشه در جلساتی که برگزار می‌شود قول حل رفع مشکلات داده می‌شود ولی بعد از مدتی عملا این مسئله به دست فراموشی سپرده می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: قرار شد این بار کارها به صورت جدی دنبال شود ما تلاشمان را انجام دهیم تا بودجه را فراهم کنیم و با وزارت ورزش هم هماهنگ کنیم. وزارت ورزش هم با ما در این رابطه همکاری کند تا مشکلات را حل کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که کی‌روش اعلام کرده همچنان خواهان پذیرش استعفایش است، گفت: ما با این مسئله مخالفت کردیم و او هم مسائلی که مدنظرش بود را در جلسه مطرح کرد. کی‌روش بیشتر احترام می‌خواهد.

دبیری در مورد اینکه کی‌روش بار دیگر از مسئله بازی نکردن سرباز‌ها انتقاد کرده است، اظهار داشت: قرار شد چند نفری را مسئول بررسی این مسنله کنیم تا آنها پیگیری لازم برای حل این مشکل را داشته باشند.

وی در مورد اینکه آیا انتخابات فدراسیون 11 اردیبهشت برگزار می‌شود، عنوان کرد: بله قرار شد انتخابات در صورت تصویب اساسنامه در همان زمان مقرر برگزار شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون در پاسخ به این سؤال که اگر اساسنامه تصویب نشود چه اتفاقی می‌افتد، گفت: در این مورد صحبتی نشد و تصمیم خاصی نگرفتیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس