کد خبر 82843
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۰

یک کاندیدای احتمالی حزب جمهوری‌خواه بدون اشاره به بحران اقتصادی آمریکا، تنبلی را عامل فقر اقتصادی طبقات بی‌بضاعت آمریکایی دانست.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از راوستوری نوشت: "نیوت گین‌گریچ"، کاندیدای احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده میلادی که برخی وی را کاندیدای پیشتاز قلمداد می‌کنند، در سخنانی فرزندان خانواده‌های فقیر آمریکا را به تنبلی متهم کرد.
 
بنابراین گزارش، گین‌گریچ که قبلا رئیس کنگره نیز بوده است، اظهار داشت: "فرزندان فقیری که در محلات فقیر زندگی می‌کنند عادت به کار کردن ندارند. آنها عادت ندارند که یک روز را به کار مشغول باشند، حاضر نیستند کاری انجام دهند تا در برابر آن پول دریافت کنند، مگر آنکه آن کار "خلاف" باشد." وی اشاره‌ای به وضعیت اسف‌بار اقتصاد آمریکا و رکود حاکم بر این کشور نکرد.
 
گین‌گریج یک ماه قبل و در جریان یکی از سخنرانی‌های خود در دانشگاه هاروارد نیز اظهار داشته بود که با اشتغال کودکان موافق است و در ضمن قوانین مربوط به کودکان را احمقانه توصیف کرده بود.
 
این کاندیدای جمهوری‌خواه که از ادبیات خاص خود بهره می‌برد در اظهار نظر عجیب دیگری گفته است که معترضین جنبش ضدسرمایه‌داری آمریکا بهتر است ابتدا استحمام کرده و سپس یک شغل مناسب برای خود بیابند.
 
کاندیداهای جمهوری‌خواه از ابتدای آغاز رقابت‌های انتخاباتی نظرات عجیب و ناهنجار فراوانی از خود ارائه کرده‌اند، یکی از آنها به رسوایی اخلاقی متهم شده، یکی دیگر خواستار تعطیلی سفارت آمریکا در ایران است که بیش از 30 سال پیش تعطیل گردیده و دیگری نمی‌دانسته است که آفریقا یک قاره است، نه کشور!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس