واکنش آیت‌الله مکارم‌شیرازی به اظهارات نماینده سراوان/ نباید با ادبیات نادرست و خشن هزینه درست کنیم

مرجع تقلید شیعیان در واکنش به اظهارات نماینده سراوان با کارمند گمرک گفت: اگر هر دو طرف محترمانه و مؤدبانه با یکدیگر صحبت می‌کردند موضوع به اینجا نمی‌رسید، نباید با ادبیات نادرست و خشن هزینه درست کنیم.

به گزارش مشرق، آیت‌الله مکارم شیرازی صبح امروز در دیدار برخی از فرماندهان مرزبانی و ستادی ناجا که در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد، با اشاره به نقش نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور اظهار داشت: امنیت زیربنای تمام فعالیت‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و ناجا تلاش‌های بی‌وقفه‌ای در این زمینه انجام داده است.

بیشتر بخوانید

۱۵ نماینده‌ای که علیه رفتار بد نماینده سراوان موضع گرفتند

ورود کمیسیون شوراهای مجلس به حواشی نماینده سراوان

کدام نماینده از جلسه غیرعلنی مجلس فیلم گرفت؟

فیلم/ کنایه دادستان کشور به نماینده سراوان

وی با تأکید بر موفقیت نیروی انتظامی در تأمین امنیت در جامعه تصریح کرد: در روایات آمده قدر دو چیز را که سلامتی و امنیت بوده را نمی‌دانیم و تا زمانی که امنیت نباشد کاری نمی‌توان انجام داد.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم ارتقای آموزش‌های لازم برای پرسنل و دست‌اندرکاران نیروی انتظامی ابراز کرد: هر چقدر در این زمینه سرمایه‌گذاری شود کم بوده و باید این مسئله موردتوجه و جدی گرفته شود.

وی با تأکید بر لزوم برخوردهای محبت‌آمیز پلیس در کنار حفظ قاطعیت عنوان کرد: نیروی انتظامی باید در مسائل فرهنگی حساس باشد و علاوه بر رسالت تأمین امنیت باید به مسائل اخلاقی و فرهنگی هم بیش‌ازپیش توجه کند.

استاد برجسته حوزه علمیه به نقشه دشمنان برای ایجاد ناامنی در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند در داخل کشور ایجاد ناامنی کرده و در هفته‌ها و ماه‌ها روی آن موضوع سرمایه‌گذاری و مانور دهند.

وی اتفاقات رخ‌داده برای یکی از نمایندگان مجلس را مدنظر قرار داد و گفت: اگر هر دو طرف محترمانه و مؤدبانه با یکدیگر صحبت می‌کردند موضوع به اینجا نمی‌رسید، نباید با ادبیات نادرست و خشن هزینه درست کنیم.

آیت‌الله مکارم شیرازی، برخورد نیروی انتظامی در مبارزه با مفاسد، بی‌اخلاقی‌ها و بی‌نظمی‌ها را موردتوجه قرار داد و افزود: دشمنان برای ایجاد آشوب در کشور در سال گذشته سرمایه‌گذاری کرده بودند که با تدبیر نیروی انتظامی این مسائل به درستی مدیریت شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • فقر IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    51 1
    عذر میخوام کارمند کجا بی ادبانه صحبت کرد ؟
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    44 1
    هر دو طرف؟ کارمند گمرک که چیزی نگفت.
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    35 3
    ایشان فیلم درست را دیده اند؟
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    1 60
    آفرین . کاملا درسته : اگر هر دو طرف محترمانه و مودبانه با هم صحبت می کردند کار به اینجا نمی رسید . اول کارمند ادب و احترام را رعایت نمی کند و سپس نماینده جوابش را می دهد . اما کسی که اول ادب و احترام را زیر پا گذاشته کارمند بوده .
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
      7 1
      کارمند کلید اداره به این نماینده می دادند ادب را رعایت کره بودند از ورود غیر مجاز نماینده جلوگیری کرده اند شده اند .. - نماینده بی جا می کند غیر مترقبه با بازرسی یا هرچی اداره ای می رود اداره وزیر دارد کشور سازمان بازرسی دارد اداره سلسله مراب یا همان نظارت مستقیم دارد نماینده علاقه دارند بازرس باشند بروند سازمان بازرسی کل کشور در قوه قضائیه
    • نادر IR ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
      12 0
      درازدهی هستی؟
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    9 0
    مودب ترین کارمند پ،کارمند گمرک بود که باید نشویق هم شود-چون ۹درصدگمرکیها دزد وبی ادب هستند
  • CA ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    13 1
    ﻛﺎﺭﻣﻨﺪ ﻓﻘﻄ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ اﺯ ﺷﻤﺎ ﺩﺳﺘﻮﺭ ﻧﻤﻴﮕﻴﺮﻡ, اﻳﻦ ﺑﻲ اﺩﺑﻲ ﺣﺴﺎﺏ ﻣﻴﺸﻪ????? اﻭﻥ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﺑﻲ اﺩﺏ ﺑﻲ ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﺟﻠﻮﻱ ﺯﻥ و ﺑﭽﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺣﺮﻓﻬﺎﻱ ﻣﺎﻣﻮﺭﻳﺖ ﻣﻴﺰﻧﻪ, ﻣﺸﺮﻕ ﺗﻮ ﻛﺎﺭ ﻣﺎﺳﺖ ﻣﺎﻟﻲ ﻫﺴﺘﻲ ﻧﮕﻴﻦ ﻧﻔﻬﻤﻴﺪﻥ
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
    13 0
    بیچاره کارمند به وظیفش عمل کرده این نماینده ... باید تنبیه بشه نمایند بی ادب و بی فرهنگ
  • بافقی IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    0 0
    برای سلامتی این مرجع بیدار و زنده صلوات .کاش بعضی ها برای دیدار با فتنه گران مزدور به تهران نمی رفتند تا گند بزنند .خدابه اوهم بصیرت بده
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    0 0
    مردم ولی نعمت همه مسئولین هستند. از اول تا آخر. امام فرمودند من خدمتکار مردم هستم.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
    0 0
    اقای مرجع تو ماجرای فیضیه هم ازطرف خواص حمایت کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس