به نظرتون میتونه استاندارد ایرانخودرو و سایپا رو پاس کنه؟تنها دستاورد حمایت از تولید داخلی بردگی ملت ایران بوده.خودروسازهای ایرانی هر کاری دلشون بخواد میکنن مردم هم مجبورن بخرن
به جای مقایسه شرکت تولید پراید و بنز،آدمای کشور ها رو با هم مقایسه کنیم بهتره.اونا حقشونه بنز سوار بشه ما هم حقمونه پراید هم نتونیم بخریم.وقتی صف میکشیم برای قرعه کشی پراید ثبت نام کنیم میخوای بنز ضد گلوله تولید کنن برامون؟
این شیشه الان همه جا هست . درش را هم میشه با چند تا نبشی فولادی و سرامیک جلیقه ها ی وارداتی مقاوم کرد. چند جوان ساده در تبریز که لامبورگینی ساخته کافیه سفارش بدین و راحت بسازند. اگر صنعت و معدن و تجارت و خودروساز اجازه دهند و مافیایی نکنند.
ایکاش اتومبیل شهید فخری زاده دانشمند بزرگ ایران که َسالها بود که بعنوان هدف در لیست ترور سازمان تروریستی موساد بود حداقل شیشه ضد گلوله داشت ! ایکاش !!!
اگر عکسها را دیده بودی میفهمیدی که ضد گلوله بوده و توضیحات داده شده را هم نفهمیدی چون دکتر خارج از ماشین هدف قرار گرفته کمی از خود تخریبی دست بردارید و به فکر انتخاب درست باشید تا پول پرستان را سر کار نیاورید به یاوه گویی بیافتید.
سلام ، بهتره دوستان قبل از اینکه در مورد توانایی داخل کشور اطلاعات داشته باشیم چیزی ننویسیم و خودمون رو تحقیر نکنیم، کلاس g بنز سفارشی هست و اینکه صنایع تولید شیشه بشیر در این حوزه تخصص دارند لازم به ذکر هست شرکت های خصوصی دیگری هم هستند
اصلا قابل مقایسه نیستیم. البته ما نداریم. ندار بودن تحقیر نیست. جهان سوم بودن حقارت نیست. نداشتن بنیه علمی وصنعتی عار بودن نیست. به هر حال ما در حد انهانیستیم چرا خود رامسخره کنیم
شرکتهای خارجی علاقه دارند کار بی ارزش را بزرگ نشان دهند. این شیشه الان در بازار در دسترس همه هست. بدنه را هم میشود با نبشی فولادی و سرامیک مقاوم کرد. فقط چند جوان بیکار نیاز دارد وقت بگذارند اینها را متصل و بتوانند امتیاز تولید و فروش و پلاک بگیرند. چه ایراد دارد سمند تقویت شده ضد انفجار بسازند.
سلام.در عراق یک منطقه توسط داعش محاصره شده بود.یک جوان عراقی با یک مدل بنز قدیمی که ضد گلوله بود توانست خانواده هایی که در محاصره گیر کرده بودند طی چندین مرحله نجات بده.
اینجا هم بدون گلوله سالانه هزاران ادم فلکزده گرفتار ایران خودرو و سایپا و مافیای همه چی کشته میشن بعد یه ببشرف مسئولی میگفت استانداردهایی که پراید گذرونده به جرات میشه گفت بیشتر ماشینای روز اروپا تو خود اروپا نتونستن بگذرونند.بعد
دوستان بعصی ها میگن میشه با هر چیزی شوخی نکنید و خود کم بین نباشیم ...؟؟؟.با همین دلار ۲۵ تمن الان و نه قیمت واقعیش که باید همون هزار تومن باشه یه پراید در میاد ۵ هزار دلار که همین الان تو اروپا و امریکا میشه ماشین مدل ۲۰۱۷ و ۱۸ گرفت که تو ایران برا خیلی از ماها شده آرزو. دقیقا با ۴۰روز کارگری اونجا و تو ایران اگه فرض بگیریم که حقوق کارگر ۴ ملیون باشه که نیست این کارگر میتونه بعد ۱۷۵ ماه همچین ماشینی داشته باشه البته اگه فقط پولاشو جمع کنه و حتی یک نون هم نخوره تو این ۱۷۵ ماه .بله فرق زندگی ما با اونارو از ۴۰ روز به ۵۲۵۰ روز یعنی ۱۷۵ ماه مقایسه کن ببین ما کجای این زندگی هستیم .بعد میان میگن کاش ماشین فخری زاده ضد گلوله بود .
تنها ماشینی که ایران ساخته به درد بخور بوده۴۰۵،ای ال ایکس،سمند هستشو حالا موندیم داخل اینا خارجیا ماشین تولید کردن به سبک انگلیسی موتور۶هزار سوختش۱۱۱خیلی مفته واقعا ما موندیم داخل کوییک شاهین قرقی فلان بمان ولکن بابا🤣🤣🤣🤣
میگن سازمانی هست بنام : سازمان حمایت از مصرف کنندگان !!!!!!!!!! اما دریغ ؛ حتی یک حمایت از مصرف کننددریغا اونجایی در کشور ما تقریبا همه چیز معکوس عمل میکند و در واقع مصداق عینی: نام زنگی ؛ نهند کافور ؛ قابل درک است . بنده به چشم دیدم مسئول محترمی از ایران خودرو در حال تبیین این مطلب بود که پژو 206 و 207 آپشن های مختلفی دارد و ضرورتا بنز و بی ام دبلیو و ... از ماشین های داخلی بهتر نیستند !!!!!!!
باید به این مسئول بسیار محترم که حتما بخاطر از خودگذشتگی وافر از ماشین های خارجی استفاده میکند تا سهم او از محصول داخلی به یک هموطن برسد !!!!! جایزه پینوکیو ! داد . حالا یک شیشه را هدف قرار داده و چندتا تیر تفنگ بادی 5/5 میزنند تا بگویند : ما هم بعله .... بلدیم !!!! نمیدانند در ایران سالهاست این بازیها تمام شده و فقط و فقط به فکر تولید وسایلی هستیم که راه برود . باقی قضایا فقط قصه است.
خیلی خوبه ولی به پایه ماشین های ایرانخودرو سایپا نمیرسه مگه ایرانخودره سایپا کم الکی هستند شرکت بنز میخواست شروع کار کنه اول از سایپا مشورت گرفت بعد شروع کرد به کار کردن