قاضی زاده هاشمی نمایه

سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت، گفت: با کمک نیروهای مسلح موضوع سربازی را حل خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در در چهارمین بخش از سومین مناظره انتخاباتی که به نقد صحبت‌های کاندیداها اختصاص داشت از سربازی، واکسیناسیون عمومی کرونا، فضای مجازی و تجارت بین الملل گفت.

واکسیناسیون را تا ۲۲ بهمن به اتمام خواهیم رساند

قاضی زاده هاشمی گفت: در موضوع اشتغال برنامه صریح و سریعی داریم که حداقل نیمی از جوانانی که بیکار هستند ظرف دو سال اول مشغول به کار می‌شوند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: همچنین بحث کرونا و واکسیناسیون را تا ۲۲ بهمن به اتمام خواهیم رساند. بر اساس برنامه دولتی افراد بالای ۷۰ سال فرانشیز کاملاً رایگان دریافت خواهند کرد، همچنین نظام جامع شفافیت را در دولت مستقر خواهیم کرد.

وزیر امور خارجه در دولت من باید تجربه تجارت بین‌الملل داشته باشد

وی گفت: در دولت ما دیپلماسی عمومی و دیپلماسی اقتصادی منشأ برنامه‌ها خواهد بود. وزیر امور خارجه در دولت من کسی خواهد بود که در تجارت بین المللی تجربه داشته باشد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: آموزش و پرورش نوین را جایگزین آموزش و پرورش فعلی می‌کنیم به طوری که عمر فرزندانمان تلف نشود و در طول دوره تحصیل مهارت بیاموزند. همچنین در این دوره کوتاه تحصیل که مهارت می‌آموزند، آزمون کنکور حذف خواهد شد.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: با کمک نیروهای مسلح در بحث سربازی، این دوره را به یک دوره مهارتی و حرفه‌ای تبدیل کرده و این مسئله را حل و فصل می‌کنیم.

همه به فضای مجازی نیاز داریم

وی درباره فضای مجازی اظهارداشت: فضای مجازی بعضاً به انحراف و حاشیه کشیده شده، در صورتی که این موضوع امروز مسئله حکمرانی است. اگر به دولت الکترونیک نیاز داریم، اگر می‌خواهیم شفافیت داشته باشیم، اگر می‌خواهیم اقتصاد دیجیتال را توسعه دهیم و مسائل اقتصادی روز دنیا مانند پول و بانک را کنترل کنیم، اگر در پی توسعه مشاغل استارت آپی هستیم و اگر می‌خواهیم خودمان اشتغال و کسب و کار روز را دنبال کنیم؛ همه اینها به فضای مجازی نیازداریم.

نباید فضای مجازی را محدود کنیم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: نباید فضای مجازی را محدود کنیم، امروز در بهداشت و درمان، کشاورزی و همه حوزه‌ها، فضای مجازی تأثیر بسیار زیادی دارد که باید به نقش این بستر توجه ویژه شود.

قاضی زاده هاشمی گفت: «دولت سلام» خواستار حقوق همه مردم خواهد بود و حق همه کسانی را که حتی رأی نمی‌دهند، حفاظت خواهد کرد. چه به این نامزد رأی دهند و چه رأی ندهند و مشارکت نداشته باشند.

وی افزود: دولت سلام به دنبال تحقق حقوق معلمان، پرستاران، کشاورزان، کارگران، ایثارگران، سربازان و نظامیان خواهد بود.

مردم آرزو می‌کنند از خواب بیدار شوند و ببینند همه این ۸ سال یک خواب بوده است

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: مردم امروز به ما می‌گویند آرزو می‌کنیم از خواب بیدار شویم و ببینیم همه این هشت سال فقط یک خواب بوده و تمام شده و امروز این کابوس دارد تمام می‌شود و این ما هستیم که باید تصمیم بگیریم که واقعاً این کابوس تمام شده و تکرار نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس