امیر رستگاری

با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روسای جدید سازمان‌های صنایع دریایی و صنایع الکترونیک وزارت دفاع (صا ایران) منصوب شدند.

به گزارش مشرق، با حکم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روسای جدید سازمان‌های صنایع دریایی و صنایع الکترونیک وزارت دفاع (صا ایران) منصوب شدند.

امیر رستگاری مدیرعامل صاایران شد/ انتصاب سردار جبل عاملیان به ریاست سازمان صنایع دریایی

طی مراسمی با حضور امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از معاونین و مدیران عامل سازمان های تابعه وزارت دفاع سردار سرتیپ پاسدار دوم جبل عاملیان به عنوان رئیس جدید سازمان صنایع دریایی و امیر دریادار رستگاری به عنوان مدیر عامل جدید صنایع الکترونیک ایران (صاایران) منصوب شدند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    6 16
    آفتابه لکن صد دست و کشور همچنان در عقب ماندگی ۴۰ ساله
    • سعید IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      8 3
      خطاب به 14:31، عقب افتاده امثال تو هستند که پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف را با وجود دشمنی و کارشکنی دشمنان این کشور نمی بینند. بیشترین تحریم های تاریخ بشر علیه این کشور وضع شده، دانشمندانمان را ترور کردند، با این حال به مناسبت های مختلف دستاوردهای مختلف رونمایی شده است.عقب ماندگی زمانی بود که حتی مجبور بودیم سیم خاردار هم از خارج وارد کنیم. کسی منکر مشکلات اقتصادی کشور و سوء مدیریت برخی از مسئولین در برخی مقاطع زمانی نیست، ولی امثال شما هم واقعاض وقیحید. اگر یک صدم تحریم های ایران علیه همان کشورهایی که سنگشان را به سینه می زنید اعمال می شد، چه وضعیت هولناکی پیدا می کردند، هنوز کمک های ایران تحریم شده به قطر بسیار ثروتمنددر زمان اعمال تحریم چند کشور منطقه علیه قطر را فراموش نکرده ایم.امثال شما هیچ درکی از پیشرفت یک کشور ندارید و تحت تاثیر تبلیغات ، دارای یک دیدگاه سطحی و محدود در این زمینه هستید.
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    7 2
    صا ایران تو دهه هفتاد گوشی تلفن همراه وتلویزیون تولید میکرد کلی هم تبلیغ تلویزیونی داشت شعارش هم این بود صاایران هرروز بهتر از دیروز .معلوم نشد سرنوشت اون همه سرمایه گذاری و تبلیغ چی شد .امروز میتوانستیم نیاز کشور به تلفن همراه رو از طریق همین شرکت تامین کنیم نه اینکه بالای یک میلیارد دلار پول گوشی بریزیم تو جیب کره و چین.اگر توان فناوری داریم که قطعا تو بخشهای دفاعی هایتک داریم ایکاش بخشی ازاین توان تجاری میشد این طوری درآمد بخش دفاعی کشور هم اضافه میشد.
    • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
      5 5
      در زمینه الکترونیک و اپتیک غیر نظامی مثلا سی پی یو موبایل یا دوربین موبایل ما به صورت اثبات شده توانایی تولید نداریم. اگه هم در ایران تولید محدود موبایل وجود داره متاسفانه قطعات اصلی الکترونیکی از خارج کشور وارد میشه و قطعات ساده تر و عمدتا پلاستیکی مثل بدنه در داخل ساخته میشه.متاسفانه در صنعت الکترونیک تجاری( نظامی رو نمی‌دونم) سرمایه گذاری نشده و ابزار آلات اون تهیه نشده. از مسئولین کشور خواستارم همانطور که در سال های اخیر در زمینه متالوژی و ساخت انواع توربین های گازی به صورت تجاری در شرکت هایی مثل مپنا سرمایه گذاری وسیع گردید برای جا نماندن کشور از قافله علمی در زمینه الکترونیک . تهیه مراکز طراحی. ابزار آلات و کوره های ساخت محصولات سیلیکونی و آزمایشگاه های کنترل کیفی مورد توجه و همت قرار بگیرد.
    • حمید IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      7 3
      18:18،اتفاقاً توانایی تولید هست، ولی باید سرمایه گذاری برای تولیدش به صرفه باشه، مگه میشه در زمینه تولید اپتیک الکترونیک در بخش نظامی توانایی داشته باشیم، ولی در زمینه غیرنظامی اون توانایی را نداشته باشیم؟!!! بخش نظامی که سطح تکنولوزی به مراتب بالاتر است. البته بر خلاف اطالاعات شما ، مرکزی مدتها قبل افتتاح شد، به نام فب نانوالکترونیک که در آن بسیاری قطعات الکترونیک هم ساخته میشه ، البته مراکز دیگری هم بودند که در این زمینه فعال بودند، ولی این مرکز بسیار مدرنتر بود، زمانی که در این کشور موشک ساخته شد یا پیشرفت های در زمینه سلول های بنیادی یا پیشرفت های هسته ای، عده ای در داخل که اتفاقاً دارای تحصیلات دانشگاهی در آن حوزه ها هم بودند، داشتن چنین توانمندی در داخل را انکار می کردند ( رهبر انقلاب در بیاناتشان به این افراد اشاره فرموده اند)، ولی در عمل دیدیم و گذشت زمان هم اثبات کرد که آنها اشتباه می کردند. جنابعالی هم جزء همان دسته هستید، ممکنه حتی در زمینه ای که اظهارنظر می کنید دارای تخصص هم باشید، ولی اطلاعات به روز نداشته باشید که کشورتان چه توانمندی هایی دارد.
    • افشین IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
      1 0
      برای ساخت برخی قطعات مصرفی در کالاهایی مثل موبایل باید صرفه اقتصادی را هم در نظر گرفت. مگر میشود کالای نظامی تولید کرد ولی کالای غیر نظامی که حساسیت کمتری دارد ساخته نشود؟؟ ضمن اینکه نیروهای مسلح تا مجبور نباشند و گره ای در کار نباشد در بازار و اقتصاد دخالت نمیکنند و این وظیفه بخش خصوصی هست. در زمینه ساخت کالاهای نظامی اول تحریم سنگین و دوم صرفه اقتصادی که بخاطر تفاوت قیمتهاي بین تولید و خرید وجود دارد و در برخی کالاها موارد محرمانه باعث شده که در جهت خودکفایی قدم برداشت.
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
    2 4
    الکترونیک نظامی ایران باید ارتقا پیدا کنه تا تجهیزاتش واقعا هوشمند بشن و با هزینه کم توانشون چند برابر بشه ......تکنولوژی های جدید مثل کوانتوم میخواد که من از این امیر علاقمند به موتور دیزل چشمم آب نمیخوره .....در ضمن حالا که موتور تانک های چیفتن را عوض کردن یه برجک جدید هم براشون میساختن تا بقاپذیرشون افزایش پیدا کنه .....برجک کرار بهش میخوره بندازن روش .....
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      كوانتوم رو به من توضیح بده و لطف كن بگو چه ارتباطی به سیستمای دریایی میتونه داشته باشه!؟
  • DE ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    2 2
    همگی یکدست و هم نوا و هم کاسه ، با سر توی دیگ حلیم !!
    • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      0 0
      بی پدر منافق، رستگاری یكی از بهترین مدیران صنعت نظامی ایرانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس