تصادف سه کامیون نیروهای نظامی آمریکایی در آلمان

یک کامیون روز دوشنبه در بزرگراهی در ایالت باواریا آلمان به یک خودروی نظامی آمریکایی برخورد کرد که پلیس آلمان آن را تصادف توصیف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از آسوشیتدپرس، یک کامیون روز دوشنبه در بزرگراهی در ایالت باواریا آلمان به یک خودروی نظامی آمریکایی برخورد کرد که پلیس آلمان آن را تصادف توصیف کرد.

ارتش آمریکا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ آسیب فیزیکی به نظامیان آمریکایی وارد نشده، اما با این حال هشت سرباز برای غربالگری احتیاطی به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته مقامات رسمی، این تصادف در بزرگراه A۳ در نزدیکی «نئو مارکت» در «اوبرپفالز» رخ داده است.

پلیس باواریا در شرح این حادثه اعلام کرد که خودروهای نظامی ایالات متحده در حاشیه بزرگراه قرار داشتند که یک کامیون از پشت به یکی از آنها برخورد کرد.

پلیس آلمان گفت که جراحاتی سطحی به نظامیان آمریکایی وارد شده است؛ اما ارتش آمریکا اعلام کرده که در حال حاضر هیچ یک از پرسنل آسیب فیزیکی ندیده‌اند.

فرماندهی هنگ هفتم آموزش ارتش گفت که یک کامیون ارتش که از هوهنفلس به سمت گرافن وهر در حرکت بود، پس از جدا شدن از بقیه کاروان به کنار بزرگراه انحراف مسیر داده و متوقف شده است.

در همین حال، یک کامیون تجاری غیرنظامی به کامیون آمریکایی برخورد کرده که این برخورد منجر به وارد آمدن آسیب به سه خودروی ارتش ایالات متحده شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۹
    0 1
    خدایا درود فرست بر محمّد و اهل‌بیتش و درود فرست بر بتول پاک، صدّیقه، معصومه، پرهیزکار، پاکیزه، خشنود از حق، خدا خشنود از او، پاک تربیت، رشیده، مظلومه، پس‌راندۀ دشمن، غصب شده حق، منع شده از ارث، پهلو شکسته، ستم شده بر شوهرش، کشته شده فرزندش، فاطمه دختر رسولت و پاره تنش ------(فارغ متن این خبر)، لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. ممنون
    • محمدمهدی IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      1 0
      علی علیه السلام پهلوانی نبود که بر او ظلم شود، بسیاری از داستانهایی که برای مظلومیت اولیای خدا ساخته میشوند در واقع شخصیت و هویت واقعی آنها را خدشه دار می کنند و نه تنها کمکی به اعتلای اعتبارشان نمی کند بلکه در واقع در دید افراد منطقی و واقع بین عزت و بزرگیشان را تخریب می سازد ...
    • mehrab IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      1 0
      من موافق محمدمهدی هستم . بسیاری از این داستانها هم لطمه به این شخصیت ها وارد می کند و هم عامل تفرقه و اختلاف و اهانت به سایر مذاهب اسلامی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس