هلند به دنبال ارسال موشک های ضد هوایی به اوکراین

رسانه های روسیه از قصد هلند برای ارسال ۲۰۰ موشک ضدهوایی استینگر آمریکا در اسرع وقت به اوکراین خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، خبرگزاری تاس روسیه از قصد هلند برای ارسال ۲۰۰ موشک ضدهوایی استینگر آمریکا در اسرع وقت به اوکراین خبر داد.

بیشتر بخوانید:

کاخ سفید و اتحادیه اروپا خروج برخی بانک های روسی را از سوئیفت اعلام کردند

وزیر امور خارجه و وزیر دفاع هلند در نامه‌ای به پارلمان این کشور از ارسال سلاح به اوکراین خبر دادند. در این نامه آمده است: این درخواست به منظور رعایت مقررات صادرات تسلیحات به دقت مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل شرایط خاص این تصمیم به صورت فوری اتخاذ شد.

بیشتر بخوانید:

ادعای اوکراین درباره تلفات ارتش روسیه

این دو وزیر تاکید کردند که هلند تمام تلاش خود را برای ارائه کمک‌های نظامی در سریع‌ترین زمان ممکن به کار می‌گیرد. جمعه گذشته، هلند تصمیم گرفته بود تا تسلیحات نظامی را به اوکراین ارسال کند.

بیشتر بخوانید:

چهارمین روز از نبرد روسیه و اوکراین

صدراعظم آلمان هم از تلاش برلین برای تجهیز اوکراین به سلاح‌های ضد تانک و موشک‌های استینگر خبر داد. بر اساس این گزارش، «اولاف شولتز» گفت که آلمان به دنبال تأمین هزار سلاح ضد تانک و ۵۰۰ موشک استینگر برای اوکراین به منظور مقابله با روسیه است. وزیر امور خارجه آلمان هم وعده کمک نظامی به اوکراین داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    بابا روسها وارد کیف شده اند این موشک ها را فقط روسها استفاده می کنند تا ان موقع مدنظر شما
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    چرا اینقدر دیر
  • سیامک DE ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    وقتی خود این کشورهای پلید و دیگر کشورهای غربی ریاکار چنین خبرهایی را درج و رسانه ایی می کنند،پس بدانید که این چنین خبرهایشان کاملأ کذب و دروغ و فریبکارانه است و واقعیت ندارد و فقط در حال ریاکاری و فریب مردم و خودبزرگ نمایی و جلب توجه آن قشر عام جوامع های جهان به خود هستند تا بدینوسیله در نزد قشر عام جوامع های جهان محبوبیت کاذب کسب کنند.اگر رفتارهای روانی این کشورهای غربی را خوب بشناسید آنگاه به چگونگی شخصیت های واقعی و دروغین و متکبر آنان پی خواهید برد.به داعش و دیگر گروه های تروریستی کلی سلاح دادند ولی هرگز آنها را رسانه ای نکردند چونکه رسانه ای کردن آن از محبوبیت شان در نزد قشر عام جهان می کاست
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    علت کند شدن پیشروی روسها این است 1- در حال تثبیت موضع خود در شهرهای تازه آزاد شده هستند 2- هدف اصلی آنها از قبل هم همان اوکراین شرقی و جنوبی بود که تصرف شده 3- از این رو حاضر نیستند برای بخشهای مرکزی و شرقی آن تلفات زیاد بدهند و می خواهند آن را با محاصره کیف بدست بیاورند یعنی از راه تسلیم شدن ارتش این کشور 4- با تسلیم شدن ارتش این کشور دیگر نیازی به حمله به غرب اوکراین و مرکز ان ندارند یعنی نیازی ندارند تمام اوکراین را تصرف کنند بلکه با تصرف کیف می توانند کل اوکراین را خلع سلاح کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس