گانتز: ایران به دانش و توانایی‌های غیرقابل بازگشت دست یافته است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در سخنانی گفت که ایران به دانش،‌ زیرساخت و توانایی‌های دست یافته که بخش عمده‌ای از آن غیرقابل بازگشت است.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی سخنانی به پیشرفت‌های زیاد برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرد.

وی در ادامه گفت: «ایران به دانش، زیرساخت و توانایی‌های دست یافته که بخش عمده‌ای از آن غیرقابل بازگشت است».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش مدعی شد: «ایران در سال 2031 که توافق به پایان می‌رسد قادر به دستیابی به سلاح هسته‌ای خواهد بود».

وی اضافه کرد: «توافق شامل چند بند مشکل ساز بوده و بهبود توافق ضروری است».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عصر جمعه نیز خبر داد که با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی آمریکا درباره توافق هسته‌ای با ایران گفت‌وگو کرده است.

وی در ادامه سخنانش افزود: «به مشاور امنیت ملی آمریکا گفتم که اسرائیل با توافق هسته‌ای با ایران مخالف است».

برگزاری دور جدید مذاکرات در وین پس از آن صورت گرفت که «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقاله‌ای در روزنامه «فایننشال‌تایمز» مدعی شد بسته پیشنهادی جدیدی روی میز گذاشته که حاوی راهکارهای به‌روزشده‌ای در خصوص رفع تحریم‌ها و گام‌های هسته‌ای ایران است. جمهوری اسلامی ایران روز ۲۴ مرداد اعلام کرد پاسخ و ملاحظات خود در خصوص پیشنهادات اتحادیه اروپا را ارائه داده و منتظر واکنش آمریکا است. طرف آمریکایی هم دوم شهریورماه اعلام کرد که پاسخ خود را به ایران داده است.

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه دریافت پاسخ دولت آمریکا به ‌نظرات جمهوری اسلامی ایران برای حل و فصل موضوعات باقی‌مانده در مذاکرات رفع تحریم از طریق هماهنگ‌کننده اروپایی را تایید و اعلام کرد: بررسی دقیق نظرات طرف آمریکایی آغاز شده و جمهوری اسلامی ایران پس از تکمیل بررسی‌ها، نظرات خود در این رابطه را به هماهنگ‌کننده اعلام خواهد کرد.

جمهوری اسلامی ایران راستی‌آزمایی رفع تحریم‌ها، اخذ تضمین در خصوص ماندگاری برجام و رفع ادعاهای پادمانی آژانس اتمی را اصلی‌ترین مطالبه خود در مذاکرات رفع تحریم‌ها قرار داده و تأکید کرده که تنها بازگشت به قرارداد دوجانبه‌ای که در ازای برخی محدودیت‌ها نفع ملموس اقتصادی برای ملت ایران به همراه داشته باشد را منطقی می‌داند و آن را می‌پذیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ایران iran IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    9 1
    جوابیه یک ایرانی به بنی گانتز جوهود : ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست ارض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری ..!
    • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      0 0
      این مردک «بنی گانتز» مراعات حال غرب پرستانی امثال زیباکلام را نمی کندکه این گونه به توانایی ایران اذعان می کند!؟ اگر ادامه دهد با دق مرگ شدن امثال تاجزاده و عبدی و زیباکلام و میرحسین دیگر سرمایه ای برای اسرائیل در ایران نمی ماند!!!!
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    9 1
    داریم هر آنچه که شما جوهودهای غاصب منطقه دارید ، خوبش رو داریم ! سورپرایزهای ویژه ای هم برای شما جوهودهای غاصب تدارک دیده ایم که باشد به وقت و زمان خودش ... قطاری است که سالهاست به حرکت در آمده و شما جوهودها با سنگ اندازی نمی‌توانید این قطار عظیم را متوقف کنید .. شیر خاورمیانه بیدار شده ..
    • IR ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
      1 1
      تهدید میکنی بالام جان
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    11 0
    فهمیدی صلوات یادت نره بلند
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    1 0
    پس توقع داشتی مثل عراق وسوریه زمون داعش گورجمعی توایران درست بشه لندهور
  • خلیج پارس iran IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    با غصب و غارت با نسل کشی و با ترور با تصاحب موقت سرزمین دیگران نمی‌توانید تشکیل کشور بدهید جناب گانتز جوهود غاصب !!!
  • احمد IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    0 0
    امیدوارم که مسولیت گول حرفهای مسولیت رژیم صهیونی را نخورند
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۶
    2 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس