اصلاح‌طلبان با بیانیه‌های عقده‌گشایانه راه به‌جایی نمی‌برند

"چپ‌های تحریمی" یا همان اصلاح‌طلبانِ تحریم کننده انتخابات؛ بصورت خواسته یا ناخواسته در مسیر مقابل نظام و مردم قرار گرفته‌اند اما این حقیقت را انکار می‌کنند!

سرویس سیاست مشرق _ "مرتضی مبلغ" از مقامات وزارت کشور دولت اصلاحات و از کادرهای حزب اتحاد ملت به تازگی در بخشی از یک مصاحبه که وبسایت روزنامه هم‌میهن آنرا منتشر کرد، پیرامون فعالیت احزاب در ایران و نیز الزامات تشکیل حزب واحد در طیف‌های سیاسی گفته است:

"نظام حاکم بر فضای سیاسی کشور در کل درست و منطقی با احزاب رفتار نمی‌کند. احزاب را مزاحم می‌داند. برداشت صحیحی وجود ندارد که احزاب رکن مردم‌سالاری هستند. لذا بهای لازم را به احزاب نمی‌دهند"!

او همچنین تصریح می‌کند: فرض کنید قانون انتخابات اصلاح شود، اگر حاکمیت به احزاب باور نداشته باشد، باردیگر احزاب را زمین می‌زنند و کارشکنی صورت می‌گیرد. هم حاکمیت باید احزاب را بپذیرد، هم ساختار حقوقی باید به نفع احزاب اصلاح شود و اینها لازم و ملزوم یکدیگر هستند و در این شرایط جامعه راه خود را پیدا می‌کند. اگر این اتفاق بیفتد، اختلاف‌هایی که بین جناح‌های همسو است، تعدیل می‌شود و این اختلافات در فراکسیون‌های حزبی پیگیری می‌شود. [۱]

انتظار صدآفرین برای "تحریم انتخابات"! / این پا و آن پای "چپ‌های تحریمی" برای قیام علیه مردم

*این سخنان آقای مبلغ در ظاهر امر سخنان خیرخواهانه یک فرد دموکرات به نظر می‌رسد که به دنبال تعمیق مردمسالاری است...

اما در باطن امر، اینها سخنان یک تحریم‌گر انتخابات و ذبح‌کننده صندوق رأی است که همراه با رجال جریان سیاسی متبوع خود پا بر رأی مردم گذاشتند و دست به "تحریم انتخابات" زدند...

چه اینکه مردم باید بدانند اصلاح‌طلبان در رفتاری ستادی و جمعی؛ دو انتخابات سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۰ را رسما تحریم کردند و موجب انصراف برخی از مردم برای حضور در انتخابات شدند.

با دانستن این اطلاعات مشخص می‌شود که شاهد یک "نمایش" هستیم.

نمایش کسانی که هنگام حضور در دولت و مناصب اجرایی هیچ هنری در کارآمدی ندارند و در هنگام حضور در فعالیت‌های سیاسی هم دست به تحریم انتخابات می‌زنند و به سمت برداشتن اسلحه علیه مردم و نظام اسلامی حرکت می‌کنند!

آنها به مردم نمی‌گویند که نظام اسلامی با هیچ فعالیت حزبی معقولی مخالف نیست اما این احزاب هستند که به جای ارائه کارنامه‌ها و متدهای موفق اجرایی؛ یکسره به دنبال تفاسیر عجیب و غریب از قانون هستند و در برخی احزاب نیز شاهدیم که حتی دست به تحریم انتخابات هم می‌زنند!

اکنون آیا نظام اسلامی مقصر است؟

پاسخ مشخص است و امثال مبلغ برای لاپوشانی افتضاح تحریم انتخابات باید کارهای دیگری بکنند...

مردم باید بدانند که برخی از این افراد تا قبل از روز انتخابات تلاش می‌کردند تا نقشه‌شان برای تحریم انتخابات افشا نشود [۱] و پس از انتخابات هم ابراز می‌کردند که ما تحریم نکردیم!

اما بعدا کم‌کم از پس پرده بیرون آمدند و کسانی از خود آنها ابراز کردند که رفتار تحریمی رخ داده است. [۲]

و امروز کار به جایی رسیده است که غیر از "نمایش مقصرتراشی مبلغ"؛ برخی از سران این جریان حتی ابراز می‌دارند که انتخابات‌های بعدی را هم تحریم می‌کنیم! [۳]

همه باید در فرایند "جهاد تبیین" بدانیم که نتیجه این رخدادها و ذبح صندوق رأی جز شورش نخواهد بود.

چه اینکه وقتی جریانی سیاسی، صندوق رأی را بر زمین بگذارد؛ قاعدتا اسلحه را برخواهد داشت و این نکته باید مد نظر رجال سیاسی و چشمان آگاه جامعه باشد... 

***

1_mshrgh.ir/1035158

2_mshrgh.ir/1072874

3_mshrgh.ir/1352504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • خسرو IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    3 3
    جالب است اکثر دزدی ها و رانتخواری ها و زمینخواریها و خویشاوند سالاری ها و حق کشی ها توسط افرادی در چند ساله اخیر صورت گرفته که دائم بر طبل رونق گرفتن احزاب می کوبند
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    51 3
    افسارطلبها مثل یزیدیانند خدالعنتشون کند
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    58 3
    تحریم انتخابات یک بحث انحرافی است
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۰۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    66 3
    حزبی که شاکله و تعریفِ آن به ظاهر غربگرائی و در باطن، خودکامگی، سهم خواهی و سلطه میباشد و رزومه کاری سردمداران و نوچه گان آن؛ از اول انقلاب تا کنون مملو از افراط و تفریط در تمام مسائل اجتماعی و غیره بوده و میباشد، هیچگاه نمیتواند با تزویر و نیرنگ و مظلوم نمائی؛ علما و آگاهان جامعه را به تغییر نگاه و حمایت از خود وا دارد!
  • ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    55 2
    علی رغم ممیزی های و حذفیات شدید که میشود، به هر طور که شده بخشی انتقادات منتشر شده؛ دیگر این قدر قضیه خز شده که تبدیل به ضرب المثلی شده! فساد در بازار خودروی ایران، نماد دهها نمونه دیگر شده، یک اکوسیستم فاسد اقتصادی. این همه معطلی و تعلل و کش دادن واردات یک میلیارد دلار خودرو آن هم با کلی رانت و اشکال؟!
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    53 1
    خب پیشنهاد میشود نهادهای حاکمیتی (دولتی، شهرداریها و..) احتمالا بجای رفتن دنبال کارهای اعمال قهریه به مسائل جاریه مملکت به پردازند.
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    55 2
    مصمم تر از دوره ای قبل رای میدم
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    4 60
    نتیجه انتخابات ریسی بود. من در همه شرایط رای دادم ولی اگر این سری گزینه مورد نظرم در لیست نباشد دیگر رای نخواهم داد.
  • IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    50 3
    اینجوری ننویسید
  • IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    53 3
    افتخار نیست ذلت است
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    56 1
    به اصلاح طلبها هم مثل شما مفتخورها رای نمیدیم
  • ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    52 3
    به درک تحریم کنند
  • محمدایوب IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    58 3
    بیش از 30سال دولت وقدرت دست شما قدرت طلبان بود در دوره اصلاحات دولت خاتمی هم مجلس وهم دولت در اختیارتان جز تحصن در مجلس وشورش خیابانی چه غلطی کردید دیگر چه میخواهید هر چه دزد میگیرند از یاران وفرقه شما هستند مرد هم نیستید بیایید میان مردم حرف بزنید چرا یکی از شما در میان مردم در روز عید غدیر ویا پیاده روی اربعین میان مردم نیستید
  • سید IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    59 3
    اصلاح طلبان تهوع آور هنگامی که بر مناصب سلطه دارند، آزادیخواه می شوند اما آنگاه که به سبب ماهیت ضدمردمی شان از سوی ملت طرد می شوند، عدالتخواه می شوند و به مجرد آن که دگربار موفق شوند به رأس قدرت برسند، بازهم آزادیخواه می شوند! دغدغه ایشان برای کنسرت ها هنگامی که در قدرت هستند و اصطکاک شان در هنگام مطرودی با قوای انتظامی و امنیتی کشور از همین جنس است!!!
  • US ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    51 5
    وقتی در سازوکار انتخابات مورد نظر شما همه افراد قابل قبول و نه مطلوب رد صلاحیت می شوند. احزاب و مردم گوساله نیستند که رای بدهند.و تایید کننده چنین سیرک مضحکی شوند.
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 0
      تو خودت از کدوم سیرکی؟ خخخخ
  • حسين DE ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    آقاى مرتضى تبليغ كننده،شما ذره ائى فهم و سواد و شعور سياسى دارى ابتدا واژه و يا مفهوم مردمسالارى را تعريف كن و بعد اظهار نظر كن
  • DE ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۸
    0 0
    این پا و آن پای "چپ‌های تحریمی" برای قیام علیه مردم/ اینها اراذل و اوباش سیا 30 هستند که باید همه شان محاکمه و محکوم شوند. موقعی که ملت هزاران شهید در جبهه ها دادند تا استقلال و آزادی و تمامیت ارزی ایران و انقلاب اسلامی استوار بماند اینها به رانتخواری و شیتیلگیری و اکثرا در خارج یا داخل مشغول گرفتن و یا خرید مدرک مهندسی و دکتری ...بودند تا بتوانند پست ها را غصب کرده و اموال مردم را به تاراج ببرند. والان هم کل واردات و صادرات دست غربگداها و اصلاح طالبان و اشرافیون است . و برو بچ و فک فامیل های خود را در جای جای خارج نشانده اند و نمایندگی اکثر کارخانجاتی که با ایران کار میکنند در دستان اینهاست و با رشوه و شیتیل و پارتی بازی و چیدن مهره های خود در جای جای ایران مشغول غارت هستند . نجفی قاتل را همینها چندین میلیارد پول دادند و آزادش کردند میترا استاد چه مدارکی از اینها داشت که باید کشته میشد..اراذل و اوباش خیابانی و منافقین و بهائی ها ضد انقلاب صهیونیست ها عمو سام و دشمنان ایران ...دوستان و طرفداران اینها هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس