لپ تاپ XPS 13 Plus که امسال عرضه شد، به‌عنوان نسخه شیک‌تر یکی از شناخته شده‌ترین لپ تاپ‌های نازک و سبک یعنی XPS 13 شناخته می‌شود. این محصول از یک پردازنده مرکزی با وات بالاتر استفاده می‌کند و کمپانی دل سعی کرده است که برای توجیه کافی یک SKU بالاتر، نام‌گذاری جدید پلاس را برای آن داشته باشد. از قضا، نسخه‌های اولین یکی از بالاترین پیکربندی‌های XPS 13 Plus هستند که می‌توانند عملکردی عالی را در اختیار شما قرار دهند. یکی از نمایندگان دل هم تایید کرده‌اند که مجموعه اولیه لپ تاپ‌های تولیدی XPS 13 Plus ممکن است که به‌دلیل مشخصات مربوط به چسب سوم شخص استفاده شده، شل باشند و اخیرا هم سر و صدای زیادی را به راه انداخته است.

https://file.tesmino.ir/images/2022/09/images_1664187681.jpg

به گفته این نماینده، تنها تعداد کمی از صفحه نمایش‌ها از لپ تاپ‌های دسته آسیب دیده جدا می‌شوند. دل تعداد دقیقی از واحدهای آسیب دیده را ارائه نمی‌کند. اما به نظر می‌رسد که لپ تاپ‌های مورد بحث شامل اولین XPS 13 Plus هستند که برای بررسی کنندگان و خریداران اولیه ارسال شده است. نماینده دل هم گفت که پس از کشف مشکل چسب، دل فرایند تولید خود را اصلاح کرد. بنابراین، واحدهای دیگر نباید تحت تاثیر این مشکل قرار بگیرند. دل گفت که دستگاه‌های دال صفحه نمایش ال ای دی و ال سی دی بدون مشکل هستند. این گفته صحیح است و سایت‌های دارای این لپ تاپ‌ها هیچ مشکلی با صفحه نمایش نداشتند.

خرید لپ تاپ دل بدون نگرانی

سخنگوی دل گفته است که این شرکت مستقیما با مشتریانی که یک لپ تاپ دل XPS 13 Plus با صفحه نمایش اولد را خریداری کرده‌اند، تماس گرفته و در صورت وجود مشکل، محصولات آن‌ها را تعویض می‌کند. دل همچنین گفته است که خریداران چنین لپ تاپ‌هایی از فروشگاه‌های حضوری، می‌توانند مشکل خود را در سایت ثبت کرده و دستگاه خود را تعویض کنند. او می‌گوید: «اگر یک مشتری سیستم خود را ثبت نکرده باشد، اولین بار که پشتیبانی فنی دل تماس می‌گیرد، برچسب خدمات منحصربه‌فرد مرتبط با کامپیوتر خود به پشتیبانی فنی دل نشان می‌دهد که سیستم باید تعمیر یا جایگزین شود».

مشتریانی هم که معتقدند کامپیوتر آن‌ها همین مشکل را دارد یا اگر سوالی دارند، می‌توانند دوباره با بخش پشتیبانی مشتری دل تماس بگیرند. دل گفت که با شرکای فروشگاه هم برای جایگزینی دستگاه‌هایی که دل به آن‌ها فروخته است، کار خواهد کرد. The verge هم گزارشی در این رابطه تهیه کرده بود و خریدارانی هم که از طریق ردیت یا توییتر مشکل خود را مطرح می‌کنند، سفارش آن‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگرچه، در طول چند گفته گذشته، هیچ مشکلی از بابت لپ تاپ دل XPS 13 Plus مبتنی بر اولد وجود نداشته است و برخی دیگر البته خوش شانس نبودند.

https://file.tesmino.ir/images/2022/09/images_1664187877.jpg

قیمت لپ تاپ XPS 13 Plus و بررسی بیشتر آن

قیمت لپ تاپ XPS 13 Plus از ۱۲۹۹ دلار شروع می‌شود و ممکن است فکر کنید که نسخه بزرگ‌تری از لپ تاپ نمادین این کمپانی را خریداری می‌کنید. البته این کاملا برعکس است و یک طراحی مینیمالیستی می‌بینیم که دل تاکنون آن را روانه بازار کرده است. فقط دو پورت وجود دارد که از جک هدفون استفاده نمی‌کنند و دل حتی کلیدهای عملکرد فیزیکی را برداشته و آن‌ها را با یک ردیف خایزنی جایگزین کرده است. حتی خطوطی برای پد لمسی دانمارکی وجود ندارد و تمام قسمت زیر صفحه کلید هم یک تکه شیشه‌ای صاف دیده می‌شود.این لپ تاپ تنها به طراحی خلاصه نشده است و دل یک پردازنده ۲۸ واتی نسل دوازدهم Core i7 را هم در این دستگاه شیک خود قرار می‌دهد.

در نتیجه سیستمی را می‌بینیم که می‌تواند در برخی از تست‌ها حتی از مک بوک پرو M2 هم عملکرد بهتری داشته باشد. نکات زیادی برای گفتن در مورد این لپ تاپ قابل حمل وجود دارد که یکی از آن‌ها نمایشگر خیره کننده لمسی اولد، صفحه کلید راحت و همچنین عملکردی فوق‌العاده است. قیمت لپ تاپ XPS 13 Plus در مقایسه با قیمت لپ تاپ ایسر کاملا نشان می‌دهد که ارزش خرید کدام یک بیشتر است و از کدام یک می‌توانید برای سال‌های متمادی‌تری استفاده کنید. خرید لپ تاپ دل یک انتخاب عالی برای شما است و می‌توانید به آن اعتماد کنید.

طراحی متفاوت لپ تاپ

لپ تاپ XPS 13 Plus یک تغییر نسبتا جسورانه نسبت به XPS 13 داشته است که دل در خط تولید خود آن را وارد کرده است. ظاهر این لپ تاپ کاملا تمیزتر و مدرن‌تر شده است و یک صفحه لمسی شیشه‌ای هم مهم‌ترین تغییر ان است. هیچ خط جدایی هم وجود نداشته و شکایتی از این بابت از جانب خریداران وجود نداشته است. ممکن است که بعضی‌ها کمتر طرفدار عملکرد لمسی صفحه نمایش باشند. کلیدها به خودی خود هیچ بازخوردی ارائه نمی‌کنند و نورپردازی به خوبی بقیه بدنه به نظر نمی‌رسد و این در حالی است که می‌توانید بین کلیدهای عملکرد و دکمه‌های میانبر برای آیتم‌هایی مانند روشنایی و صدا هم جا به جایی داشته باشید.

https://file.tesmino.ir/images/2022/09/images_1664187700.jpg

در مقابل، کاهش این لپ تاپ راحت‌تر باز می‌شود. هیچ لبه ضخیمی برای دست انداختن وجود نداشته و مجبور خواهید شد که برای بلند کردن درب، به چسباندن ناخن تکیه کنید. لپ تاپ XPS 13 Plus نسبتا سبک وزن بوده و به‌طور کلی بدنه آلومینیومی و شیشه‌ای آن هم با کمک ماشین CNC ساخته شده است. این لپ تاپ در لمس بسیار محکم و صاف به نظر می‌رسد و شما می‌توانید بین پلاتین و گرافیت یک مورد را انتخاب کنید. این لپ تاپ تنها به دو پورت تاندربولت ۴ مجهز شده است و جک هدفون را هم نمی‌بینیم.

خرید لپ تاپ دل و مدل‌های دیگر از مقداد آی تی

علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید لپ تاپ دل جدید به سایت مقداد آی تی مراجعه کرده و پیکربندی‌های متنوع این سری را دریافت کنند. امکان بررسی قیمت لپ تاپ ایسر و برندهای دیگری مانند قیمت لپ تاپ ایسوس هم وجود داشته و می‌توانید کاملا به آن اعتماد کنید. لپ تاپ‌ها طراحی زیبا و جسورانه‌ای داشته و بسته به سلیقه و نیاز خود می‌توانید به سراغ‌شان بروید. هر کدام از لپ تاپ‌ها مخصوص کاری بوده و رنج قیمت خاصی هم از ارزان‌ترین تا گران‌ترین محصولات بازار را دارند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس