دادگاه

برخلاف سوگندی که یاد کردید به مجروحی که روی زمین افتاده کمک نمی‌کنید. برای کفش خونی‌تان که آغشته به خون شهید عجمیان هست چه توضیحی دارید؟

به گزارش مشرق، دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده ضاربان شهید روح الله عجمیان صبح امروز دهم آذر ماه در استان البرز آغاز شد.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن سال ۱۳۷۳ از بسیجیان حوزه ۴۱۷ شهدای کمالشهر کرج بود که روز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه در جریان اغتشاشات و ناامنی‌های آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه (س) کرج با ضربات چاقو برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

روز گذشته اولین جلسه دادگاه برگزار و به اتهامات ۹ نفر از متهمان با حضور وکلا، خانواده‌های آنها و مددکار اجتماعی رسیدگی شد.

گفتی است ۳ نفر از ۱۵ متهم این پرونده ۱۷ سال سن دارند.

در همین راستا و براساس ماده ۳۱۵ قانون آیین دادرسی کیفری پرونده افراد بالغ زیر ۱۸ سال که اتهام آنها در صلاحیت رسیدگی در دادگاه انقلاب است و با تعدد قضات رسیدگی می‌شود باید در شعبه یک دادگاه کیفری یک استان ویژه رسیدگی به جرایم نوجوانان رسیدگی شود، قضات دادگاه امروز هم ابلاغ دادگاه انقلاب را دارند و هم مستشار دادگاه کیفری یک ویژه رسیدگی به جرایم نوجوانان و دارای ابلاغ ویژه هستند.

در جریان رسیدگی به این پرونده تمام تشریفات قانونی برای رسیدگی به پرونده متهمان زیر ۱۸ سال رعایت شده است و متهمان از تمام امتیازاتی که قانون برای آنها در نظر گرفته است از جمله داشتن وکیل و حضور مددکار برخوردار هستند.

در ابتدای جلسه، ریاست دادگاه با اعلام رسمیت، دادگاه دادرسی متهم حمید قره حسنلو را اعلام کرد و از نماینده دادستان خواست کیفرخواست نامبرده را قرائت کند تا متهم از خود دفاع کند.

نماینده دادستان گفت: متهم حمید قره حسنلو فرزند محمد علی به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به ماموران انتظامی و بسیج، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور شده است.

وی افزود: طبق اظهارات متهم حمید قره حسنلو همراه با همسر خود فرزانه قره حسنلو جهت حضور در بهشت سکینه (س) و در محل ضرب و جرح و شهادت بسیجی شهید روح الله عجمیان حضور داشته‌اند.

نماینده دادستان ادامه داد: طبق مستندات جمع آوری شده و فیلم زمان ضرب و جرح شهید عجمیان روی انگشت اشاره دست چپ متهم حمید قره حسنلو آثار زخم و خونریزی مشهود است. زمانی که آرین فرزام نیا از پشت با کارد به شهید ضربه می‌زند، در دومین ضربه دست این متهم هم که همانجا حضور داشته زخمی می‌شود. همسر متهم که در محل حاضر بوده و از متهمان پرونده است در اظهارات خود گفته متهم یک لگد به بسیجی شهید زده است.

وی عنوان کرد: در زمان دستگیری متهم در منزل وی و در بررسی گوشی همراه متهم فیلمی از زمان حادثه که توسط خود متهم ضبط شده نیز کشف شده است.

در ادامه قاضی از متهم خواست تا در جایگاه دفاع از خود قرار گرفته و دفاعیات خود نسبت به کیفرخواست را بیان کند.

در ابتدای حضور متهم در جایگاه قاضی پرسید: کیفرخواست را شنیدی و آیا آن را قبول دارید؟

متهم در دفاع از خود گفت: من و همسرم جهت حضور سر مزار یکی از آشنایان به بهشت سکینه (س) رفته بودیم و قصد داشتیم اگر برای خانم نجفی هم مراسمی بود حضور پیدا کنیم.

قاضی ازمتهم پرسید: گفته شده شما اولین نفری بودید که در بهشت سکینه(س) حاضر شدید شما اسلحه داشتید؟

متهم پاسخ داد:نه.

در ادامه دادگاه فیلم حضور متهم در صحنه جنایت به دستور قاضی پخش شد.

متهم گفت: در اتوبان دنبال راه برگشت بودیم که صحنه ضرب و جرح شهید عجمیان پیش آمد.

قاضی پرسید در محل دستگیر شدید؟ دست شما چرا زخمی شد؟

متهم: شب در منزل دستگیر شدیم و متوجه نشدم دستم چرا زخمی شد. همسرم در محل وقوع جنایت جمعیت را کنار میزد تا شهید را نزنند.

قاضی خطاب به متهم گفت: جمعیت را کنار می‌زدید تا صحنه بهتر تصویربرداری شود.

متهم گفت: متوجه زخمی شدن دستم نشدم اما همسرم گفت دست یک آقایی چاقو بود. زمانی که ما رسیدیم شهید روی ماشین بود و به وی ضربه می‌زدند که بعد پایین افتاد.

قاضی پرسید شما ضاربان را دیدید؟

متهم گفت: ۳ تا ۴ جوان بودند و من تنها سنگ دست یک نفر دیدم.

قاضی پرسید شما سردستگی جمع اغتشاشگران و فرماندهی جمع حاضر در صحنه را به ‌عهده داشتید؟

متهم: من اگر لیدر بودم باید پیامی داده باشم.

قاضی در پاسخ گفت: کسی که ماموریتی ندارد چرا باید فیلم جزییات صحنه را تهیه کند و در همه صحنه ها پیگیرانه حضور داشته باشد؟

متهم گفت: من بدون منظور فیلم گرفتم و در حد لیدری نیستم.

قاضی پرسید: درآمد ماهیانه شما چقدر است؟

متهم پاسخ داد: بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون درآمد ماهیانه دارم.

قاضی خطاب به متهم گفت: پس مشکل اقتصادی نداری، انگیزه شما مخالفت با نظام بود؟

متهم ادامه داد: هدفی نداشتم، اشتباه کردم. من به اشتباه این رفتارها را انجام دادم.

قاضی گفت: شما به عنوان لیدر آشوب معرفی شده‌اید و در بستن اتوبان، ضرب و جرح و شهادت بسیجی شهید روح الله عجمیان نقش داشته‌اید.

متهم: خیر زمانی که رسیدیم پشیمان شدیم و می‌خواستم به منزل برگردیم اما به دلیل شلوغی در بین جمعیت گیر کردیم.

قاضی: شما صحنه گردان بودی و همه‌جا حضور داشتی. در بهشت سکینه(س)، در اتوبان حتی در لابه لای ماشین‌ها به دنبال چه بودی؟

متهم: هدفی نداشتم زمانی که به سمت ماشین ها می‌رفتیم شیشه‌های ماشین ها شکسته بود

قاضی پرسید: جوانها تحت فرمان شما بودند؟ چرا به شهید عجمیان لگد زدید؟

متهم: نه من لگد نزدم.

قاضی در پاسخ گفت: خانم شما در بازجویی اعتراف کرده که شما لگد به شهید زدید.

قاضی پرسید: شما چه نسبتی با خانم حدیث نجفی داشتید که می‌خواستید سر مزار او بروید؟

متهم: نسبتی نداشتیم برای اعتراض رفته بودیم.

قاضی پرسید: بستن جاده اعتراض است؟

متهم: من نقشی در بستن جاده و اغتشاشات نداشتم اینکه شما می‌گویید من لیدر بودم تماس یا ارتباطی باید داشته باشم.

در این هنگام وکیل متهم حمید قره حسنلو در مورد صحنه شهادت شهید عجمیان اظهاراتی بیان داشت و سوالاتی نیز از متهم پرسید.

در ادامه نماینده دادستان ضمن انتقاد از متهم بابت برخی اظهاراتش خطاب به متهم ادامه داد: عینکتان در جایی که پیکر شهید عجمیان افتاده بود، بوده است که آن را برداشتید. چه اقدامات پزشکی برای این شهید انجام دادید؟ آنها را توضیح دهید.

وی اضافه کرد: شما به عنوان یک پزشک در صحنه جرم حضور دارید اما به شهید عجمیان که روی زمین افتاده بی‌اعتنا هستید و به اولگد می زنید.

متهم گفت: من قبول دارم از لحاظ پزشکی اهمال کردم اما عمل مجرمانه‌ای که منجر به فوت شهید عجمیان انجام شده باشد را انجام نداده‌ام.

قاضی در ادامه از متهم خواست دفاع آخر خود را بیان کند.

متهم قره حسنلو خطاب به قاضی گفت: من این اتهامات را نمی‌پذیرم.

نماینده دادستان در ادامه با اجازه از قاضی مجددا گفت: اظهارات آرین فرزام‌نیا نسبت به شما این است که شهید را نگه داشته‌اید و او ضربه زده است. در این فیلم هم که ضبط شده مشخص است شما با خشم در حال قدم زدن هستید و برخلاف سوگندی که یاد کردید به مجروحی که روی زمین افتاده کمک نمی‌کنید. برای کفش خونی‌تان که آغشته به خون شهید عجمیان هست چه توضیحی دارید؟

متهم در پاسخ گفت: من کاری نکردم.

متهم گفت: من و همسرم به طور ناخواسته در این اجتماع وارد شدیم.

متهم ادامه داد: کاش اصلا به این ماجرا وارد نمی‌شدم و به خانه برمی‌گشتم. من به هیچ وجه دنبال آشوب و اغتشاش نبودم.

قاضی از متهم قره حسنلو پرسید: آیا دفاعیات‌تان تمام شده است؟ که متهم پاسخ داد: بله و قاضی ختم این جلسه را اعلام کرد.

قاضی در ادامه جلسه گفت: علی معظمی گودرزی فرزند داریوش به جایگاه بیاید تا نماینده دادستان کیفرخواست وی را بخواند، بعد از متهم درباره موارد اتهامی سوال خواهیم پرسید.

نماینده دادستان گفت: در کیفرخواست علی معظمی گودرزی آمده است نامبرده ضمن هماهنگی با سه متهم از شهریار به کرج رفته‌اند و اقدام به انسداد مسیر و پرتاب سنگ به مأموران و کرده‌اند. آنها در صحنه شهادت عجمیان حضور داشته و دیده‌اند که چند نفر به پیکر این شهید سنگ زده است اما خودش این اقدام را انجام نداده است.

نماینده دادستان ادامه داد: اتهام او افساد فی الارض و اقدام علیه امنیت کشور است و همچنین فعالیت تبلیغی علیه نظام است.

قاضی خطاب به متهم گفت: آیا این اتهامات را قبول دارید؟

متهم معظمی گودرزی گفت: من به عنوان اولین نفر این بسیجی را در محل دیدم و سنگ هم در دستم بود ولی به طرف او پرتاب نکردم.

قاضی پرسید: چند سنگ در دستت بود؟

متهم پاسخ داد: فکر می‌کنم دو سه تا ولی ما برای آسیب رساندن به کسی به این محل نرفته بودیم و نمی‌خواستیم آن بسیجی را به شهادت برسانیم.

وی افزود: تشکیل زنجیره انسانی را قبول دارم اما قصدمان مسدود کردن اتوبان نبود و اشتباه کردیم.

قاضی پرسید سنگ را چه کردید؟

متهم پاسخ داد سنگی پرت نکردم و آن را روی زمین انداختم نمی‌خواستم به کسی بخورد.

رئیس دادگاه وکیل متهم را به جایگاه فراخواند.

وکیل گفت: آقای معظمی تحت تأثیر دعوت فضای مجازی به اتفاق سه تن دیگر مجید محمدی، شاکرمی زواردهی و علی محرمی به بهشت سکینه (س) رفته‌اند.

وکیل متهم گفت: آقای معظمی در وارد کردن صدمه به شهید حضور نداشته اند.

وی ادامه داد: متأسفانه تأثیر فضای مجازی است. این افراد تنها می‌خواستند در این حرکت اعتراضی شرکت کنند و در اینکه کارشان خلاف است صحبتی نیست اما افساد فی الارض خصیصه‌هایی دارد که یکی از آنها اقدام علیه جان کسی است که آقای معظمی چنین کاری را انجام نداده است لذا درباره این اتهام اول معترض هستم.

وی ادامه داد: درباره اتهام اجتماع علیه امنیت عنصر روانی آن مخدوش است و این جوانان برای اعتراض به آن سمت آمدند و نه کلیپی منتشر کرده‌اند و نه درباره این حادثه پیام یا توئیتی منتشر نکرده‌اند و به اشتباه خود اذعان دارند.

قاضی از وکیل پرسید: آیا شما در این مدت با متهم صحبتی داشته‌اید که وکیل پاسخ داد: بله، من به ایشان توصیه کردم توبه کنند اما باز هم تأکید دارم که به نیت تبانی علیه امنیت کشور به آن نقطه نیامده بودند.

قاضی از متهم خواست در جایگاه قرار بگیرد و در ادامه گفت: اتهام شما افساد فی الارض از طریق اجتماع و دادن شعار و ایجاد آشوب و حمله به نیروهای انتظامی و اخلال عمده در نظم جامعه است.

وی ادامه داد: آیا اخلال در نظم عمومی کردید؟ باتوجه به اینکه زنجیره انسانی تشکیل دادید و از آن فیلم گرفتید، این فعالیت‌تان تبلیغی علیه مردم این کشور محسوب نمی‌شود؟ مجموعه اقدامات شما که در این حادثه صورت گرفته نمونه افساد فی الارض است، لذا با زبان خود هرچه مایل هستید برای دفاع بگویید.

متهم گفت: حمله به نیروی انتظامی و مقاومت بسیج قبول نیست. من اولین کسی بودم که شهید عجمیان را دیدم که با پیراهن خونی کنار دیوار نشسته بود و وقتی از کنارش رد می‌شدم آقای کرمی پشت من ایستاده بود.

قاضی سوال کرد: از شهید عجمیان نپرسیدید چه اتفاقی برایش افتاده است؟

متهم پاسخ داد: خیر چون جمعیت زیادی آنجا ایستاده بودند و به خاطر ترس از اغتشاشگران جلوتر نرفتم. این را هم بگویم که من اتوبان را نبستم و اقدام به لیدری اغتشاشات نکردم و اتوبان بسته بود.

قاضی سوال کرد: پیشنهاد تشکیل زنجیره انسانی را چه کسی داد؟

متهم پاسخ داد: من نگفتم افرادی که زنجیره را نیز تشکیل داده‌اند را نمی‌شناسم و فیلمی هم از اتوبان نگرفتم و برای جایی نفرستادم. من تنها یک فیلم گرفتم

وی خطاب به رئیس دادگاه گفت: ما برای این ماجرا برنامه‌ریزی قبلی نداشتیم و تنها گول رسانه‌ها را خوردیم. همه این افراد که شهید شدند برادرهای ما هستند و از شما و نماینده دادستان می‌خواهم به ما کمک کنید.

قاضی در ادامه از متهم فرزانه قره حسنلو خواست در پاسخ به کیفرخواست قرائت شده دفاعیات خود را بیان کند.

متهم گفت: من فساد فی الارضی انجام نداده‌ام و به شهید عجمیان دست نزده‌ام.

متهم ادامه داد: تنها در اثر هیجانات القائی از شبکه‌های معاند به بهشت سکینه (س) رفتم اما شلوغ شد و در جاده متوقف شدیم و دیدیم که چند نفر به شهید ضربه می‌زنند.

قاضی پرسید: شما دور شهید چرخیدید و هیچ کاری برای دفاع از وی انجام ندادید.

قاضی پرسید: مردی که به شهید سنگ زد را می‌شناسید، اسمش چه بود؟

متهم: نه نمی‌شناختم شلوغ بود یادم نیست.

قاضی: فیلم را نشان بدهید تا متهم فرد مورد نظر را شناسایی کند.

در ادامه دادگاه فیلم این لحظه نشان داده شد.

متهم گفت: نمی‌دانم کدام آقا بود، گفتم ندیدم.

متهم ادامه داد: من فعالیت زیادی در فضای مجازی ندارم فقط برای همسایه‌ یک پیامک دادم که در مراسم چهلم شرکت کنند.

قاضی: این پیام را برای شبکه‌های معاند و بی بی سی و فرانسه هم فرستادید؟

متهم پاسخ نداد.

قاضی گفت: آن لحظه که همسرت لگد زد چه کردی؟

متهم: همسرم رفت که عینکش را در کنار شهید بردارد اشتباه گفتم که لگد زد پشیمانم. آسیبی به شهید عجمیان نزدم و هیچ دخالتی در برهم زدن امنیت نداشتم، تقاضای عفو و بخشش دارم.

قاضی: شهید عجمیان را چه کسانی شهید کرده اند؟

متهم: اغتشاشگران.

قاضی: پس قبول داری که همه اقدامات آشوبگران و شما موجب شهادت شهید شده و همه اتفاقات در بهم زدن نظم عمومی و آسیب رساندن به افراد بی‌گناه توسط شما نقش داشته است.

قاضی در ادامه وکیل مدافع متهم را برای ارائه دفاعیات از متهم به جایگاه احضار کرد.

وکیل به متهم گفت: در خصوص اتهامات موکلم نسبت به فساد فی الارض تعریفی که در قانون برای اثبات فساد فی الارض آمده شامل رفتار موکل من نمی‌شود و متهم رفتاری که موجب فساد، جنایت یا اخلال در نظم عمومی بشود انجام نداده و صرف حضور وی در صحنه افساد فی الارض محسوب نمی‌شود.

وکیل متهم ادامه داد: در خصوص حمله به مأموران امنیتی و نیروهای بسیج موکلم رفتاری نداشته، سنگ یا وسیله‌ای به طرف مأموران پرتاب نکرده است و در فیلم صحنه نیز چنین چیزی مصداق عینی ندارد.

قاضی خطاب به وکیل گفت: ۴۰ الی ۵۰ نفر در صحنه ضرب و جرح و شهادت شهید عجمیان حضور داشتند که هرکس ضربه‌ای می‌زد و متهم نیز در آن صحنه حضور داشت.

قاضی از وکیل متهم پرسید: شما از زمان بازداشت متهم با موکل خود دیدار داشته‌اید؟

وکیل گفت: بله من موکلم را می‌بینم و از اینکه دادگاه به ما فرصت کافی برای صحبت داده است تشکر می‌کنم.

وکیل متهم افزود: موکلم متأسفانه تحت تأثیر فضای مجازی وسوسه شده و در حال حاضر نادم و پشیمان است و از دادگاه محترم تقاضای عفو و بخشش برای نامبرده را دارم.

قاضی: حضور در تجمعات و شعار دادن متهم را در صحنه قبول دارید؟

وکیل: بله قبول دارم شعار دادن و حضور در اغتشاشات عنوان مجرمانه دارد و به حد و تناسب رفتار باید مجازات شود؛ اما صرف حضور فیزیکی در صحنه افساد فی الارض و تبانی محسوب نمی‌شود.

قاضی از نماینده دادستان خواست تا سوالات پایانی خود را از متهم بپرسد.

نماینده دادستان خطاب به متهم گفت: در فیلم پخش شده پوشش شما که عینک آفتابی با شیشه بزرگ است برای جلوگیری از شناسایی است. همچنین با سابقه ای که شما تأیید کردید شب قبل پیامک دادید که آن روز در بهشت سکینه (س) حضور پیدا کنید این کار با هدف قبلی بوده است.

نماینده دادستان ادامه داد: باتوجه به افتادن عینک همسرتان در صحنه، خونی بودن کفش وی و بریدن دستش کنار پیکر شهید و لگد زدنی که شما اعتراف کرده‌اید، اتهامات علیه شما مطرح شده است.

دادستان خطاب به متهم گفت: با اقرار شما و لگد زدن همسرتان به شهید حضور شما در صحنه و ارتکاب جرم مطرح شد.

متهم: عینک آفتابی با شیشه بزرگ که استفاده می‌کنم به دلیل حساسیت چشم‌هایم هست و همیشه از عینک و کلاه استفاده می‌ کنم.

در ادامه قاضی خطاب به متهم گفت: وقت کافی برای دفاع به شما می‌دهیم و می‌توانید حرفهای خود را به طور کامل بنویسید و اتهامات را قرائت می‌کنم تا شما دفاع کنید.

قاضی خطاب به متهم گفت: اتهام شما افساد فی الارض است. در کنار شهید عجمیان اقدامات شما موجب شده که به تمامیت جسمانی افراد که این مورد تنها یک نمونه بوده است آسیب وارد شده و شهادت شهید بسیجی عجمیان یک نمونه بارز بوده که شما در آن دخالت داشته‌اید. اقدامات شما موجب شهادت یک بسیجی شده است و راه‌بندان‌هایی که شما با هدایتگری ایجاد کردید موجب بی‌نظمی شدید در جامعه شده و اخلال در نظم عمومی و امنیت جامعه کرده‌اید و بارزترین نمونه آن هم به شهادت رساندن یک انسان بی‌گناهی است که جرمش تنها پوشیدن لباس بسیج است. اگر جرم دیگری داشته است شما به ما و مردم بگویید؛ به کسی حرفی زده یا کسی را کشته است؛ اگر کاری انجام داده بگویید و ما حرفی نداریم.

قاضی ادامه داد: شما با همسایه‌هایتان اجتماع و تبانی کرده‌اید و با دعوت از دیگران و دشمنان این مملکت به بهانه‌های مختلف تجمع کرده‌اید و تبانی کرده‌اید تا امنیت مردم را بهم بزنید و علاوه بر اینها از صحنه‌ها نیز فیلم تهیه کرده و ارسال کرده‌اید که این اقدام هم به عنوان فعالیت تبلیغی علیه مردم مظلوم و نظام اسلامی محسوب می‌شود.

متهم گفت: ما هیچ آسیبی به کسی نرسانده‌ایم.

متهم افزود: در بستن اتوبان نیز هیچ دخالتی نداشتم

متهم: اشتباه کردم تحت تأثیر قرار گرفتم، توبه می‌کنم.

قاضی خطاب به متهم گفت: گناه این بسیجی شهید چه بود؟ دیروز در جلسه پدر شهید گفت گناه بچه من چه بوده است؟

متهم: او هیچ گناهی نداشت.

قاضی گفت: ما جواب این پدر و مادر شهید را چه بدهیم. مادر شهید که دیروز در جلسه دادرسی از حال رفت و ما باید به خاطر پخش این صحنه‌ها از مردم عذرخواهی کنیم زیرا تنها نشان دادن این صحنه‌ها موجب می‌شود تا احساسات مردم جریحه‌دار شود اما چاره‌ای نداریم برای اینکه دنیا بفهمد که چه جنایاتی انجام می‌شود و بزرگی این جنایت و مظلومیت شهید و خانواده‌اش و امثال آن مشخص شود، ما حاضر نبودیم با این وضعیت که حتی حیوانات را هم با بدن مجروحشان این گونه برخورد نمی‌شود نشان بدهیم و مادر شهید با دیدن این صحنه‌ها دیروز در جلسه دادرسی حالش بهم خورد شما به عنوان یک خانم بگویید ما چه جوابی به مادر این شهید بدهیم.

متهم پاسخ داد: من واقعا متأسفم و صحنه بسیار دردناکی بود.

متهم ادامه: اشتباه کردم اما در شهادت این بسیجی هیچ مشارکتی نداشتم.

متهم ادامه داد: اشتباه کردم و تحت تأثیر قرار گرفتم ولی هیچ قصدی برای بهم زدن نظم عمومی و اخلال در جامعه نداشتم و یا اینکه بخواهم کسی را به شهادت برسانم دخالتی در این موضوعات نداشتم. پشیمانم و امیدوارم که مورد عفو قرار بگیرم و با بخشش و شفقت با من رفتار شود. من هیچ عنادی با نظام و کسی ندارم.

اساساً تحت تأثیر احساسات این رفتار را انجام دادم.

قاضی خطاب به متهم گفت: مطلب دیگری ندارید.

متهم گفت: خیر فقط تقاضای عفو و بخشش دارم.

قاضی ختم دومین جلسه دادرسی شهادت روح الله عجمیان را اعلام کرد و گفت: بنا داریم که به طور متوالی این جلسات رسیدگی را تا هر چند روز که طول بکشد ادامه بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 393
  • در انتظار بررسی: 17
  • غیر قابل انتشار: 43
  • مهماندار هواپیما IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    تنها راه اجرای عدالت حکم اعدام است حتی برای ان پزشک بی شرف تا در اینده دشمنان ایران و ایرانی بدانن که اقدام علیه امنیت اعدام است و الا شاید خود مردم دست به اقدام بشن
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      وقتی در مملکت هر کسی پولدار است وارد دانشگاه علوم پزشکی میشه نتیجه اش همینه .چند سالی است که یه عده مفتخور و پولدار به دانشگاه‌های پولی روسیه می‌روند و دو ترم پزشکی میخونند بعد به بهانه تاهل به دانشگاه‌های پزشکی داخل کشور منتقل می‌شوند از مجلس و دولت انتظار می‌رود این قوانین مسخره را لغو کنند .
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      9 111
      بکشید همدیگر را خوب است.
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      61 4
      ارزش فرهنگ اسلامی و پایبندی به آموزه های دینی اینجا خودش رو نشون میده. ابتدا انسان تربیت کن و همگام این تربیت راهنمایی کن تا شغلش رو انتخاب کنه ، تنها در این صورت خواهد بود که فرد و خانواده و به تبع اون جامعه از هر لحاظ امن میشه . بهتر پزشک عالم باش وقتی صاحب خوی درندگی هستی جز جنایت رذالت چیزی برای جامعه نخواهی داشت. البته پزشک یه مثال بود
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      114 8
      ازاد میشن بعد به ریش همه اول مملکت و حکومت هم میخندن الان سلبریتیها هشتگ نه به اعدام رو باهم دارن تو اینستا ترند میکنن
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      115 8
      با پول و امنیت و امکانات نظام دکتر مهندس تاجر فوتبالیست و بازیگر شدند ماهانه صدها میلیون درامد دارند انوقت به جنگ خدا اسلام قران و بندگان مومن و مستضعفی چون سید روح الله می ایند حقا که جهنمی سوزان انتظار نعش متعفنتان را میکشد تا ننگ وجودتان از عالم هستی پاک شود
    • شاکی IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      83 4
      لگد زدن به جسد و پیکر مجروحان فقط به فقط از یک حیوان داعشی امکان پذیره . این بی وجدان رو هرچه زودتر بکشیدش بالا
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      78 6
      نکته جالب: درآمد یک پزشک عمومی طبق گفته های این متهم ملعون بین 50 تا 100 میلیون تومان است. قابل توجه نظام پزشکی که دائماً مظلوم نمایی میکند.
    • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      57 5
      یک پزشک عمومی میشناسنم که پسرش کنکور قبول نشد و فرستادش قبرس. سال بعدش هم دخترش رو که مهندس بود رو هم فرستاد قبرس که اونم از اول پزشکی بخونه. زنش هم خانه داره. مگر درآمد یک پزشک عمومی چقدر است؟ به گفته متهم 100 میلیون.
    • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      70 11
      این زن و شوهر بیشرف باید در محل جنایت اعدام بشن.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      56 10
      این را باید کف خیابان خواباند و با ماشین از رویش رد شد
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      65 6
      این پزشک وحشی و زنش از شرایط کاری و حقوق پزشک های کشور های دیگه خبر دارن ؟ به جرأت میگم ایران یکی از بهترین کشور ها از نظر کاری و درآمد برای پزشکان هست و قطعا خود پزشک ها بهتر از ما میدونن . ولی چرا بعضی هاشون اینجور هار میشن ؟ واقعا عجیبه . با درآمد به این زیادی چطور روش شده بره اغتشاش ؟ تو شرایط مناسب و امنیتی که این نظام براشون فراهم کرده اینجور پول پارو میکنن و جفتک هم میپرونه ؟
    • محمد IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      55 4
      چقدر نامرده اونی که گفته بکشید هم دیگر را
    • قریشی بوکانی IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      32 5
      یه زمانی پزشک حرمت داشت علتش هم این بود که خودش حرمت خودش رو نگه میداشت ... الان پزشک شده تعبیر خلاف، بی اخلاقی، بد برخوردی و رشوه و زیرمیزی
    • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      20 4
      این آقا پزشک عمومی نیست.تخصص تصویربرداری داره.خانومش هم کارشناس علوم آزمایشگاهی هست.
    • SE ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      22 3
      این جانیان پست که یک خدمتگذار ساده مردم را به شنیع ترین وضع بیرحمانه مورد ضرب و جرح با سنگ قرار داده و ظالمانه تا لحظه مرگ با مشت و لگد به شکنجه این انسان بی گناه ادامه داده و در نهایت با ضربات چاقو با قصاوت و شقاوت تمام وی را به قتل رسانده اند و بر پیکر بی جان وی هم رحم نکرده اند و همپون لشکریان یزید از جنایت خویش سرخوش شده و هلهله و شادی سرداده اند و با افتخار از اعمال جنایتکارانه و هلهله و پایکوبی خود خود فیلم تهیه کرده و آن را با افتخار در معرض دید همگان قرارداده و برای دشمنان کشورمان ارسال کرده اند، کمترین مجازات این شروران عاری از وجدان و شفقت، اعدام است.
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      13 2
      این آقای دکتر از دراویش هست دیگه مشخص هست علت حضورش تو اغتشاشات چی هست.
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      22 1
      خدا شاهده شما الان شمر و خولی و حرمله رو هم محاکمه کنین میگن ما نبودیم، ما هیچ نقشی نداشتیم، ما بقیه رو نمیشناسیم، ما گول خوردیم، ما توبه میکنیم! فقط از خدا میخوام که قضات گول این حیوانات وحشی رو نخورن، کسی که به مرحله ای رسیده که این قدر راحت یک انسان رو با شکنجه شهید میکنه، اگه به جامعه برگرده مطمئن باشین قربانیهای بعدیش رو سلاخی میکنه. قرار نیست امنیت 85 میلیون نفر به خاطر چندهزار تا اوباش آدمکش بیرحم به خطر بیفته، اینا رو فقط باید مثل سگ اعدام کرد و جنازه کثیفشون رو توی بیابون چال کرد
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      12 1
      بدتر از اخلال در نظم، فیلمبرداری از جرم و ارسال و پخش ان در کل دنیا است که باعث ایجاد تصویر منفی از امنیت ایران و تصویر مغولی از ایرانی شده است یعنی جرم در چند مولفه * ( ضرب) شده: جرم * تعداد رسانه های دنیا * تعداد مخاطبان ان در سراسر دنیا * تعداد بازپخش ان * تعداد ارشیو آن
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      10 1
      ۱۹:۴۸ همدیگرو نمیکشیم. با همدیگه سربازای صهیونیسم رو میکشیم. پاک‌سازی خیلی خوبه
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 4
      تند نرو
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      9 3
      این دوتا آشغال رو باید اعدام کرد
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 0
      ۱۲:۳۱ تند بریم غلط خاصی میتونی بکنی؟! خب چرا منتظری غلطتو بکن. رژیم اشغالگر صهیونیستی از نقشه زمین محوه خیالت تخت
    • میم الف HK ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      2 0
      پزشک عمومی نبوده یک رادیولوژیست معروف در کرج است ولی خیلی حماقت کرده
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    125 9
    قاضی کش وقوسش نده هرچه سریعتراینارواعدام کنه.....اهمال درانجام وظیفه پزشکی بدرک....میتونست بدون عکس العمل راهشوبکشه بره....سدمعبرکردن بستن جاده مثل حرامیهاوسنگ پرانی یااسلحه کشی (حکمش اعدامه )...اون زن کثافتش روهم رهانکنن....خاک به سرش مثلاپزشک مملکته مغزش ...کثافتا..
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      19 23
      اعدام راه درستی نیست...باید بهشون سختی بدن سختی زیاد ک هر روز ارزوی مرگ کنن
    • SE ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      23 4
      راست میگی اعدام راه درستی نیست باید خوراک ...ها بشوند
    • مردم IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      7 0
      قوه قضاییه باید بر اساس قانون محاکمه علنی انجام دهد اگر قوه ای مستقل است اما حیف ...
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      4 1
      اتفاقا اعدام کار درستی است هر چند کم است اما از گرفتن جان مجازات بالاتری نیست. ابنا که میگن اعدام نکنید نکران رفقای حمارشون هستن تا بازم ازشون بارکشی بگیرن
  • سید IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    102 6
    بزمجه های اغتشاشگر
    • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      37 3
      این وحوش تو صحنه جنایت مثل کفتارند تو صحن دادگاه مانند موش. این جماعت داعشی جنایتکار و محارب هستند باید به اشد مجازات محکوم شوند مخصوصآ اون دکتر لجن
  • میثم IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    103 7
    فقط اعدام
    • FR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      23 11
      فقط و فقط اعدام این را در هیچ جای دنیا ندیده بودیم ! این نسل روحانی و احوندی نژاد و خاتمی هست که بهائیت تربیت کرده 🤮
    • چشم عباس اقا IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      11 1
      اینایی که می گن اعدام چیه اینکارهای بهائیت هستش و فلاون و بهمان بهتر هستش بدونین هیچ نسلی نجس تر از شما نیست که اومدی اینجا و از اعدام نشدن کسی دفاع می کنی که جوری یک انسان رو کشته که حیوان هم چنین کاری رو با یک حیوان نمی کنه من فقط سوال برام اگر با خونواده شما هم همچین کاری می شد ایا باز از اعدام نکردن حرف می زدی البته اگر خونواده ای داشته باشین
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      4 0
      اینایی که نه به اعدام وحوشی مثل اینا می زنند از همین وحوش اند و گرنه اگر یکی از خودشون در مقر پلیس سکته کنند بمیرند، حکم اعدام همه پلیسها رو صادر می کنند...
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    111 6
    پزشکانی که فقط به دنبال پول درآوردن هستند و کلا یک طبقه فاسدی در کشور تشکیل داده اند
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      42 10
      نه همه. جمله معروف در هر قشری خوب و بد داریم را به یاد بیار
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      75 3
      اکثرشون تجارت میکنن نه طبابت.الان هم که به نظر میرسه به اغتشاشگری هم علاقه دارن.
  • کوروش IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    106 4
    خودم پزشکم جا خوردم که یه ظاهرا پزشک وارد اغتشاش شده و باعث شهادت یه جوون بی گناه شده خاک تو سرت . خاک بر سر اون عنوانی که تو بخواد یدک بکشه با بودن افرادی چون تو پزشکی یه کلمه منفوری بیش نخواهد شد پس لازمه که افراد بی ذات مثل تو محو شوند. قطعا باید حداقل حکم ابد بخورن و در صورت عفو هم اجازه حرفه خود نداشته باشه
    • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      49 8
      احسنت پزشک خوب. تنها راه ایجاد صلح، محو موانع صلح است.
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      50 1
      قطعا و حتما جانی و محارب و مفسد باید اعدام بشن. ابد و ابطال پروانه نداریم. همون پیشنهاد محو درست بود
    • جیم IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      24 1
      در ماه صد میلیون هم درآمد داشته خدا لعنتش کنه .با یزیدیان محشور بشه .
    • پِدی ازپیج همسایه IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      1 16
      پزشکی میای اینجا چی بخونی؟
    • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      17 1
      نه عزیز جان آقای دکتر ، همکارت آن پزشک وحشی که از سر سیری و شکم‌ پری باماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان لگد به پهلوی یک جوان بسیجی کارگر ساده مستاجر از قشر فقیر میزنه این قطعاً و حتما و یقینا اعدام خواهد شد عفوی و گذشتی درکارنخواهد بود تا حرفه اش را ازدستش بگیرند یا نگیرن اون وحشی جانور با زن بیشرف جفتک پرانش الان لحظات و روزهای آخر عمرشون را در زندان میگذروند لعنت بهشون نفرت و اُف بر شرف نداشتشون پست فطرت و کثافتا دیو و دد و حیوان و جانور و هراسم خطرناک و خزنده
    • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      5 0
      حبس ابد نه بابا ، اینا محاربن مفسدفی الارضن یکبار اعدام کمشون هست طرف لیدره یعنی بتونه نصف ایرانو میکشه حتی شما رو میفهمی
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
      0 0
      تو پزشک نیستی دروغ نگو
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    63 2
    اشدمجازات برای این ولگرد.....گان برهنه.
  • میثم IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    62 1
    .... میگه از لحاظ پزشکی اهمال کردم؟ یعنی انسانیتت کجا رفته؟ جنایت کردی میگی از نظر پزشکی اهمال کردی؟ تف به شرف نداشتت
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      58 2
      انسانیت هم به کنار، سگهای وحشی هم به زخمی‌ها کار ندارن، اگه یکی از جمعیت زخمی بشه بهش میرسن و غذابهش میدن، کمکش میکنن، اینا اگه حیوان هم بنامیشان، به حیوانات جفا شده است. گزشکی و انسانیت و... رو بی خیال
  • H IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    66 2
    ااین دکتر بی دین فردا می خواهدجان بقیه مردم راهم نجات بدهد
  • سرداراززاهدان IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    64 2
    باسلام این جتایتی که این وحوش ادم نما انجام دادن وسط ابان بوده این چه گول خوردنی هست که تا ابان ماه ادامه داشته واقعا چی بگیم
  • سرداراززاهدان IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    45 1
    باسلام این جتایتی که این وحوش ادم نما انجام دادن وسط ابان بوده این چه گول خوردنی هست که تا ابان ماه ادامه داشته واقعا چی بگیم
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    66 25
    هزاران صلوات بر شهدا مخصوصا شهید عجمان
  • علوی IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    61 1
    احتمال لیدری دکی و زنوش بالاست و چوب در آستین باید مقابل همان مجتمع مسکونی شان که دعوت میداده بچزخونن بی شرف های رذل عقده ای برای یک مهاجرت و تابعیت و نوکری اجنبی و آخر هفته کاباره این بلا رو سر شهید و مملکت آوردن
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    58 1
    خدا همتونو لعنت کنه حیوونای وحشیِ کثیف.. لعنت دنیا و آخرت بهتون، امیدورام به بدترین شکل ممکن مجازات بشین. .. چه قوانین مسخره ای داریم که باید چندین ماه یا سال بگذره و هزارتا جلسه دادرسی تشکیل بشه آخرشم معلوم نمیشه چی بشه
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    55 7
    چرا باید چنین جنایتکارانی حق و مجوز پزشکی داشته باشند. اگر قصاص نشود کمترین کار باید مجوز پزشکی اش باطل شود
    • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      32 1
      ان شاء الله، قصاص و اعدام میشه و مجوز پزشکی‌اش هم توسط مأموران با صلابت و پرابهت پروردگار، در دورخ تمدید میشه
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    33 2
    محاکمه تقصیر شماست دارید با ملایمت برخورد میکنید سوگند پزشکیش شکسته هر آدمی در این جهان بد و خوب باید بهش کمک کنه در لحظه بیماری و ناتوانی از قشر مثلا تحصیلکرده انتظار می ره قدرت تحلیل داشته باشن البته بمباران خبری رسانه های اون ور قدرت تحلیل خیلی ها رو گرفته
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    47 1
    اراذل ببیشرف. حالا که دستگیر شدند یاد توبه افتادند
    • تندیس IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      31 1
      باور کردین که توبه کرده ؟ این فرد بنا به اظهارات خودش با ماهی 100میلیون درامد که از معامله با جان و سلامتی مردم بدست میاورد چه انگیزه ای برای اغتشاش داشت الا براندازی و ایجاد حکومتی که در ان بتواند با این ماهی 100 میلیون در این اب و خاک هر کثافتکاری خواست بکند . توبه این پزشک وحشی مرگ است یعنی توبه گرگ مرگ است
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    40 4
    لعنت بر پدر و مادرتون اگه این جانیها و جلادان و قاتلان بالفطره رو ببخشید...تک تکشون رو به سزای اعمالشون میرسونید
    • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      2 7
      بهتره ادای دایه مهربان‌تر از مادر هم درنیاری
  • حامد IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    49 1
    همشون هیچ کاری نکردن. من بودم. واقعا چقد رو دارید سی چهل نفر ریختن سر بنده خدا الانم من نبودم دستم بود
  • حمید رضا IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    22 1
    بی شرفای جنایتکار وقتی گیر قانون میفتن به گه خوردن و غلط کردن و پشیمانی میرسن با کمال وقاحت تقاضای بخشش دارن باید مثل شهید مظلوم همونجا جلوی چشم مردم همون بلارو سرشون بیارن
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    23 1
    امت مؤمن و خداجو از قوه قضاییه می‌خواهد محاربان و مفسدان فی‌الارض را با صلابت و در محل وقوع جرم اعدام کند یا اعدام آن‌ها را به ملت انقلابی بسپارد. منافقین تروریست رو هم با موشک و پهپاد بزنید و شر را یک بار برای همیشه بخوابانید
  • سید IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    38 2
    بنظرم همه متهم ها دروغ می گویند. وکیل ها چون قانون را بلد هستند، به این وحشی ها یاد دادند، که اتهامات را قبول نکنند.حداقل مجازات برای این وحشی ها اعدام است.
    • IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      3 2
      اوم اولی محمدمهدی کرمی اتهامش رو قبول کرد و به نظر من دروغی نگفت.
    • IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      1 0
      چون اون بیچاره تو فیلم آقای دکتر نقش اصلی رو داشته و نمی تونسته مثل بقیه دروغ بگه، در واقع کارگردان و عوامل پشت صحنه، حواسش بوده از جنایت خودش و زنش فیلم نگیره و فقط بقیه رو به بازی بگیره...
  • تک سوتر DE ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    28 1
    چقدر خوب آموزش دیدن. خب وقتی طرف با تفنگ می ره تو حموم که به زنش تیراندازی یاد بده و یک دفعه زنش کشته می شه، اینم می شه قبول کرد که طرف سنگ برداشته، برای اعتراض اقدام کرده ولی سنگ رو به آرامی بر روی زمین گذاشته و پرتاب نکرده. مکل شما اینه که فرق دادگاه زمان جنگ با دادگاه زمان صلح رو نمی دونید. الان یک ماه از واقعه کرج گذشته و کلی آدم بعدش شهید شدن اما شماها هنوز دارید دادگاه گردانی می کنید. متاسفم برای قوه قضاییه
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    27 1
    ترحم بر پلنگ تیز دندان خیانت است به گذشتگان، آیندگان و شهدا و بدآموزی به حاضران.
  • DE ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    28 2
    تف به دکترهای زن بی شرف هر چند اندک باشن! درمانگاه بهگرد تهران خ آزادی خانم دندانپزشکی که بجای طبابت جو روانی و اغتشاش سازی میکرد رو دریابید!
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      14 1
      به ۱۱۳ و ۱۱۴ اطلاع بده
    • FI ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      3 4
      یه نفر بیمارستان مریم کرج این کارو می‌کنه من ۱۱۳زنگ زدم والا هیچ نشد محکم سر جاش نشسته
    • DE ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      درمانگاه بهگر درسته نه بهگرد.
  • علی IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    16 1
    لعنت به اگه این وحوش رو از زن و مرد و پیر و جوون اعدام نکنه. وحشیا تا تونستن آدم کشتن دیگه باید چکار کنن تا اعدام بشن؟
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    25 1
    بیشتر آشوبگران از آدم های پولدار و بی دردی هست که یا ۲۴ ساعته منو تو میبینند یا دغدغه اشون پارتی و مختلط نبودن فضاهاست ما مردم معمولی خدا رو شکر آنقدر بی شرف نشدیم که به جسم کم جان لگد بزنیم به خدا که قشری که خودتون بزرگشون کردید بیشتر علیه اتون هستن ما منافعی نداریم نه نون خور شماییم نه کشته مرده اتون ولی عقل داریم و می فهمیم حداقل شما از پهلوی و رجوی بهترید البته خیلی از معترض ها هم با پهلوی مخالفن بیشتر به نظرم ی موج هیجانی که ما روش فکر نکردیم و شاید خیلی ها هدفشان ندانند ولی آمریکا و عربستان خیلی خوب میدانند چکار میکنند
  • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    21 1
    وقتی کتبای درسی بی محتوا بشن پولدار کتاب کمک درسی میخرند و پزشکی میارن نتیجشم این جور دکتره . البته خودمونم بیرون داریم وضع جامعه پزشکی رو میبینیم دیگه مالیات که اکثرا نمیدن. و....
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    22 1
    جماعت جماعت جالبه! از همه‌شون فیلم گرفتن و با کلی وسواس دستگیرشون کردن، خودشونم معترفن که اغتشاش‌گرا شهید را کشتن اما به صورت فردی هیشکی نکشته! این روش‌ها رو قشنگ صهیونیستای نجس یادشون دادن. افساد هر کی ثابت شد لطفا دار نزنید. بندازید تو اسید یا کم کم گردن بزنید
    • نامدار IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      7 2
      بالاخره محارب ومفسدفی الارضند .لعنت برقاضی که قانون رو به نفع این وحوش زیر پا بذاره
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    10 4
    جامعه پزشکان هم از شما ناراحت هستند
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    24 1
    هیچ کدوم شماها که مشارکت نداشتید، نکنه عمه ی من مشارکت داشت؟
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    17 1
    یکی به داد قانون وکالت برسه. وکیلا تو روز روشن دروغ میگن و پاسخ‌گو هم نیستن. بابت دروغ پول هم میگیرن! تقلید از غرب کافر رو بذارید کنار. قاضی خودش وکیل دوطرف هست. لااقل دروغ‌گویی و فریب‌کاری وکلا جرم‌انگلری بشه. اگه حقوق‌دانی پیام منو میخونه لطفا مطرح بفرمایند
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      4 3
      جناب ، وکیل باید دروغ بگه تا جیبش پر بشه اصلاً وکالت یعنی دروغگوی قانونی البته قوه قضائیه هم از اینها حمایت می کنه
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    20 1
    نه شما نزنید! چاقو خودش هوشمند بوده و از طریق پاهای رباتیک به قلب و بدن شهید فرو میرفته و بیرون میومده و شما هم رفته بودید از این فناوری جدید فیلم‌برداری کنید! تف تو ذات خودتون و وکلاتون
    • محمود IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      کاره وکیل پول گرفتن از متهم هست که حق به ناحق تبدیل بکنه
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    30 2
    جالبه! با درآمد ماهیان از 50 تا صد میلیون تومن معترض بودن!!!
  • شیردل IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    24 1
    شروع کردن ننه من قریبم بازی رحم به اینها خیانت در حق ملت وشهداست
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    20 1
    توبه؟! توبههههه؟!!!! توبه‌کار کسیه که گناهشو قبول داشته باشه. شما مگه بچه ۵ ساله بودید که تحت تأثیر شبکه‌های معاند قرار گرفتید و جنایت کردید؟! چرا تحت تأثیر شبکه‌های دیگه، دین، عقل، انصاف و سایر مردم قرار نگرفتید؟! فریب‌کاری یعنی دروغ نه توبه. فقط اعدام
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    23 1
    بی شرف به تو لقمه حروم هم میگن دکتر .
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    18 2
    پخش دادگاه کار درستی نیست . این ملعون باید اعدام بشود
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    29 1
    خدا به داد مملکتی برسه که تو پزشکش باشی
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 1
    این که از درجه پزشکی ساقط شود هیچ که از انسانیت کیلومترها فاصله گرفته وقتی پرورش کنار آموزش نباشد ببین چه جانورهای طبیب مردم می شوند اون از خانم حقی اینهم از این یابو
    • امیر IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      0 0
      سلام من یک معلم هستم و همیشه گفتم وگفتم ولی راه به جایی نبردم که پرورش مقدم بر آموزشه ، آموزش بدون اخلاق و پرورش و تربیت انسانی میشه این دکتر باسواد قاتل بی وجدان تو رو خدا به داد آموزش بی پرورش برسید
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    18 1
    وای به حال ما که طبیبی چون شما داریم . پزشک یک زمانی محرم راز بیمار بود ‌. دقت کنید فرقی هم نمی کرد بیمارچه کسی و از چه طبقه ای باشد. اون لحظه به سوگندی که خورده بودی فکر نکردی ؟ اون لحظه فکر نکردی که این شهید عزیز به کمک و مداوا احتیاج دارد ؟ چرا سعی نکردی مرحمی برای او باشی ؟ فارغ از پزشک بودن تو حتی به وظیفه انسانی ات هم عمل نکردی . دیگه به پزشکان هم نمیشه اعتماد کرد . در این ماجرایی که پیش امد خیلی ها از هر طبقه ای رسوا شدند تنها کسانی که برای حفظ جان و اموال مردم دلسوزی کردند ، ماموران و بسیجی ها بودند که شما ارازل تحصیل کرده یا نکرده این چنین جوابشان را دادید . فکرکن این خانواده هم تو را بخشیدند با وجدانت چه میکنی ؟ به خدایت چه می گویی ؟
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    16 1
    وای به حال ما که طبیبی چون شما داریم . پزشک یک زمانی محرم راز بیمار بود ‌. دقت کنید فرقی هم نمی کرد بیمارچه کسی و از چه طبقه ای باشد. اون لحظه به سوگندی که خورده بودی فکر نکردی ؟ اون لحظه فکر نکردی که این شهید عزیز به کمک و مداوا احتیاج دارد ؟ چرا سعی نکردی مرحمی برای او باشی ؟ فارغ از پزشک بودن تو حتی به وظیفه انسانی ات هم عمل نکردی . دیگه به پزشکان هم نمیشه اعتماد کرد . در این ماجرایی که پیش امد خیلی ها از هر طبقه ای رسوا شدند تنها کسانی که برای حفظ جان و اموال مردم دلسوزی کردند ، ماموران و بسیجی ها بودند که شما ارازل تحصیل کرده یا نکرده این چنین جوابشان را دادید . فکرکن این خانواده هم تو را بخشیدند با وجدانت چه میکنی ؟ به خدایت چه می گویی ؟
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    25 1
    نباید به این بهایی صفتان رحم کرد
  • ZA ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    22 1
    متهمان گوه خوردن که هیچ آسیبی نزدن و پشیمان هستن. این وحشی ها "باید اعدام" شوند.
  • سعید IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 6
    ترک فعل در کمک پزشکی بر خلاف سوگند یا شده حداقل کیفر، لغو پروانه طبابت
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      19 1
      باید اعدام بشه. لغو پروانه چیه
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    24 1
    ای پزشک نامرد. ای بی شرف. تف به روی سیاه تو.
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    19 1
    این دکتر در سایر امور پزشکی اش چه کارنامه ای داشته. باید بررسی بشه خیانت و ظلم به بیماران کرده یانه
  • ا IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    15 1
    عدالت واقعی با عدم بخشش این افراد اجرایی میشه این هوایی که اینقدر وحشیانه به فردی که درحال مرگ بوده هم باز رحم نمی‌کند لگد می‌زدند با ببخش هم خوب وحشیگری آن ها از بین نمی‌رود
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    21 1
    متهمان: شهید خودش شهید شد.
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    18 1
    دکتر پول پرست
  • روح اله.. امانی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 1
    جای. بسی. تاسف. است دکتر ادم. بیگناهی را تعدادی. با شدت تمام.. میزند. توی به استدلال. باسواد.. ودکتر با انان همکا ری می کنی.. خداوند به حق دل پاره پاره مادر. شهید. روح الله.. عجمیان.. نابودتاچ کند ااجنوی
  • بختیار IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 0
    فرزندان هند جگرخوارند اعدام . اعدام
  • حمید IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 1
    این دکتر از صهیونیستهای مخفی است یکی از لیدر ها بوده
  • امید IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 1
    خدا لعنت شون کنه، اینا حیوانند، چقدر دلم از دیدن این همه قساوت به درد اومد خدا به دل خانواده شهدا صبر عطا نماید چرا اینا را سریع اعدام نمی‌کنند؟
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 1
    اعدام اعدام
  • پیمان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    11 1
    اعدام کمتربن مجازات این افراد است.
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    16 1
    جا داره تحقیق بشه این پزشک ناطبیب و جلاد چجوری وارد دانشگاه شده و در کدام دانشگاه درس خونده و با کدام اساتید درس گذورنده ولی برای عبرت و قصاص خون شهید سزای کارش اعدامه زن و شوهر اخر بی رحمی و بی شرفی بودند
  • محمد IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    19 2
    بین پنجاه تا صد میلیون درامد داشتی حروم لقمه دیگه چی میخواستی
    • IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      15 1
      یک سری چهارپای #بی_ناموس ناراحت هستند از اینکه نمی‌گذارند زنشان بیحجاب در خیابان تردد کنند
  • IQ ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 1
    یک عده از این جماعت کرجی به هیچی اعتقاد ندارن نه قرآن نه پیامبر نه اهل بیت به همچی هم توهین می‌کنند این یارو هم یکی از اونهاست بکشید ش مثل سگ رحم نکنید به این بی شرف ها
  • محمد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 12
    نظرات رو که میخونی میفهمی
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      4 2
      نفهم از کی تا حالا میفهمی؟ البته چون می‌دونی نوبت خودت هم میرسه این زر را میزنی از درست وطن فروش
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 0
    مجازات این دوپزشک فقط اعدام کافی نیست بایدتمام ثروت آنهابرای خسارتهای واردشده به بیت المال دراختیارشهرداری ودولت قرارگیرد
    • فروغ IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
      0 0
      وطن فروش بی وجود امثال تو هستن
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 0
    این ها فکر می کردند جمهوری اسلامی رفته حالا می تونن مثل تروریست های داعشی همه جور غلطی بکنن این ها که می گم شامل سلبریتی و دکتر و مهندسش می شه تا بی سواد و کارگر ساده یعنی به سطح مالی و سطح سواد ربطی نداره این ها یک مشت هرج و مرج طلب بی هدفن و بوی خون می فهمن دیوانه می شن نیمه تاریک این ها بشدت قویه و تو اولین فرصت بیرون می زنه .
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 0
    ماهی 100میلیون درامد چقدر مالیات میدادی ؟
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 0
    چقدر طولش میدین! آب کفن شهدای مظلوممون خشک شد و هنوز گرگهای هار خونخوار رو اعدام نکردین
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 0
    سوگندنامه بقراط بخوره تو سرش. لطفآ آدرس منزل و مطب این پزشک و دیگر قاتلان این شهید مظلوم رو منتشر کنید
  • هاشم IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 0
    این افراد حیوان صفت هر چه زودتر باید به جزای عمال نگین خود برسند و این تقاضای همه مردم مومن ایران اسلامی است.
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 0
    حتی درصورت گذشت اولیای دم قاضی پرونده نباید از جنبه عمومی جرم به راحتی گذشت کنه و اشد مجازات رو برای عاملین این توحش در نظر بگیره
  • حجت IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 0
    بسپاریدشان دست ملک الموت تا نکیر و منکر خوب به حسابشان برسند.
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    18 0
    قشر مرفهی که زمان جنگ فرزندان خود را به خارج می‌فرستادند و فرار میکردند اکنون نوه هایشان به جان بسیجی هایی افتاده اند که در هشت سال دفاع مقدس برای حفظ ایران و نوامیس همه ما از جان خود گذشتند. نمک به حرام تر از این داعشی های وطنی وجود نداره
  • فرشته IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 0
    لعنت خدا بر تو که مثلاً پزشکی. آرزو میکنم اعدام بشی. شهید عجمیان جای پسرت بود. فقط باید اعدام بشید فقط اعدام.
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 0
    این حرف رو به گوش مسئولین برسونید...عده زیادی از خانواده های نیروهای بسیجی و امنیتی به این دادگاهها نگاه میکنند و منتظرند تا ببینند که نظام با این قاتلان بالفطره و جنایتکار که جگر گوشه هاشونو با این وضع فجیع شهید کردند چه برخوردی میکنه ..
  • مهدی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 0
    هم خودش و هم زنش و بقیه عاملین رو ببرن توی صحنه جنایت، با سنگ و چوب و چاقو، اعدام کنند تا کمی دلمون خنک شه.
  • نجوا IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    10 0
    فقط اعدام این حرووم لقمه ها را میخاهیم. لعنت برشما، مادرتان ببیند مرگ شما پست فطرت ها را همانطور که اون مادر داغدیده دید تف بشرف تو پزشک لعنت بر زنت و هگه کسایی که در شهادت این مظلوم شرکت داشتید شمر ملعون شمایید
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 1
    وضع مملکت خراب تر از این حرف هاست همه ادارات پر شده از ضد انقلاب و انسان های نون به نرخ روز خور و ریا کار
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 0
    همچین وحوشی آزاد بشن بدتر میشن انگار که یه داعشی بعد چند سال زندان آزاد کنی به امید اینکه انسان بشه
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 1
    فقط اعدام . مبادا گول حرف ها و انکارهای متهمان و وکیل ها رو بخورید
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    9 1
    رفتار این افراد جنایت محض هست و جای هیچ توجیهی نیست . نباید خون شهید پایمال بشه و قاتلینش ازاد بشن و به ریش همه بخندند
  • سعید DE ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    10 1
    تو قبل از اینکه پزشک باشی یک انسان بودی (البته اگر بودی) بجای اینکه بگی "من قبول دارم از لحاظ پزشکی اهمال کردم" باید بگی من از لحاظ شرف و انسانیت اهمال کاری کردم.
  • سیدحمید IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    12 1
    طبق گفته متهمان هیچکدوم کاری نکردن که این جوان عزیز شهید بشه و اخلال در نظم عمومی انجام ندادن و مفسد و ضد انقلاب نیستن پس از قرار معلوم دادستان محترم باید بگردن تو سیارات دیگر دنبال متهم اصلی این جنایت.این جماعت اینقدر بزدل و پست فطرت هستن که کاری رو که انجام دادن هم گردن نمیگیرن کسی نیست بهشون بگه کسی که گوه میخوره قاشق گوه خوریشم میزاره دم جیبش
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    11 1
    آزادی این وحوش ، دهن کجی به انسانیته
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 1
    نمیشه که هر کاری دلشان خواست می کنن بعد میگن نمی‌خواستیم ما قصد بر هم زدن نظم رو نداشتیم !!!!!
  • عثمان IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    8 1
    لعنت برخودت وزن
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    10 2
    کشور به یک خلخالی دیگه در حوزه فساد (اقتصادی،اجتماعی و ... ) نیاز دارد. البته خیلی دیر شده ولی هنوز فرصت هست.
  • محمد IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 1
    با حیوونم نمیشه بعضیا رو مقایسه کرد
  • ب-ن CA ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    11 51
    دادگاه قاتلین نیکا شاکرمی، حدیث نجفی و صدها جان باخته بیگناه دیگه کی برگزار میشه؟ روزی خواهد رسید جواب این یکه تازی ها
    • الهه IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      31 22
      اونقدر ترسیدی که حتی از ناف کانادا با حروف اختصاری اسم مینویسی😂😂😂 آره حتما خواهد رسید ارواح عموت.
    • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      9 3
      خدالعنت کنه همه اینایی ک اسم بردی.خاک توگورشون ک مملکتی روب اتیش،کشیدند.توهم هرجایی ک هستی پیدات میکنیم کانادایی دوزاری...
    • CA ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      15 1
      و دو کلام هم بشنوید از سخنگوی تروریستهای کومله 😈
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      9 1
      ملعون اف به وجود کثیفت منافق توهم یه روزی دستگیر میشی‌مثل این جانوران قاتل به خوردن میفتی خوبه حالا قدرت و اقتدار این انقلاب را دیدی همه لیدرهای اغشاشگران را توگونی کرد و منتظراعدامند اینها فکر میکردن تا آذرماه کار نظام تمومه اما رییس جمهور مملکت با عزت و اقتدار در بازارهای سنندج قدم میزند کومله دموکرات میلرزد
    • IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      6 1
      ملعون اف به وجود کثیفت منافق توهم یه روزی دستگیر میشی‌
    • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      5 1
      خوب تو از سردسته های اغتشاشیونی و اونا رو حرفه ای انجام دادید فیلمش رو هم نگرفتید ولی بالاخره گیر می‌افتید قاتلا
    • عون IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      6 2
      الحمدلله دست همه شما که دوربینه! یه صحنه وحشیگری ا مثل این اگه از سمت بسیج یا فراجا یا سپاه یه هر نیروی منتسب به نظام آوردید من از عقیده خودم برمیگردم.
    • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      3 2
      مادر نیکا شاکرمی معلوم نیست چه کاره ست .من مصاحبه شو دیدم همش تابلو دروغ میگه .
    • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      8 2
      باتوهم اینترنشنال واصلاحات داخلی دنبال قاتل نگرد .
    • ح IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      4 2
      نیکا شامرمی خودکشی کرد!!! قاتلش خودش بوده!!! دادگاهش اون دنیاست
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 1
      اینارو ک خودتون کشتین کشته سازی کردین شماها حتی بخودتونم رحم نمیکنین دادگاه اینایی ک گفتی اگه برگزار بشه اولین نفر سرتورو میکنن زیر اب خیلی باحاله هرکی تو خونش با ننش دعواش میشه میندازه گردن نظام کانادا خاکت کنن بی وطن
  • ایران US ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    19 0
    لعنتی ها چطور تونستن یک جوان رااینطور بکشن؟؟؟؟ قاضی نباید به این آشغال با۱۰۰میلیون درآمد رحم کنه دلم دردگرفت
  • پری IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 0
    نمیدونم واسه چی کش میدن اعدامشون کنیید زن وشوهر وطن فروش
  • سیمرغ IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 0
    اینجاست که بفهمیم اربابمون میگه اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید..... لعنت الله علی قومالظالمین دیگه این دنیا ارزش داره؟؟؟وقتی پزشکش گرگ صفته؟؟از هرچی پزشک بدم اومد
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    16 0
    میگه من لیدر نیستم ولی در اینکه میگه جرمم را قبول ندارم دقیقا دا ره طبق آموزشی که بهش دادن حرف میزنه (که جرم گردن نگیره ) خدا لعنتشون کنه زنش هم که هند جگر خوار بوده با این قضاوتش
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    9 0
    برابر قانون و عدالت اقدام میشود . یک پزشک که نمی‌تواند از یک فرد بیگناه دفاع کند و خودش هم عامل مرگ است باید اعدام شود
  • حسین KZ ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 5
    اون پزشک حروم لقمه رو زندانی کنید و فکری به حال این کنید که هر کی بیشتر خورد و پروارتر شد بیشتر هم لگد میزنه.
    • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      8 1
      ان شاء الله، اعدام میشه
  • حاج حسین IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    14 1
    پزشک خونخوار ۱۰۰ میلیون تومان ماهی به شکم میزند و از مستی به اغتشاش و لیدری اغتشاش می رود به ظاهر پزشک است و در واقع طفیلی جامعه است به جهت آن که مسیحایی شرط پزشکی است اما او فقط از جامعه ارتزاق می کند و چون عنوان پزشکی دارد تا جایی که میتواند می مکد. او ننگ جامعه پزشکی است و سوگند خودش را نیز زیر پا نهاده است. حضور وی در اغتشاش نمونه بارزی از شورش شکم پرستان علیه ماهی است که باعث سریشان شده است.
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    5 11
    اگر اینها مرتکب اقدام علیه امنیت ملی شده اند پس رانتخواران کله گنده هم به همین جرم باید محاکمه شوند.
    • هدف وسیله نیست IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      5 3
      اع چون فلانی رانت اقتصادی کرده باید دیگری بره وسط میدون بچه مردمو به جرم بسیجی بودن به اون طرز وحشتناک وداعشی گونه به قتل برسونه ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    16 1
    این بی ناموس ها رو باید سگ کشی کرد عفو و بخشش جفا در حق انسانیت است. شهید عجمیان و آرمان عزیز از مظلوم‌ترین شهدای این فتنه هستند. اعدام زودتر باعث تسکین قلب مادر و ملت خواهد بود.
  • محمد IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    13 0
    اعدام کنید این وحوش رو برای امنیت بقیه مردم
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    6 1
    گند زدید به اخلاق، فرهنگ و عواطف انسانی ملت.
  • مردمسالار IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    17 0
    اف و لعنت بر خاتمي و ماهواره اش اف و لعنت بر روحاني و مجازی اش اف و لعنت بر اصلاحطلبان قدرت طلب که به خاطر صندلی ریاست فرهنگ جامعه را تخریب کردند و مردم را گمراه وجاهل کردند لعنت شهدا بر اصلاحطلبان خائن به اسلام
  • مریم IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    8 0
    این وحوش داعشی در لحظه و در محل جنایت جمیعا بایست اعدام میشدند.‌واقعا موندم وکیل همچین کثافتهای لجنی چطور دستمزد این کارش رو بخورد خانواده اش میده. بخدا قسم لقمه حرام ویرانگره. این پزشک ملعون هم تاوان حروم لقمه بودن و بی بندوباری هاشو میده شک ندارم. حتما هم حضور فعالش تو جنایت و آشوب به قصد گرین کارت و مهاجرت بوده
  • مسعود IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    9 0
    دکترهای با وجدان هنوز هستند، ولی متاسفانه تا زمانی که وزارت بهداشت توسط مجموعه ای از دکترها اداره می کنند فقط امثال این کثافت ها جیب مردم رو خالی می کنند و علیه نظام اقدام می کنند، وزیر بهداشت باید غیر پزشک باشه
  • حسین IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    10 0
    انا لله و انا الیه راجعون کاش قانونی وضع بشود که وکیلی که رفع اتهام از این جنایتکارها می‌کند هم( در صورت اثبات) بخشی از مجازات موکلش را متقبل شود تا به پرونده هر ظالمی ورود نکند.
    • عارف IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      5 0
      الحق ،وکلایی که ازین حیوانات انسان نما داعشی حمایت می کنند معمولا به پول زیاد علاقه دارند
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    7 0
    کمترین کار مقابله به مثل و پخش آدرس مطب و منزل این جانیان است اما چه کنیم که مرام ما با شما یزیدی ها تفاوت دارد... ان شاءالله دل داغدیده ها با احکام عادلانه تشفی پیدا کند
  • ح IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 13
    شماها که ادعا مسلمون بودنتون چه جوری وقتی این ادم رو نمیشناسید و تا حالا از نزدیک ندیدنش نظر میدید
    • پزشک آدمکش برای طبابت هم قابل اعتماد نیست IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      4 2
      وقتی یه آدم درکشتن یه مظلوم شرکت می کنه ولگد میزنه خودش فریاد می زنه من یک وحشی آدمکشم منو اعدام کنید دستم برسه به هر بهانه ای باز هم آدم می کشم دسته جمعی
    • IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      4 2
      نظرات روخوندی؟چه لزومی داره بدونیم قیافش چه شکلیه؟چرابی اساس مسلمونیمون روزیرسوال میبری؟جنایتی انجام شده،ابعادش روشن شده،عواملش معلوم شده وانگیزهاشون آشکار.دیگه بایدنظرات برچه اساسی استوارباشه تاامثال تومسلمونی دیگران روزیرسوال نبرند؟مسلمونی یعنی چشمی بیناوگوشی شنوا.که اگرخودت روبه ندیدن ونشنیدن زدی درمسلمونیت شک کن.
    • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      4 2
      ما به قوه قضاییه جمهوری اسلامی اعتماد داریم. از نزدیک دیدن نیاز نیست. معتمد بودن لازمه
  • هموطن IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    9 1
    به نظر آغای پزشک رادیولوژی و بانو به شدت نیاز گرین کارت داشتن که اینجوری تند رفتند ..واقعا شورش اشرافیت ......‌‌ه به این سادگی از این آدم نگذرید
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    10 0
    خدا لعنتشون کنه حرومیا رو
  • سعید IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    11 0
    با خوندن این گزارش ،یاد صحنه های محاکمه قاتلین امام حسین ع در فیلم مختارنامه افتادم. شاید تشبیه درستی نباشد ولی مظلومیت این شهید عزیز و صحنه های شهادت ایشون شباهت زیادی به صحرای کربلا دارد.باید این حرامزاده های وحشی را در چاه پر از اسید انداخت.
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    11 0
    ازهرکسی انتظار رفتارهای اینچنینی میرفت ولی نام پزشک را شنیدم موبه تنم راست شد .پزشکها هم اغتشا ش کردند جل الخالق خدا بهمان رحم کنه آدم چه چیزهایی میشنوه
  • غ IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 12
    چه قدر راحت با ی ادم با خدا تهمت میزنید شماهایی که ادعا مسلمون بودن تون میشه
    • سیمرغ IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      6 0
      آخه آدم خداترس که آدم نمی‌کشه اونی که چاقوزده گفته این آقای به اصطلاح دکتر جوون مردمونگه داشته من بهش چاقوزدم....قابل توجه شما قسمت اندیشه کرج وپل پردیس بیشترین ازدحام بهاییهارو داره
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 1
      آغا، همه دروغ می گن به جز تو. همه هم شکنجه شدن به جز تو.
  • N.r IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    9 0
    خاک بر سرتون آدم دلش نمیاد اسم حیوانم روتون بزاره شما یه مشت بیمار روانی هستید، یک انسان دلش نمیاد حتی با دشمنش اینگونه رفتار بشه ،خدا به مادرش صبر بده
  • حمید CH ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    9 5
    اخه پزشک ادم میکشه؟
    • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      8 0
      پزشک نبوده خونخوار بوده به همراه همسر خون آشامش ... الان دیگه نه به پزشک می شه اعتماد کرد نا رادیولوژیست نه یک کارشناس آزمایشگاه یک سری وحشی آدمکش سیاست زده نادان پرمدعا
    • FR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      4 0
      وقتی بهائیان بمدت ۳۲ سال قدرت دستشون باشه، همه جور اوباش تربیت میکنن و متاسفانه به کام اسلام شما نهج البلاغه و صهیفه سجادیه را که مطالعه میکنی، از خودت میپرسی اهل بیت ❤️ کجا و اینها کجا 🤮
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 0
    واقعا یه پزشک چقدر میتونه وقیح باشه وجدان ندارن مردم اعتراضشونم مثل ادمی زاد نیس
  • ایرانی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 1
    غلط کردن هیجان زده شدن هیجان زده بشید خودتونم اسیب میزنید حبس و تبعید کمترین تنبیه برای این خرابکاراست.
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    آن بیشرف های پستی که برای بازداشت چند پزشک اغتشاشگر سینه مي دراندن کجایند تا ببینند که این کثافت چگونه یک بسیجی مظلوم مدافع امنیت از محرومترین و پاکترین قشر جامعه را سلاخی کرده.
  • ایرانی IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    1 0
    بخاطر انسانیت اینجا موضعگیری میکنم پزشکی که لگد به یه مجروح و هم وطنش میزنه و زن بیشرفش فیلم میگیره و برای شبکه دشمن می‌فرسته بکی باور میکنه فریب خورده _ اینا رذل و جنایتکار و دشمن این ملتن چطوری یکی میتونه اینطور وحشیانه یه انسان بیگناه رو بکشه جز اینکه دشمن کینه ای این ملت باشه درخواست ما قصاص هست
  • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    4 0
    این اوباش دقیقا کار یزیدی‌ها را در ۱۴۰۰ سال بعد تکرار کردند یعنی با سنگ، قمه، چوب و هر چی تو دستشون بود شهید را زدند. امان از دل زینب
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 4
      شما بزنین خوبه مردم بزنن بده؟
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      0 1
      شما به کار زدنت ادامه بده داعشی ..... خدا رو شکر فیلم جنایات تون رو خودتون پخش می کنید و گرمه با قدرت داستان سرایی که دارید الان به همه این جنایتکار ها می گفتید فرشته نجات..... حالا یکم فیلم هم از زدن شهید عجمیان یا آرمان علی وردی بزارید در جریان باشیم توهمات تون راسته...
  • ایرانی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 2
    در مورد اون سه نفر زیر ۱۸سال بنظر من خانواده هاشون هم مقصرند و باید بیشتر مجازات بشن که چنین حرام لقمه جنایتکاری رو پرورش دادن مگه میشه خانواده ای متعادل باشه ولی نوجوانش معاند و در ارتباط با دشمن!
    • حسین IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      3 0
      بله میشه، کاری که در گذشته ها از دست رفیق بد برمی‌آمد و امروزه توسط شبکه های مجازی و ماهواره
    • اغتشاش مریکا IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      1 0
      البته نظر شما هم شرطه ولی فعلا قاضی عتدلانه حکم می کند.
  • محتشم IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 0
    اگر همه این خیانت کاران بی شرف ناجوانمرد اعدام و قصاص نشوند وای بر ما از جسارت ضد انقلاب داعشی های وحشی مزدور بی وطن
  • محتشم IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    4 0
    اگر همه این خیانت کاران بی شرف ناجوانمرد اعدام و قصاص نشوند وای بر ما از جسارت ضد انقلاب داعشی های وحشی مزدور بی وطن
  • سمیه IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 0
    همه کاری کردید، جوان مردم رو کشتید تقاضای بخشش دارید؟ سوگند پزشکیت رو برای پولدارها خوردی نه؟
  • یوسف از همدان IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    4 8
    از آینده این کشور باید ترسید یکبار نظرات مخاطبینتان که البته ادعای مسلمانی دارند با دقت بخوانید ببینید چه خشونتی و چه منطقی دارند
    • ایرانی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      6 1
      تو بی وجدان مسلمان و انسان نیستی که چشمت رو بستی _سلاخی یه جوون بیگناه رو توسط یه مشت وحشی و یه پزشک قاتل پول پرست نمی بینی _ اسلام دین رحمانیت و عدالت است همه اجرای عدالت را خواهان هستند مث آدم اعتراض می کردید نه مث وحشی ها با ادمکشی
    • یوسف از همدان IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      4 6
      اون آقای مثلا ایرانی که منو متهم به نا مسلمانی و بی وجدانی کرده آیا نمی دادند که حتی حضرت علی به فرزندانش وصیت کرد که یک ضربت به ابن ملجم بزنند؟ آیا نمی داند در اسلام یک جان مقابل یک جان و یک چشم د برابر یک چشم .
    • مریم IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      3 0
      حکم مفسد فی الارض اعدامه!!
    • IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      3 0
      یک جان در برابر یک جان برای قاتله، نه مفسد فی الارض
    • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      ۱۷:۵۲ نه تنها مسلمان نیستی که با سوء استفاده از روایت ثابت کردی منافق هم هستی. جان بگیری و جان ندی که برابر نیست. همه‌تون جان گرفتید همه‌تون‌هم باید جان بدید. به این میگن چشم در برابر چشم. بازم ثابت کردید سواد ندارید. مرگ بر صهیونیست
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۱
      0 0
      احسنت از روی دل من حرف زدی
  • کارگر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    2 1
    اعدام اغتشاشگر بباید بباید
  • ناشناس IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 0
    واقعا شرم اوره،حتی حیوانات هم به مجروحان کاری ندارند آدم باید چقدر سقوط کرده باشه تا بتونه به پیکر بی جان یک آدم بیگناه لگد بزنه وشکنجه اش کنه تف به روحتون،تف به شرف نداشته تون خدا به دل پدر و مادر این شهید مظلوم صبر بده چقدر وحشتناکه داعشی در لباس پزشک
  • نیما IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    3 0
    چقدر وقتی اون خانمه رو در صحنه شهادت میدیدم حرص می خوردم نگو راه وامیکرده واسه شوهرش بیشتر لگد بزنه.این حیوونا کی پزشک شدند معلوم نیست
  • CA ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    9 0
    این احتمالا قبلا از دکترهای کمپ اشرف منافقین بوده که پروسه عقیم سازی زنهای کمپ رو با خارج کردن رحم آنها به عهده داشته.
  • شوکران IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    وقتی استاد دانشگاه ما که از استادهای بنام دانشگاه علوم پزشکی وبا کتابهای متعدد بدون منطق وزیر پرچم شیخ اصلاحات برعلیه نظام موضع می گیره وفقط وفقط با رهبری مشکل دارند فکر کردی ازاین اساتید انتفاع طلب چی می خواد دربیاد.وقتی سلام فرمانده اومده بود باچنان غیظی دانشجوها رو تحریک می کرد که نگو
  • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    این جور افراد ممکنه بیمارانشون رو هم اگه ازشون خوششون نیاد سر به نیست کنند.
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 0
    پزشک وقتی قابل احترام وارزش است گه انسانی را ازمرگ وسختی ودرد ورنج نجات دهد .پزشکی که خود به یک فرد بی سلاح لگد می زند وهنوز درک درستی درعلم سیاست ندارد نامش یک جنایتکار است
  • IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    جنایتکار
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    اول انسان تربیت کنید بعد پزشک وقتی بعضی پزشکان رو می بینی که فقط به فکر شکمشونن متوجه میشید که چقدر در کثافت فرو رفتند این جور کثافتا آدم کشتن واسشون سهله
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    16 0
    خدا ازتون نگذره بویی ازآدمیت نبردید چی میخواستید از جون شهید مظلوم؟؟
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 1
    پزشکیان نماینده وقتی برعلیه رئیسی توطئه می کرد کجاست دروغ گوی کثیف زن ودختر خودت چادر سر می کنه به خاطر این که شیخ اصلاحاتتون هوس هندونه کرده شروع کردید به یاوه گویی علیه این دولت ...
  • نمین IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 1
    چقدر وقتی کشتار علیه بسیجیان رو می بینم تنفرم از اصلاحات بیشتر میشه و دلم می خواد زمین دهن باز کنه واین کثافات رو به درون خودش ببلعه
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    اگر آزادش کنید، زنده‌نمی ماند این پدرسوخته مثلا پزشک. بیشرف. لعنت خدا بر تو و همه آشوبگران، تک تکتون رو از خانه و لانه تون بیرون میاریم. فکر کردید دو ماه سکوت کردیم و صبر و رنج کشیدیم بیخود بوده. آمار همه تون در دسترس است.
  • ح IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    پروانه پزشکی این نمک به حرام رو باطل کنید چون یک تروریست و وحشیه که به جای نجات جان بیمار بر خلاف قسم پزشکی که در کل دنیا وجود داره خودش مریض و زخمی رو به قتل رسونده. جدای از مجازات محاربه و معاونت در قتل و برهم زدن نظم عمومی و ...
  • M.M IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    انسانم آرزوست.
  • ح IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    لطفا پرونده های پزشکی این پزشک نمای نمک به حرام رو بررسی کنید. بعید نیست در طول دوران طبابت جون خیلی ها رو گرفته باشه. این از اون پزشکانی است که فقط براشون پول اهمیت داره نه جان مریض.
  • سعیده IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    لعنت به پدر و مادری که لقمه حرام سر سفره به بچه اش داد....معلم و پزشک و که و که ندارد هر که لقمه حرام بخورد نتیجه اش همین می شود.چرا یک پزشک باید بین پنجاه تا صد میلیون درامد داشته باشد در حالیکه یک پرستار و سایر کادر درمان نسبت به انها اینقدر درامدشان کم است.این پولهای حرام که از زجر و درد مردم بدست می اید حرام است.
  • فدایی IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 1
    این باصطلاح آدم با عنوان پزشک لیاقت طبابت را ندارد وبایدازاین کار درکشورمنع شود هرکاری انجام دهد بجز پزشکی
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      0 0
      مجازات قتل و فتنه اعدامه نه تغییر شغل!
  • FR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    همه میگن تحت تاثیر شبکه اجتماعی بودند نو خیر سرت دکتری کوچکترین مجازات تو و اون همسر بی شرفت اعدام هست
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    جامعه پزشکی کشور لکه دار شده - آدم جرئت نمی کند به نسخه اینها اعتماد کند اینها که قاتل جان مردم هستند.
  • محمد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    قاتل
  • IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    اگه دست من باشه بجای لگدهائیکه زده سه سال زیرش اجاغ روشن میکنم .
  • ح ر IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    متاسفانه حماقت و دلالت و بی شرفی حدود مرز نمی شناسد مردک بدکردار یک دکتر با درآمد ۵۰تا ۱۰۰ میلیون درماه داشته که احتمالا از زیر پرداخت دارایی ووو هم به عناوین مختلف در می رفته نه از روی شکم سیری بلکه از روی جهل و خریت ؤ نخود مغزی وارد چه جنایتی علیه مملکت و هموطن خودش شده یعنی یک دکتر باید اینقدر نفهم باشد که تحت تاثیر فضای مجازی دست به این جنایت ها بزند .هرچند از این احمق ها کم نداشته و نداریم .
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 1
    همه مشمول رافت اسلامی خواهند شد. اگر هم کسی برایش اعدام نوشته شود چند سال طول خواهد کشید تا درس عبرتی باشد که باز هم میتوان اغتشاش کرد....
  • اسحاق IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    این دیگه نوبرشه پزشک اغتشاشگر بابا ایران همه چیزش برعکسه آبت کم بود نونت کم بود یا خیلی پای ماهواره بودی پزشک موج سوار یاخدا به ما رحم کن باچه حیوانات پزشک نمایی درگیریم
  • کامی IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    چقدر بدم میاد ازوکلایی که وکالت این وحوش روبه عهده گرفتند
  • Elham IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    چرا اعدامشون نمیکنند .نکنه با پارتی و پول بیان بیرون بعدا جوانای دیگه ای رو بکشن.اینها پرروتر از این هستند بی وجودهااا.اعدامشون کنند درس عبرت بقیه بشن
  • IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    ننگ بر پزشک بی شرف و ننگ بر قابیلیان
  • سعید IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    خدایی و پیغمبری همه این اراذلو اعدام کنید مخصوصا" این پزشک بی شرف و حیوان صفت رو
  • میترا IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    فقط قصاص این بیشرم با داشتن درآمد بالا وامکانات چه دردی داشته فقط یک جنایتکار می‌تونه به یک جوان بی پناه ضربه بزنه و عکس بگیره اسم خودش رو گذاشته پزشک که باید دمان درد بکنه این از داعش بدتر هست
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 5
    باسلام بال بال نیوز دیگه برا بال بال زدن دیرشده
  • IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 4
    این شهید طبق روایات الان تو بهشته خوش بحالش جای خوبی رفت بهش خوش میگذره حتما مگه نه
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      5 0
      طبق ایات و روایات این 15 وحوش رو میفرستیم ته جهنم تا حالشون جا بیاد تو هم اینجا نزنی بیشرف
    • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      3 0
      معلومه که جای خوبی رفته. همه می‌میرن و میرن جای خودشون. به همین خاطر، خدای متعال فرموده که قاتلان شهید رو هم بفرستید جهنم تا برن جای خودشون و ببینن جهنم چه شکلیه. مگه نه؟!
  • جواد IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 3
    خواهشا فقط به فکر ملت باشین گناه دارن مردم
  • IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    فقط اعدام، هر چند پزشکی که مثل یک حیوان درنده باعث مرگ انسان بیگناهی شود، هیچ مجازاتی براش کافی نیست. هیچ جای دنیا به اندازه ایران پزشک ها احترام و ارزش ندارند، هیچ جا به اندازه اینجا درآمد و ثروت ندارند. دیگه این آدم کشتن شون برای چیه؟!
  • IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    حیف ازاسم پزشکی که یدک می کشی ماهم پزشک داریم مریضی که وضع مالیش خوب نیست داروهاش خوددکتر می گیردوپول ویزیت نمی گیره- البته کارثواب بخاطر خداست وگفتن نداره وببین اززمین تا آسمون تفاوت ولی الان که تیترخواندم اینو گفتم//نمیدونم اینا باپول این مملکت اسلامی به اینجارسیدند چه عقده ای دارند که چنین باقساوت قلب روی شمرلعنت الله راسفید کردند-
  • IR ۰۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 0
    مسخره بازیه؟ طرف راه را بند آوردند از ماشین پیاده شده با ماسک و کلاه و عینک و مثل چلاغ به هر نیروی بسیجی یا امنیتی رسیده لگد زده و شعار داده حالا میگه توبه کردم و منو ببخشید؟
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    به کجاچنین شتابان وحشی آدمکش
  • IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    چقدر زنشو میدیدم احساس می کردم یه جادوگروحشیه ...روی یزید وحرمله رو سفید کردند
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    حتما یه چیزی تو گوشی خانومش پیدا شده که قاضی میگه برای بی بی سی فرانسه و شبکه های معاند پیام فرستادید و اون هم سکوت میکنه و جواب نمیده.
  • رزا IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    آقایان قاضی و دادستان اگه تک به تک این حیونهای کثیف پست رو اعدام نکنید ما مردم ایران حلالتون نمیکنیم..
  • طاهره صالح IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    ترحم بر پلنگ تیزدندان ستمکاری بود برگوسفندان ، بخشش این داعشی ها باعث ناامنی جامعه جهت مؤمنین وحزب اللهی ها خواهدشد به عنوان یک مادر خواستار اشد مجازات برای عاملان جنایت هستم.
  • CA ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    این مباحث فرعی بریزید دور با غم دل مادر شهید چه کنیم ؟!؟
  • بهلول IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    10 0
    نگو پزشک‌ لگد زد بگو گاو داعشی...
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    اگر مردم به یاد بیاورند مدتی پیش محسنی اژه ای در یک پیام رسمی و علنی خطاب به قضاة گفته بود در دادن حکم دچار احساسات نشوید ! این یعنی چه ؟ شاید بهتر باشد تا منتظر شویم ببینیم دادگاه این جنایتکار خائن را چگونه محکوم می کند.
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    پزشک مملکت ؟؟!!!
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 5
    به جای این اراجیف ، بشینید فکر کنیدکه این چه مملکت که درست کردید .
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    انشاالله هرچه زودتر به مجازات برسند این پزشک بی وجدان وبقیه مجرمین روی شمر راسفید کردند
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 5
    حداقل بیست سال زندان برای این حیوانات درنده در نظر بگیرید
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      5 0
      عمدا در پیامای مختلف مینویسی زندان که فضا رو تحت تأثیر قرار بدی! چقدر .....تو!
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 0
    اين يارو پزشك نبوده /مامور گرفتن جان انسانها بوده مانند پزشك احمدي .پزشك زندان هاي پهلويكه هر وقت داخل زندان ميومده يك نفر را به دستور ساواك ازبين ميبرده.
  • علی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    از رآفت اسلامی نظام سوء استفاده کرده همه این متمردین و قاتلین و منافقین ' ظاهرآ اظهار ندامت اما در باطن خدعه میکنند. فریب نخوریم.
  • ایرانی با غیرت IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    مزخرفاتی که این پزشک قلابی به زبان اورد فقط برای نجات از چوبه دار بود
  • محمدایوب IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    18 0
    این پزشک بی شرف می گوید ماهی 50تا100میلیون درآمد دارد اغتشاش کرده آنوقت یک عده نفهم ومغرض واصلاح طلب کثافت دائم از فشار گرانی که باعث اغتشاش شده دم میزنند حرام خواران کدام یک از این پست فطرتان در اغتشاشات از گرانی حرف زده همه از آزادی بی بندوباری گفتند وامروز ثمره آنرا در خیابان زنان و دخترانی را می بینی با موهای عجن وجن
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    این ها چه قبول کنند و چه مظلوم نمایی کنند خون این شهید این ها را رها نمی کند. ولی مسئولین مرتبط یک نگاه دقیق تری به جامعه داشته باشند که چرا یک پزشک ساده مابین پنجاه تا صد درآمد دارد ولی مدارک دکتری در آموزش و پرورش و بعضی از ادارات. پایین تر از این ها است این افراد مگر چه کار مهمی انجام می دهند
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    این هم از جنایت پزشک وحشی ،اعدام قصاص
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    وقتی به قیافه ی قاتلش واون زن زشتت نگاه می کنی نکبت از سر وروشون می باره
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 0
    باکفش خودش بردارند هی بزن دهنش ملعون ،این جور سگای وحشی رو خیابون ول نکنید
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    مماشات بااین ها رو تموم کنید تاقتل نکنند وگردن نظام بیاندازند ...این وحشی زیر زبونشو بکشید حتما سرش توآخور رسانه های بیرونه
  • محمدرضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 0
    خدا لعنتشون کنه که جوان مردم رو اینجوری با قساوت قلب شهید کردن اینا از داعش بدترن خدا صبر به پدر و مادر این شهید عزیز بده خدا می‌دونه چی کشیدن من که نمی شناختمش با دیدن فیلم شهادتش بارها اشک ریختم حق قاتلینش فقط اعدامه
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    زنش عین گرگ خون آشام
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    روزی خواهدرسید که مردم اصلاحات را زیر پاله خواهند کرد
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 1
    نصف این جانی ها با جریمه مالی ازاد. خون شهید هم برا اقایون قوه قضاییه هیچ مهم نیست
  • تاریقلی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    این هارو به حال خودشون رها کنی توهم میزنند جوی خون راه میندازند بسپارید به جلادان بن سلمان این سربازان سعودی صیهیون را
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 1
    اعدام کمترین مجازات است
  • مریم IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 1
    پول حرامی که شکم خودش و زنش را پر کرده، انقدر قسی القلب کردهکه شبیه خولی شده. فقط اعدام.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 1
    این دکتر بوده یاجلاد ،پزشک احمدی وآمپول هوا شرف اون بی شرف ازاین بیشتره فقط یک ....می تونه این جور قتل کنه
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 1
    اینا اززیر قانون هم دربِرَن هستند کسانی که این وحوش رو به سزای اعمالشون برسونند
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 1
    اصلاحات وحشی باید ادب بشه
  • فرشته IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 1
    همشونو در ملا عام اعدام کنید
  • خلیل IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    12 1
    آقایان اصلاح طلب مثل پزشکیان و کرباسچی و خاتمی و محقق داماد و اسدالله بیات که بر آتش فتنه دمیدند و یک مشت جوان هام را تحریم کردن بانیان اصلی این اتفاقات و همچنین دستانشان تا این جنایت وحشیانه آلوده است
  • من IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 10
    حضور در صحنه و خونی بودن کفش و کمک نکردن اتهامش افساد فی الارضه؟ بی هیچ سندی؟ اعترافات همسر که لگد زده؟
    • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      7 1
      لیدرشون بوده
  • محمد IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 1
    تعجب می کنم ، این فیلم که من دیدم دیگه نیاز به محاکمه نمی مونه ، محاکمه برای انسان ، اینها انسان نیستند که ، آقای قاضی وقتت هدر نده لطفا ، اعدامشون کنید هر چه سریعتر
  • سام ایرانی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 1
    سلام دوستان مطب این دکتر مصباح کرج هست من ۳ بار پیشش رفتم به خدا قسم درآمدش خیلی خیلی بیشتر از این حرفاس دکتر سونوگرافی هست کم کم روزی ۱۰ میلیون درآمد داره
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      3 2
      خیلی آدم عصبی
    • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      3 2
      درآمدخودش را در دادگاه هم دروغ گفته دراین مورد هم نیازمند افزایش مجازات هست
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 1
    این محل جدایی صف مردم معترض با اغتشاشگررا چگونه وچه کسی تشخیص میده -
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 1
    از قوّه ی قضائیه که اغتشاش گران را محاکمه می کند سپاس گزارم. درخواست دارم که این موضوع را به خاطر داشته باشند که تمامی این کسانی که آشوب می کنند و انسان های بی گناه را شهید می کنند بر خلاف نفس کثیفشان، وقتی که به سرپنجه ی عدالت گیر می کنند می گویند ما کاری انجام نداده ایم و پشیمان هستیم. مبادا قضات محترم فریب این گرگ های در صحنه را بخورند که در دادگاه نقش یک بره بی گناه را بازی می کنند.
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    تف به شرفش
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 1
    حدود ۳۰ سال پیش از یکی شنیدم در انگلیس طی دو سال اول دانشجویان پزشکی بطور نامحسوس توسط گروه روانشناس رفتاری ۰۰ و کمیته های اخلاق ارزیابی میشوند در صورت عدم تائید مثلا مشاهده اتلاف وقت در مراکز تفریحی غیر مجاز ۰۰مشروب بروز اختلالات روحی روانی از نظر هيئت امنا دانشکده پزشکی با نگاه صیانت از حرمت انسان‌ و حفظ شرافت جامعه پزشکی مجاز به ادامه تحصیل بالینی نمی شود ولی برای ادامه تحصیل به سایر زیر گروهای پزشکی ارجاع میشوند
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      2 2
      کم مونده انگلیس جنایتکار بشه الگوی ما
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      1 2
      کم مونده انگلیس جنایتکار بشه الگوی ما
  • شهرام IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    متاسفانه حرفه پزشکی در کشور ما به جای اینکه یک خدمت عمومی باشد به تجارتی پرسود،انحصاری و تجملاتی تبدیل شده است.این فرد هم خروجی این چرخه معیوب است.
  • فاطمه IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    8 6
    والا من خودم پزشک عمومی هستم تو یکی از مناطق محروم ولی کل درآمد ماهانم ۱۲میلیونه تو همه اصناف خوب و بد داریم لطفا همه چیزو با هم قاطی نکنید بعدم سختیای پزشکی با هیچ شغلی قابل مقایسه نیست لطفا جهت انصاف رو در نظر دادن رعایت کنید ما حق نداریم شغل فرد رو مورد قضاوت قرار بدیم و حکم کلی برای پزشکان بدیم بهتره روی عمل ایشون متمرکز شیم نه شغلشون که واقعا عملشون به دور از انسانیت و جوانمردی بوده
    • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      6 0
      تو این جنایت دردناک شما هم به فکر چی هستی! کسی با پزشک خوب از اول هم کاری نداشت. خودتون باید تشخیص بدید. اصلا مگه ما شما رو میشناسیم؟! اصلی و فرعی کردن مسائل
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    به زمین گرم بخوری خدایا اینها بوی از انسانیت نبردند یاد امام حسین ع وگودال قتلگاه افتادم به خدا اینها انسان نیستن باید به بدترین شکل به اشد مجازات برسن
  • GB ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 2
    زندانی انفرادی برای یک سال و بعد اعدام برای این انگل‌ها
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 10
    دادگاه ماموران خاطی کی برگدار میشه ؟
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      8 3
      مامور خاطی یا مزدور ریاکار؟ دیگه باید خیلی شوت باشی که نفهمی همه قتلها کار خود مزدورهای آمریکاست برای بدنام کردن مامورا، تو رو خدا یه فیلمی از این ادعاهاتون نشون بدین
  • علی IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    وقتی چهل و سه سال نان حرام خورده شود باید هم رحم و مروت و دین و وجدان و انسانیت از بین برود و شقاوت جانشین ان شود نتیجه همین میشود که پزشکی که مداوا کننده باشد کشنده کننده از اب در می اید
  • علی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 3
    ابطال پروانه پزشکی به همراه محکومیتهای دیگر
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      7 1
      خودتو خسته نکن. ان شاء الله، با اعدام جفتشون پروانه‌شون هم برای همیشه باطل میشه
  • ابوالفضل دادبین IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 1
    خدا لعنتش کنه .دروغگو هم هست.منم پزشک هستم ولی باید این مفسد فی الارض اعدام بشه...همسرش هم باید اعدام بشه...بیشرفها..آبروی جامعه پزشکی رو بردن .
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    7 1
    چرااینها اعدام نشوند؟ این جنایتکاران امنیت راازکشورگرفته اندوجانیان دیگری پرورش یافته واغتشاش دیگری وباشدت بیشتری برپا می کنند
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 1
    اینطور فهمیده میشه که این دکتر با گرفتن لباس شهید ایشون رو نگه داشته تا بقیه هم دست هاش به جنایتشون برسن
  • محمد IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 0
    من خودم و پسرم بسیجی هستیم به خدا قسم در زمان آشوبها به ما سلاح ندادند و گفتند که گفته اند اینها که آشوب میکنند از بچهای خودمان هستند بدون سلاح باشید اینها گول خورده اند و حالا ببینید چگونه یک پزشک کمک که نکرده برای زنده ماندن آن پسر شهید عزیز بلکه اگر جانی هم داشته این دکتر داعشی از او گرفته جانش را برای تمام اینها فقط اعدام
  • محمد IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    10 0
    حماقت را ببین ، پزشکی که درآمد خوبی دارد ، علیه نظام فعالیت می کند و همسرش را با خود همراه می کند. تف به ذاتت ای بی شرف
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      8 0
      خدالعنتشون کنه فقط وفقط بایداعدام بشن تادرس عبرتی برای سایرخائنین بشن
    • حسن IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      5 0
      عاقبت به اصطلاح دانشجویان فحاش دانشگاه شریف همین امثال این دکتر ......هست
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 3
    دوستان عزیز تمام پزشکان رابایک چشم نگاه نکنیدوزحمتی که درطول سالیان ودرغربت ودورازخانواده می کشند_ بعضی نظرها واقعا باعث تاسفه که جمع بستند همه پزشکان را-این جورپزشکان ازخدابی خبردرممکلت اسلامی ما به اندازه انگشتان دودست هم نیستند الان جایی که هستیم ،خداشاهده پزشکی اعلامیه پخش کرده که برای بنده هم داخل صندوق درب منزل انداخته بودند تا "یک ماه ویزیت درمطب برای همه رایگان" است..
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 1
    آشغالهای عوضی فقط باید اعدام بشین از بس پول حروم جمع کردن وخوردن دیگه هار شدن
  • حسن IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    بهترین مجازات این دکتر وهمسرش که از روی سیری طغیان ودست به جنایت وبستن راه مردم کرده اند همبندی تا آخر عمر بازندانیان خطرناک وآلوده وبا اعمال شاقه یعنی تمیز کردن دستشویی بند هست
  • عبدالله IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    رحم بر این جانوران و اشباح الناس جایز نیست. ....
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 6
    در جنگ که حلوا پخش نمی کنند.
    • حسن IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      6 0
      شما از همان بی مغز های آن روز حادثه هستی ولعنت خدا بر شما وهمپالکی های شما
  • IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    6 0
    این مفسدین فی الارض رااعدام کنید
  • احمد IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    به این اغتشاشگران آموزش داده شده که اگر گیر افتادند این دفاعیات حقوقی را داشته باشند قاضی ها باید تیز باشند که گول حرف های آموزش داده شده را نخورند
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 5
    دمش گرم
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      4 0
      دُمت لای دره بیشرف
  • . محمدی۵۳۹۶۸ IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    5 0
    وای خدای من این که بیشتر شبیه آدمهای روانی هست تا یک پزشک واقعا این پزشکه . برای همینه که به جای این که دستهاش در مداوای مجروح خونی،بشه کفشش آغشته به خون بود انسان با پا به بیراهه میره پاهاش،رو قلم کنید تا بفهمه وظيفه پزشک چیه .
  • حسن IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 1
    سلام: آقا این پزشک میگه من به پیکر مجروح شهید عجمیان لگد نزدم و سنگ نزدم و در بستن خیابان هم نقشی نداشتم. یه سوال ساده و روشن: عینک این آقای دکتر چرا در کنار جنازه شهید عجمیان افتاده بود؟ این دکتر که بر خلاف سوگند دکتری که خورده بود به گفته خودش برای کمک حتی به پیکر مجروح شهید عجمیان هم نزدیک نشده بود؟
  • مرتضی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    این واقعه دو رو دارد یک رو رذالت و پستی و قساوت و یک روی دیگر مظلومیت و صبر و مقاومت درواقع شباهت زیادی به واقعه کربلا دارد . هر کسی رسید ضربتی زدی ...
  • امیر IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    روی سخن با مسئولان قضایی است . این خواسته یک ملتی است که بیش از دو ماه آزگار دچار تنش ، اظطراب و آشفتگی روانی شدند . برای عبرتی به آیندگان دور و نزدیک این شیاطین بی هویت ، یا زندان های بلند مدت در بدترین شرایط و حکم اعدام هم در مراکز مهم هر شهر انجام بگیره تا برسیم به ماجرای پنهان شدگان خبیثی که گرداننده و سکوت کنندگان در این اوضاع وانفسا بوده و هستند .و بدانید که اعدام در ملاء عام تسکین دهنده بخش و مرهم کوچکی از این وضعیت خواهد بود .
  • مهدی IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    حالا به این عوضی ها رافت وشفقت کنید فردا ها به ریش نظام میخندند وکل نظام را فحش کش میکنند ودرصدای آمریکا بیانیه میدهند
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    اعدام اعدام کنید دست عبر برای پزشکان دیگه
  • ج .ی IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    بشکنه تاریخ قلمت پزشکی که قسم خورده حافظ جان مردم باشدودرامدش درماه تا۱۰۰ میلیون بوده میزنه یک کارگرساده رامیکشه
  • ناشناس IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 3
    واقعا قاضی بی طرفانه برخورد نمیکنه، متهم میگه من کاری نداشتم، قاضی میگه نه همینکه. رفته ای اتهام فساد فی الارض از طریق بر هم زدن نظم عمومی است... قضاوت منصفانه کنید، متهم اصلی رو پیدا کنید و مجازات کنید.. این میشه معنای عدالت، نه اینکه به هر کسی تهمت بزنید
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    به خدا قسم باید این هیولاها رو اعدام کرد بی شرفا خدا لعنتتون کنه ما خواهان اعدام این مفسدهای فی الارضیم
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    1 0
    وقتی پای شبکه‌های شیطانی مانند سعودی اینترنشنال و بی بی سی رو به خونه هاتون باز می کنید این میشه عاقبت تلختون. زودا که بفهمین اینا دلسوز شما نیستن
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    به والله قسم یکبار اعدام کمشون هست مخصوصا اون به اصطلاح پزشکه مگه مفسدفی الارض چیه همشون رو اعدام کنید کسی که توی هفده سالگی انقدر جانیه زنده بمونه قاتل تر و جانی تر میشه بی شرفای کثیف اینا رو باید زنده زنده آتیش زد کثافتا با جوون مردم چکار کردین شمرهای کثیف ، مختار داره این خاک ، اعدام کمه کم‌
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    بی شرف اهمال کردی ، لیدر نجس قاتل
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    دین ندارید لااقل جوانمرد باشید 😔😔
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    4 0
    اعدام هم براشون کمه
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 2
    یکی میشه شهدای هسته ای یکی میشه این پزشک متخصص ، نظام تعلیم و تربیت ما کی باید بفهمه تربیت بر تعلیم مقدم است نمونش این پزشک جانی مرفه بی درد ، نمونش دانشجوهای اغتشاشگر شریف با فحش های ناموسی و تقاضای سلف مختلط آیا وقت اون نرسیده اینترنت ملی بشه وقت اون نرسیده رسانه ها ی ما فکری کنند آیا وقت آن نرسیده هر مزدوری در صدا وسیما نباشه وقت آن نرسیده فرش قرمز جلوی پا سلبریتی های وطن فروش در جشنواره نافجر پهن نشه وقت ان نرسیده مماشات با برهم زنندگان امنیت به پایان برسه وقت آن نرسیده هر کس در جامعه ناامنی و ترس ایجاد کنه اعدام بشه ایا پای داعشی ها بیگانه به شاهچراغ نرسید ایا داعشی های وطنی اون جوان بسیجی رو تو همین مملکت شکنجه و شهید نکردن یا شهید روح الله عجمیان رو مثل حضرت علی اکبر نکشتند به کدامین گناه چه کسی پاسخگوست هنوزم نشستید ببینید غربی ها چی میگن غربی که پلیس خیلی راحت ادم میکشه وقت ان نرسیده به جز خدا از هیج کس نترسید متاسفام
  • رحیمی ح IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    2 0
    خدا لعنتتو ن کنه ک بچه مردم. ب خاک وخون کشیدین خجالت نمیکشی عفو وبخشش میخاین باید شکنجه بشن بعد اعدام پزشک باشی درآمد عالی ظلم کنی ب یه مستعضف مستاجر بدبخت تف ب حیثیت بی شرف بی شرف
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    بمیرم برای داغ دل این پدر و مادر..! شما انسان نماها چی کارا که نکردین ؟! خدا ازتون نگذره.. خدا عذابتون رو زیاد کنه.. صحنه های جنایت شما لعنتیها روح و روان آدم رو بهم میریزه .
  • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    3 0
    این پزشک مشکل اقتصادی و معیشتی نداشته بلکه خودش و همسرش دنبال آزادی بدون مرز و هرزگی هستن از اونهایی که طرز فکرشون; غرق در شهوت و خوشگذرانی و گور پدر مردم
  • محمد حسین IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    باید این اغتشاش گران فرصت طلب و این دکتر بی شرف رو به اشد مجازات محکوم کنید تا داغ دل این مردم کم بشه. ما مردم از قوه قضائیه می‌خواهیم مه عدالت و اشد مجازات برای تک تک این بیشرف ها داعشی های وطن فروش اجرا شود.
  • علی IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    سلام من ازقاضی محترم ووکیل مدافع پزشک رذل میخئاهم که بپرسه حالاکه ماهی100میلیون درآمد داره ئدر امدش ازخون این مردم است مگر چقدر برای امنیت خود وشفلش هزینه کرده که حالابارفتار رذیلانه اش انسان کشی میمنه وامنیت نداشته. وامثال شهید عجمی چقدر ماهیانه درآمد داشته وچقدر برای امنیت این مزدوران انگلیس هزینه امنیت داده؟
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 0
    اکثر فارغ التحصیلان دانشگاه زمان خاتمی با نظام جمهوری اسلامی زاویه دارند و میشه گفت هیچ علاقه ای ندارند ببینید در دولت ایشان چه بر سر مملکت آمده
  • بد بخت IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 0
    توروخدا اعدامش کنید
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    انصافا بندازیدشون توی قفس شیر شاید کمی خنک بشیم
  • سوشیانت IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 1
    من فقط در عجبم از این همه قساوت قلبی که د رمردم ما وجود داره که همه هم به تمدن و فرهنگمون افتخار میکنیم این چند ماه نشون دادکه تمام این افتخارت الکی هستش
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      5 0
      هر تاریخی متعلق به مردم خودشه. ما باید ببینیم خودمون چه کاره‌ایم‌. لقمه حرام یکی از چیزای مهمیه که این وحشیا در زندگی‌شون بهش توجه نکردن
  • حسن+ يك IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 0
    خيلي خوب درسشون را ياد گرفتن چند ماهه كشور را به آشوب كشاندن چندين نفر از مردم و نيرو هاي امنتيتي شهيد شدند ميليارد ها تومان به مردم و بيت مال خسارت مالي زدند همشون هم ياد گرفتن بعد از دستگيري اعلام ندامت و پشيماني كنند و يا بگن ما كاري نكرديم تحت تاثير فضاي مجازي بوديم و احساساتي شديم !!!!!! ا
  • فرهاد IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    من یه کارگر روز مزد هستم وبهش هم افتخار میکنم مثل این دکتر که ت رابرداری میشه دکر خدا روشکر نرفتم درس بخوانم که بشم دکر وبه بندهای خدا لگد بزنم
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    4 1
    اون وقت وقتی میری بگی چرا این کارا رو میکنن اغتشاش گرها می‌گویند مردم از گشنگی و بی پولی دارن میمیرن کسی نیست به دادشان برسد به خاطر گرونی و نداری است لابد این دکتر هم اعتراض به گرونی داشته واقعا که متاسفم برا بعضی افکار افرادی چون عجمیان ها که زندگی فقیرانه دارند باید اعتراض داشته باشن این ها پایبند نظامند براستی سخت خمینی اینجا صدق می‌کند که اسلام دین مستضعفین است
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    5 0
    از دولت و نظام جمهوری اسلامی درخواست محکم داریم از خون شهید عزیزمون نگذرید و این جلادان بیشرف رو به بدترین شکل ممکن به سزای اعمال ننگین شان برسونید،وقتی گیر میفتن به غلط کردن میفتن و طلب بخشش میکنن ما راضی نیستیم که بخششی در کار باشد وجود ننگ این کثیفها رو از روی زمین پاک کنید ننگ برشما جلادان با این ظلم تان،خدا به مادرش صبر بده
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    8 10
    دکتر قره حسنلو رادیولوژیست است و آزارش به احدی نمیرسد و این تهمتها به او نمی چسبد
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      3 1
      خفه شو بیشرف به زودی اعدام میشه
    • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      8 0
      برو عامو دکتر دکتر نکن حیف نیست این بیشرفها نون و نمک مملکت اسلامی رو میخورند و مثل ...جفتک میندازن
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 0
      از دکترت فیلم موجوده که آزارش به احدی هم رسیده فتنه و ناامنی هم به پا کرده. یا از هم‌فکراشی یا برای حفظ موقعیتش تا الان خودشو نشون نداده بوده تا زمانی که توهم زده کار نظام تمومه. لعنت خدا بر تو و بر دکتر قلابیت
    • DE ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      2 1
      حمید قره‌حسنلو، پزشک و متهم: بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون درآمد ماهیانه دارم. لعنت به تو ای ملعون!
    • یک ایرانی اصیل IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      3 0
      خجالت بکش با آین همه سند و مدرک بازم میگی بیگناه....فقط باید خودش و زنش اعدام بشن تا درس عبرتی باشد برای دیگران از جمله سایر پزشکان مرفه بی درد
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    لعنت ب شما دو موجود پست داعشی ..حیف از کفتار
  • هدی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 1
    اینو من میشناسم دانشگاه دولتی هم درس خوند خانواده سطح پایینی بودن به ی جایی رسید فکر کرد آدم شده باید برگرده سرجاش رام خواهد شد
  • هدی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    2 0
    اینو من میشناسم پدر مرحومش مادرش مظلوم دانشگاه دولتی هم درس خوند خانواده سطح پایینی بودن به ی جایی رسید فکر کرد آدم شده باید برگرده سرجاش رام خواهد شد
  • محمد طاها IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 2
    هرکی بیشتر مثل چی بخونه آدم نمیشه و این فرد زاده همین سیستم آموزشی غلطه
  • DE ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    حمید قره‌حسنلو، پزشک و متهم: بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون درآمد ماهیانه دارم.
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    3 0
    ....تارهای کثیف رو بهشون رحم نکنید انتقام خون شهید بی گناه رو بگیرید
  • عمو IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    شاید بنا به وظیفه مقدّس پزشکی داشتن نبض حامیان رو می گرفتن.
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    کاش مادرش فیلم شهیدشدنفرزندش را نمی دید ما که سوختیم وای به دل مادرش
  • ملکی IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    3 0
    دکتر بیرحم ،خدا لعنت کنه امثال شما ها رو خیر نبینیی.
  • ناشناس IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    این کثافتهارو زود اعدام کنید، اینا پزشک هستن یا قصاب
  • ایرانی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    اهمال یا نشان دادن کینه و دشمنی با نظام؟
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    جالبه اول همه کثافت کاری هاشون رو می پذیرند ولی بعد که با وکلا شون صحبت می کنند شروع به انکار می کنند و همش می گن تحت تاثیر شبکه های ماهواره ای بوده اند!!! اتفاقا باید برای اونهایی که این موضوع رو بیان می کنند به جز مجازات قانونی شون یک مجازات اضافی هم اعمال کنند که این حرف مفت رو هی تکرار نکنند. در صورتیکه در واقع به دنبال سوراخ های قانونی هستند که وکلا به خوبی می دانند که از این طریق می توانند مجازاتشون رو به شدت کاهش بدهند
  • arb IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    حیف اسم پزشک که برای این آشغال بکار برده بشه. اول سوگندنامه بقراط رو بدین بخوره،بعد دارش بزنید.
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    0 0
    این قاتلین ار خدا بی خبر و سنگدل باید اعدام گردند وگرنه دستشان به خون انسانهای بی گناه ببشتری آلوده میشه
  • مهسا IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    خواهشا و لطفا از اون پزشک ... و زن ... و سنگدل و هند جگرخوار صفتش نگذرید مردک بی وجدان میگه زنم جمعیت رو کنار مبزد ک شهید رو نزنن والا چیزی که ما دیدیک تو‌کلیپ ابن خانم عجله داشت و‌کنار میزد جمعبت رو‌که خودش بی نصیب نمونه از لگد زدن به شهید خدا لعنتتون کنه
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    شورشی بیسواد تصور میکرد بیحجاب کردن زن و دختر یعنی ازادی و همه چیز ولی نمیدانست اینکه بیکار و گدا و مواد فروش شده و تورم و گرانی و قتل خانوادگی و طلاق زیاد شده عاملش افراد بسیجی و سپاه و طلبه نیست و دزد بزرگ و سیاستمدار مفتخور و برجامی و غارتگر اموال مردم و عامل این وضعیت در واقع جای دیگر است
  • علی IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 1
    بلایی سرشان بیاورید که بشود تجربه. عبرت. اگر نکنید، وضع بدتر می شود. کسی جرآت نمیکند از خانه خارج شود
  • سمیه US ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    حیف جوان که فدای مسئولین و خانواده مسئولین صد تا راحت بخورند و اختلاس کنند به ریش همه ما بخندند
  • من IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    بی شرف هارو اعدام کنید دیگه باید چکار کنند که بشن مفسد
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 1
    حکم اعدام برای کسی که به مرده لگد میزند کجای قرآن نوشته ؟ نکنه اختراع شماست؟ مرده را لگد زده کار اشتباهی کرده قصاص هر آدم یک نفره نه ۶ نفر غیر مسلح اومده لگد زده کجاش محاربه است؟
  • زهرا سادات IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    این دو نفراگه اعدام نشن به عدالت نظام شک می کنم
  • مهسا IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
    0 0
    با 50 تا 100 هزار درآمد یاغی شده .یک پزشک. که قاتل یک نفر شده .و نگه داشته تا چاقو بزنن.او پزشک نیست یک آدمش کش هست در لباس پزشک.اگر کسی با بچه او این کار را می کردند. جوابش چه بود.هر کسی هم ازش حمایت کند .حتما انسان نیست.
  • ممد عمو IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    اعدام برای این جانور کمه
  • IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    حمید قره حسنلو اعدام شد؟؟یامنتظر هشتگ ارباب اصلاح طلبش واسه تطهیر این کثافت مزدور هستید.
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    حمیدقره حسنلو مامورجلاد اصلاح طلبان به همراه زن کثیفتر ازخودش
  • مبینا IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    0 0
    این حرومی چرا هنوز نفس میکشه؟؟
  • علی ایزدی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    0 0
    همه این اختشاشو کشتو کشتارها را پولدارانی انجام داده‌اند که اغلب در جناح و یا پیشکرده افساد طلبان(اصلاح طلبان)بوده اند و جناح مظلومه جامعه همون مستضعفانی هستند که حقو خونشون توسط این جناحه بیخبراز خدا خورده و ریخته شده،
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    از اعدام فوری جانی آدمکش مجروح کش ،حمید و فرزانه قره‌حسنلو که پزشک متخصص سونوگرافی و رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی با درآمد میلیاردی هستند حمایت می کنیم ایشان فقط اسم پزشک را یدک می کشند از پزشکی درآمد سونوگرافی یک میلیارد در ماه و آدمکشی هنرشان هست پزشک یا آیت الله یا قاضی یا سیاستمدار یا ستاره فوتبال و سینما هر کس امنیت کشور را بر هم زده باعث قتل و غارت و رعب و وحشت شده است و این اغتشاشات باعث افزایش تحریم ها و پر رو شدن دشمنان و حملات کفتار ها شده اجناس گران شده حمل و نقل و تجارت مختل شده و در واقع این اغتشاشگران پزشک و غیره حتی اگر مستقیم آدم نکشته باشند بدلیل شرکت در فرآیند قتل و تخریب و غارت و رعب و وحشت عمومی در لشکر قاتلان در جنگ مستقیم یا غیر مستقیم شراکت داشته اند باید به عنوان مفسد فی الارض و محارب و جاسوسی و ارسال فیلم و عکس به سازمان های اطلاعاتی و ترورریستی بیگانه که مصداق جاسوسی و محاربه و قتل عمد است اعدام شوند
  • سرخیل IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    فقط و فقط اعدام
  • علیشاهی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
    0 0
    باید به سزای اعمالشون برسن تااین جوونه بی گناه روبی رحمانه به شهادت نرسونن خدا ازتون نگذره
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
    0 0
    ازمقام قضا خواهشمندیم هرکسی که کوچکترین نقشی دربه شهادت رسیدن ان بسیجی بی گناه دارد به اشد مجازات برساند وکوچکترین تبعیضی ننماید تاعبرتی باشد برای همه دیو صفتان نبایدخون شهیدمایمال شود
  • ه.و IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    پزشکن این زن و شوهر؟؟؟ واقعا چی هستن؟.
  • IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    آلی دست قوه قضاییه طلا باید گرفت که حکم اعدام به این وحشی ها داده‌است همسرش هم باید درحضور مردم اعدام شود
  • احد IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
    0 0
    از درآمدی که خود متهم داشته و اقرار کرده معلومه که هدفش براندازی بوده و با توجه به اینکه پزشک هم بوده وعوض درمان درقتل شرکت کرده حداقل حکم او اینه که اعدام بشه
  • Fatemeh IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۲
    1 0
    ایناروبایدمثل سگ کشت تادیگه اینطوربجان پلیس وبسیج ونیروهای امنیتی نیفتن
  • ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
    0 0
    اعدام این دوپزشک درویش گنابادی که در اغتشاشات حاضر ودر شهادت مظلومانه روح الله عجمیان دست داشتند کسانی که با این قساوت وبی رحمی یک جوان کارگرزحمتکش تنها را گیر آورده وبابی رحمی بشهادت می رسانند در همان محل شهادت شهید
  • سمیه IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    تف به روت آدم نیستی آنقدر پول مفت خوردی وقیح شدی
  • Somsyah IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
    0 0
    فقط اعدام
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    ان پزشک هم باید اعدام بشود چون وظیفه ان کمک به مصدومان است وخود او هم به شهید ضربه زده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس