اعزام نیروهای ارتش سوریه به خطوط درگیری در شمال این کشور

منابع خبری بامداد سه‌شنبه گزارش دادند، ارتش سوریه از عبور کاروان نظامی آمریکا در قامشلی واقع در شمال شرق این کشور جلوگیری کرده است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ایست بازرسی ارتش سوریه مانع عبور کاروانی از خودروهای نظامی نیروهای آمریکایی در روستای «تل الذهب» در حومه جنوبی قامشلی شد و آنها را از منطقه بیرون کرد.

بر اساس این گزارش، کاروان نظامی آمریکا متشکل از ۵ خودروی زرهی بود که نیروهای ارتش سوریه مانع از ورود آنها به روستای «تل الذهب» شدند و از ادامه حرکت آنها جلوگیری کردند.

با شکست گروه تروریستی داعش به عنوان بازوی نظامی آمریکا در سوریه در آذر ماه سال ۱۳۹۶، نیروهای آمریکایی مستقیما جایگزین این گروهک شدند و دقیقا از همان زمان نیز به جای داعش شروع به استخراج و سرقت نفت سوریه کردند.

مناطق تحت اشغال نیروهای آمریکایی و شبه نظامیان موسوم به «نیروهای دمکراتیک سوریه» (قسد) تحت حمایت آن‌ها در الحسکه و دیگر مناطق شمالی سوریه، همواره شاهد اعتراضات شهروندان سوری به حضور اقدامات تروریستی اشغالگران و شبه نظامیان علیه ساکنان این مناطق است.

دولت سوریه بارها تاکید کرده است که این شبه نظامیان و آمریکایی‌ها در شرق و شمال شرق سوریه هدفی جز غارت نفت ندارند و حضور آنان غیر قانونی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس