کد خبر 1467634
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
‌

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور گفت: سقف سوخت‌گیری بنزین در هر نوبت با کارت‌های سوخت که در تمامی استان‌ها به جز تهران، محدود شده بود، به روال قبل بازگشت.

به گزارش مشرق، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاهداران کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران ، اظهار داشت: مشاهدات و گزارشات ما از استانهای مختلف حاکیست که از روز قبل، در اکثر استانها و کلانشهرها به جز استانهای مرزی، محدودیت رفع و سقف سوخت‌گیری بنزین از کارت شخصی مجددا ۶۰ لیتر شده است.

وی افزود: علی رغم اینکه جایگاهداران و مجموعه صنفی ما نقشی در تصمیمات مربوط به سهمیه ها و قیمت نداریم، ولی طی شش ماه اخیر و خصوصا هفته های قبل وضعیت میدانی را با دقت بررسی کردیم و تلاش کردیم با همه سختی‌ها، مردم کمتر با مشکل برخورد کنند.

سخنگوی صنف جایگاهداران کشور خاطرنشان کرد: مردم هم نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را به ما اعلام کردند و ما حسب وظیفه اجتماعی موارد را به مسئولین منتقل نمودیم، اکثر نظرات حکایت از این داشت که مردم با فاصله زمانی بین سوخت‌گیری‌ها مشکل چندانی ندارند، ولی اینکه سقف هر بار سوخت‌گیری با کارت سوخت شخصی کمتر از ۶۰ لیتر باشد را مشکل ساز میدانند و اظهار نارضایتی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایران IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    3 1
    باز هم مثل همیشه تصمیمات دوروزه ،تغییر تصمیمات گرفته شده و تایید و تکذیب
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    0 0
    بابا خودتونو سوژه نکنید این معادله چند مجهولی چی بود دادین بیرون هربار ۴۰ لیتر دوبار در روز و..... راه حل بهتری برا قاچاق نشدن سوخت هست
  • ایرج IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    6 1
    من بعنوان یک نفر از مردم ایران نظرم را به دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران ، در مورد وضعیت خودرو و انرژی اعلام می کنم : تا کی قراره صورت مسئله پاک کنید ؟؟ امسال زمستان همه دیدیم که وضعیت کشور از نظر گاز چی شد ! سال آینده تعداد مشترکان بیشتر هم میشن .. در مورد مصرف بنزین و گازوئیل هم همینطور! کی قراره برید سراغ خودروهای هیبرید و برقی ؟؟ کی قراره از خورشید تابان آسمان ایران استفاده بهینه کنید ؟؟ تا کی قراره خودرو و موتور سیکلت بنزینی ، بخاری گازی، کولر آبی، اجاق گازی تولید کنید ؟ کشورهای مختلف به سرعت دارن مصرف سوخت فسیلی خودشون را کاهش میدن ، ما هر سال داریم مصرف انرژی فسیلی را افزایش میدیم! بیچاره نسل آینده ...
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 1
    کار خوب
  • آریا IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
    1 0
    نود درصد مشکلات کشور بخاطر نبود پیوند بین مدیران قبلی و فعلی و نیز طرحهای بدون مطالعه و بررسی است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس