کد خبر 1472375
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
طالبان از توافق ایران و عربستان استقبال کرد

وزارت خارجه طالبان، با استقبال از توافق ایران و عربستان سعودی مبنی بر از سرگیری روابط دیپلماتیک تا دو ماه دیگر، گفت: این اقدام در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه مهم است.

به گزارش مشرق، «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه گروه طالبان صبح امروز شنبه (۲۰ اسفند) در صفحه توییتر خود نوشت: طالبان از از سرگیری روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی استقبال کرده و این گام مثبت را اقدام مهم در جهت برقراری صلح و ثبات در منطقه می‌داند.

در بیانیه طالبان آمده که توسعه دیپلماتیک بین عربستان سعودی و ایران به توسعه روابط و همکاری‌های چندجانبه در منطقه کمک می‌کند.

طالبان از تلاش‌های جمهوری خلق چین که میزبان مذاکرات بین عربستان سعودی و ایران برای ثبات منطقه بوده است تشکر کرده است.

تهران و ریاض، با میان‌جیگری چین، برای ازسرگیری روابط خویش تا دو ماه دیگر توافق کرده‌اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۲
    0 0
    به فرموده خمینی کبیر رمز نابودی اسرائیل اتحاد کشورهای مسلمان برای نابودی اسرائیل است.توافق ایران با عربستان پیش زمینه توافق برجام نیست .بلکه توافق ایران وعربستان بستر وزمینه تشکیل اتحاد نظامی بین کشورهای عربی با ایران برای تشکیل ناتوی نظامی عربی اسلامی برای حمله به اسرائیل ونابودی اسرائیل است. ایران فرمانده این جنگ است و همه کشورهای عربی با فرماندهی ایران در ساعت صفر در نبرد بزرگ به اسرائیل به زودی حمله گسترده خواهند کرد واسرائیل را نابود خواهند کرد. عربستان-مصر- عراق- اردن -لیبی- سوریه - بحرین -کویت -عمان -حزب ا.. لبنان وارتش لبنان -قطر وارتش قهرمان ایران وسپاه پاسداران غیور ناتوی نظامی اسلامی شیعی - سنی محو اسرائیل هستند. دشمن مشترک کشورهای مسلمان رمز اتحاد وتوافق ایران وعربستان است ونه توافق هسته ای وبه همین خاطر یک فرد نظامی یعنی اقای ژنرال علی شمخانی دست اتحاد وتوافق را با عربستان داد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس