تجمع طرفداران/ فرماندار فلوریدا ترامپ را تحویل نمی‌دهیم

در ادامه واکنش‌ها به صدور حکم قضایی ضد ترامپ، طرفداران وی در ایالت فلوریدا در اعتراض به این حکم مقابل اقامتگاه ترامپ تجمع کردند. پلیس نیویورک فرمان آماده‌باش صادر کرد.

به گزارش مشرق به نقل اسپوتنیک، رسانه‌های آمریکا بامداد امروز جمعه گزارش دادند که به دنبال اتهام حق‌السکوت دادگاه عالی منهتن ضد دونالد ترامپ، طرفداران وی در ایالت فلوریدا در اعتراض به حکم دادگاه در مقابل اقامتگاه وی تجمع کردند.

همزمان با صدور اتهام پرداخت پول از سوی ترامپ به بازیگر فیلم‌های مستهجن که به پیش از انتخابات ۲۰۱۶ بر می‌گردد، دونالد ترامپ با صدور بیانیه‌ای شدیداللحن با رد این اتهام اعلام کرد «من کاملاً بری از این گناهم و اتهام زنی علیه من در امتداد دخالت در نتیجه انتخابات ریاست جمهوری (۲۰۲۰) است و تعقیب سیاسی است.»

در ادامه واکنش‌ها به صدور این رأی دادگاه نیویورک، «کوین مک کارتی»، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در توییتی دادستان منهتن را به «سو استفاده بی‌سابقه از قدرت» در خصوص رأی صادره ضد ترامپ متهم کرد.

کوین مک کارتی اعلام کرد «مجلس نمایندگان به زودی إلفین پراگ (دادستان منهتن) را به علت نقض بی سابقه قوانین و قدرت تحت پیگرد قضائی خواهد کرد. الفین پراگ به کشورمان به گونه‌ای جبران ناپذیر خدشه وارد کرده و از سیستم قضائی مقدس ما به عنوان سلاح استفاده کرده…»

وی در پست توییتری تند خود ادامه داد «هرگز ملت آمریکا با این ظلم کنار نخواهد آمد و مجلس نمایندگان سو استفاده الفین پراگ از قدرت و قانون را تحت پیگرد قضائی خواهد داد.»

در همین ارتباط، «رون دی سانتس»، فرماندار ایالت فلوریدا در واکنش جنجالی به رأی دادگاه منهتن گفت «هرگز به درخواست‌ها در تسلیم ترامپ به مراجع قضائی در شرایط کنونی مساعدتی نخواهیم کرد.»

در ادامه واکنش‌ها، دفتر دادستانی منهتن در نیویورک طی بیانیه‌ای اعلام کرد در حال رایزنی با تیم وکلای ترامپ برای تسلیم وی به مراجع قضائی و حضور در برابر دادگاه هستیم؛ اما هنوز زمان دادگاه مشخص نیست.»

در همین راستا، شبکه خبری «CNN» گزارش داد پیش‌بینی می‌شود دستگیری ترامپ در روزهای نخست هفته آتی صورت بگیرد.»

شبکه خبری CNN در ادامه گزارش داد «پلیس نیویورک فرمان آماده باش نظامی صادر کرده است تا در صورت بروز ناآرامی و آشوب غیر عادی آماده باشد.»

گفتنی است طبق رأی دادگاه عالی منهتن ضد ترامپ، «مایکل کوهن»، وکیل ارشد ترامپ ۱۳۰ هزار دلار به «استورمی دانیلز»، بازیگر فیلم‌های اباحی در جریان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ رشوه مالی پرداخت کرده تا وی سکوت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    15 5
    کی فکرشو میکرد، رژیم اسرائیل و آمریکا بدست نتانی یابو و ترامپ منحرف نابود خواهند شد
    • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 0
      مگه همیشه خداوند باید با حمله یه کشور دیگه یا زلزله و... چیزی رو نابود کند خیلی وقتها از درون یه کشور و بدون دخالت کسی با یه موضوع ساده شروع میشه و سیستم که بسیار قوی به نظر میاد از هم میپاشد
    • علی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      4 0
      شهید ابو مهدی المهندس خیلی وت پیش گفته بود سرچ کن فیلمشو پیدا میکنی.
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 1
      مگه تو فکرم میکنی کلک
    • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
      0 1
      آمریکا و اسراییل کی نابود شدند ما خبر نشدیم؟؟؟
  • م.اکبری IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    16 2
    اللهم اشغل الظالمین بالظالمین
  • علی افصحی IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    امام خامنه‌ای می فرماید «همه عالم بداند ما دشمن آمریکا هستیم» چرا؟ به خاطر همین قانون گریزی مفرط که حتی قوانین جاری خود را نمی پذیرند و در برابر دادستان منهتن دست به شورش و نافرمانی و تهدید می زنند از آن طرف در خاطره نویسی های متقلبانه اشان دم از قانون مداری آمریکا و روسای آن می زنند همانند پمپئو که برایش می نویسند « جمهوری ما بیش از هر کشور دیگری در تاریخ به کرامت انسانی ، حقوق غیرقابل انکار و حاکمیت قانون احترام می گذارد!!!» آیا احترام به قانون بلوا درست کردن و آدم اجاره کردن در برابر دادستان منهتن آمریکاست؟ قانون گریزی آمریکا نه تنها در خود آمریکا بلکه در سرتاسر جهان یک امر تاریخی است. و این قانون گریزی ملی و بین المللی آمریکا زیر بنای دشمنی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز است. مضحک آن که بلینکن گفته «اگر آمریکا نباشد در جهان قانون جنگل خواهد بود»در حالتی که برعکس دنیای بدون آمریکا دنیای قانون مندی خواهد بود و به فرموده امام خمینی «ما آمریکا را زیر پا خواهیم گذاشت»تا دنیا به مدار قانون برگردد تا دردنیا تعهدات و قول و قرارها مفهوم پیدا کند. همان طور که ترامپ و آدم های اجاره ای اش با قانون گریزی و بلوآ آمریکا را به هم ریخته اند در عرصه جهانی نیز آمریکا با دولت های مطیع غرب وحشی و سایر دول بی اراده وابسته اش با قانون گریزی دنیا را به هم ریخته است شرق آسیا را با تایوان ، غرب آسیا را با اسرائیل غاصب، غرب وحشی را با اوکراین و...این که فرماندار فلوریدا اعلام کند ترامپ را تحویل نمی دهیم یعنی قانون بی قانون!یعنی فرماندار بیشتر یک هفت تیر کش است تا مجری قانون. و همه عالم فدای امیرالمومنین که در دوران حکومت جهانی خود که بخش معظمی از جهان را تحت حاکمیت داشت توسط یک قاضی محلی متهم شد و رفت پای محاکمه و بر اساس اصل البینة للمدعی و الیمین علی من انکر از خود دفاع کرد.همان قانون پایه ای که هم حقوق متهم و هم حقوق شاکی را استیفاء می کند.باز پمپئوی قاتل در کتاب سازی خود بگوید«زندگی در جامعه‌ای آزاد (آمریکا) برتر از اسلام گرایی است»! جامعه آزادی که متهم در برابر دادستان آدم اجاره می کند تا گردنکشی کند!.شعری بی قافیه است.بی مناسبت نیست شعار همیشگی خود را تکرار کنیم «مرگ بر آمریکا، مرگ بر آمریکا» سلامتی« بزرگ آمریکا ستیز عالم» امام خامنه‌ای صلوات.
  • ارمان IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    2 0
    خدایا شکرت مکر ظالمین را به خودشون برمیگردانی
  • حمیدرضا IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    *** تاریخ بزرگی افراد را مانند ستارگان در شب حفظ خواهد کرد .... -- جناب الفین پراگ دادستان منهتن نیویورک تاریخ برای تان احترام خواهد آورد -- و خطاب به --- کوین مک کارتی --- بجای حرافی از مشاورین نظامی مجلس آمریکا استعلام تهدیدات نیروهای آمریکایی در پایگاه های آسیا را از آنها بگیر و بعد از ترامپ دفاع کن ....
  • ایرانی با غیرت IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    1 0
    جناب فرماندار فلوریدا : شما میتوانید ترامپ را به ایران تحویل دهید ما او را صحیح و سالم نگه میداریم و قول میدهیم کاه و یونجه او را سر وقت به او برسانیم که جفتک نیاندازد!
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
    0 0
    نامرد پول از،ترامپ گرفت و لو داد. عجب تیغی،زده به ترامپ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس