مجید انصاری

چرا "تحریم‌گران انتخابات" در قبال اغتشاشات ژست حمایت‌گری دارند و چرا سعی می کنند اثر تحریم انتخابات بر ایجاد آشوب را کتمان کنند!؟

سرویس سیاست مشرق - «وبلاگ مشرق» خوانشی است روزانه در لابه‌لای اخبار و اتفاقات کشور. ما درباره این خوانش البته تحلیل‌ها و پیشینه‌هایی را نیز در اختیار مخاطبان محترم می‌گذاریم.

۷:۳۰ هر روز با بسته ویژه خبری-تحلیلی مشرق همراه باشید.

***

لبخند تحریم‌گران انتخابات به "اغتشاش"

طرح کلان دشمن برای استفاده از گرانی اجاره/ اسیدپاش آری، ماست‌پاش نه!

مجید انصاری، از فعالان اصلاح طلب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخشی از یک مصاحبه با سایت جماران در کنایه به شورای نگهبان گفته است: اندیشه های جزم‌گرا و خودحق‌پندار، دیگران را بر باطل می‌دانند و تصور می‌کنند به هر قیمتی شده باید فکر، اندیشه، انتخاب و تشخیص آنها بر جامعه تحمیل شود و اگر جامعه نپذیرفت آنها برای انتخاب آزاد مردم موانعی ایجاد کنند که جامعه ناگزیر از پذیرش سلیقه آنها شود.

او می افزاید: طبعا وقتی این نوع نگرش وجود داشته باشد هر روز ما شاهد فاصله گرفتن مردم، کاهش مشارکت مردم در انتخابات، کاهش مشارکت مردم در حل مشکلات و کاهش اعتماد آنها به قول و فعل مسئولان خواهیم بود؛ و نتیجه این می‌شود که آثارش را سنوات اخیر در برخی ناآرامی‌ها و به خصوص اعتراضات سال گذشته برای ما مشهود بود! [1]

*ما پیش از این و در موقف اقدام رسمی اصلاح طلبان در تحریم انتخابات سال 1400؛ در وبلاگ مشرق به مخاطبان محترم عرض کردیم که آنکه صندوق رأی را بر زمین می گذارد یعنی اسلحه را برخواهد داشت.

ما تصریح کرده بودیم که این اسلحه پنهان شدنی نیست و اقدام ستادی چپها در تحریم انتخابات به معنی ورود آنها به فاز طراحی اغتشاش و حتی عملیات نظامی علیه مردم و حکومت است.

گزاره هایی تحلیلی که البته گاهی با مضحکه و گاهی با تکذیب اصلاح طلبان مواجه شدند...[2]

لکن دیدیم که طی 2 سال اخیر اغتشاشاتی در کشور بوقوع پیوست که در تمام آنها علیه مقدسات و علیه نظام اسلامی شعار سر داده شد و موجبات شهادت برخی نیروهای خدوم کشور نیز فراهم آمد.

جالب آنکه در تمام این اغتشاشات نیز دیده ایم که چپهای ستادی یا همان تحریم کنندگان انتخابات و به عبارت سلیس‌تر همان "بانیان آشوب" با طعنه یادآوری می کنند که این اثر همان کاهش مشارکت در انتخابات است!

و سوال اینکه کسی که مشکل مشارکت دارد آیا پلیس را آتش می زند و به بیت المال مسلمین حمله می کند!؟ یا اینکه چنین شخصی از جانب عده ای اجیر و تشجیع شده است!؟

آقای انصاری باید علت اغتشاشات را در میان هم‌مسلکان سیاسی خود و در ستاد اصلاحات جستجو کند همانطور که باید علت کاهش مشارکت کسانی از مردم را نیز در بیانیه ستاد اصلاحات مبنی بر تحریم انتخابات بجوید.

شورای نگهبان نیز همان شورای نگهبان دهه 60 است که آقایان از ترس امام خمینی(ره) جرأت چون و چرا علیه مصوباتش را نداشتند!

بماند که انتظار بود مجید انصاری این حقیقت بدیهی را بفهمد که "گزاره‌ی خیانت‌بار تحریم انتخابات" ولو در صورت اشتباه شورای نگهبان یا جفای به یک داوطلب نامزدی هم روا نیست و چپهای ستادی مکلف بودند ولو در حالتی که هیچ نامزدی هم در انتخابات نداشتند (که داشتند!) مثل سال 92 رفتار کنند و به جای تحریم انتخابات از یک چهره نزدیک به خود مثل حسن روحانی حمایت کنند.

اما آنها سمت اغتشاش و آدمکشی را ترجیح دادند و هرکس نمی داند، بداند که اغتشاشاتی که در کشور رخ داده و احتمالا باز هم رخ خواهد داد؛ اثر انسدادی است که اصلاح طلبان به منظور داغ کردن خیابان ها در سیاست‌ورزی خویش پدید آوردند.

***

طرح کلان دشمن برای استفاده از گرانی اجاره

طرح کلان دشمن برای استفاده از گرانی اجاره/ اسیدپاش آری، ماست‌پاش نه!

محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس درخصوص چشم‌انداز حوزه مسکن در سال ۱۴۰۲ و اعتبارات در نظر گرفته شده برای این حوزه در سال جاری به ایلنا گفته است: متاسفانه حوزه مسکن شرایط خوبی در لایحه بودجه امسال نداشت و مورد کم‌لطفی قرار گرفته است. یکی از مظاهر این مساله هم این است که همانند سال گذشته هیچ اعتباری در لایحه دولت برای صندوق ملی مسکن پیش‌بینی نشده بود. این در حالی است که به گواه کارشناسان و فعالان اقتصادی در حوزه‌ها و صنایع مختلف هیچ برنامه‌ای مانند افزایش ساخت و ساز در کشور به ایجاد شغل کمک نخواهد کرد.

او می افزاید: بانک‌ها در قانون جهش تولید مسکن، مکلف شدند که ۳۶۰ هزار میلیارد تومان در سال اول و با افزایش سالانه متناسب با نرخ تورم از محل منابع تسهیلاتی خود، به صورت سالیانه بخشی از تسهیلات خود را به حوزه مسکن اختصاص دهند اما متاسفانه همکاری لازم را در این سال‌ها نداشتند. [3]

*مسکن و قیمت های زمین و خانه و اجاره تبدیل به قصه پر غصه ای شده است که گویا هیچ مسئول اجرایی هم متوجه آن نیست!

کار به جایی رسیده که حتی مصوبه شورایعالی هماهنگی سران قوا درباره تعیین سقف برای اجاره بها نیز عملا به دیوار کوبیده شده و دولت هم بعنوان مجری این مصوبه کأنه هیچ احساسی ندارد که دستورش بر زمین مانده و کسی آنرا اجرا نمی کند.

نرخ اجاره ها در مقطع فعلی از هیچ قاعده ای تبعیت نمی کند و همچون اسبی لجام گسیخته به هر سو که بخواهد می تازد و در این میان سفره قشر مستضعف و اجاره نشین ها است که کوچکتر می‌شود و کسی از مسئولان اجرایی هم به فکر آنها نیست.

جالب آنکه حتی مصوبه خوب مجلس یازدهم مبنی بر اخذ مالیات از خانه های خالی که می توانست به کاهش قیمت مسکن کمک کند نیز عملا از سوی دولت اجرا نمی شود و وعده انتخاباتی آقای رئیسی درباره ساخت 1 میلیون مسکن سالانه هم همچنان روی کاغذ به سر می برد.

در این باره سخن بسیار است و بایستی از خواص کشور خواست که این مطالبه به حق و معقول مردم را بر سر دست بگیرند و از یکسو دولت را مجبور به مبارزه با گرانی بیقاعده در نرخ اجاره و مسکن کنند و از سوی دیگر به مردم بگویند که چاره هیچکدام از مشاکل اقتصادی در خیابان نیست.

این گزاره نخبگانی که بر آن تأکید شد از آنرو لازم‌الاجراست که دشمن در کمین است تا با استفاده از مطالبات اقتصادی مردم دست به ایجاد "فتنه اقتصادی" بزند. حادثه ای که قبل از وقوع باید برای آن چاره ای اندیشید...

***

اسیدپاش آری، ماست‌پاش نه!

طرح کلان دشمن برای استفاده از گرانی اجاره/ اسیدپاش آری، ماست‌پاش نه!

در روزهای اخیر ویدئویی در فضای مجازی پر بازدید شد و البته مورد انتقاد همه قرار گرفت که در آن یک مرد و دو زن بدون حجاب مشاجره می کنند و در ادامه مرد روی سر آن دو زن ماست می ریزد.

ویدئویی که بر اساس آن گفته شد با دستور قوه قضائیه؛ هم زنان بی حجاب حاضر در ویدئو به جرم کشف حجاب دستگیر شده اند و هم مردی که آن رفتار زشت و دون عقل را مرتکب شده است. [4]

لکن در این میان اتفاق عجیبی رخ داده و آن تقلای عده ای است برای نسبت دادن رفتارهای اینچنینی به قشر مذهبی جامعه و ملکوک کردن فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر!

*عده اشاره شده که در تقلا هستند مسئله ماست پاشی را به قشر متدین، به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر و به سیاست های اصولی نظام اسلامی در بحث قانون حجاب ربط بدهند؛ علی الاغلب در اردوگاه اصلاح طلبان هستند.

کسانی که منطق و سیاست را به کناری نهاده و صرفا منتظر بهانه های پوپولیستی هستند تا سمت معارض مردم و نظام اسلامی را تقویت کنند.

جالب آنکه این اعراض از عقلانیت و پوپولیسم در ژنتیک اینان نهفته است و رفتار اخیر آنها در ژست نه گفتن به ماست پاشی همان رفتار دهه 60 آنها در حمایت از اسیدپاش‌هاست!

جریان جالبی که محمدرضا باهنر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اخیرا فاش کرد و خبر داد که موسوی خوئینی ها (از چهره های محوری جریان چپ) در دهه 60 به عنوان دادستان کشور؛ چند نفری که روی صورت تعدادی بی حجاب اسید پاشیده بودند را به این بهانه که وظیفه شان را انجام داده اند؛ از زندان آزاد کرده است. [5]

و یا مثلا شاهدیم فردی مثل اکبر گنجی بعنوان منتقد وارد قضیه ماست پاشی شده است که در دهه شصت به اکبرپونز شهره بود چون اعتقاد داشته باید در پیشانی زنان بی‌حجاب پونز فرو کرد!

دقت شود که این رفتارهای دهه 60 اصلاح طلبان نیز ناشی از پوپولیسم ذاتی آنهاست که در هر عصری منهای عقلانیت عمل می کنند.

پس بدانیم انتقاد از قضیه ماست پاشی از هرکس پذیرفته باشد از پوپولیست ها و از کسانی که سابقه حمایت از اسیدپاش ها را دارند پذیرفته نیست. ضمن اینکه مسئله اینان هم صورت بد امر به معروف یا خشونت نیست بلکه مسئله آنها حمایت از هرچیزی است که جبهه معارض مردم و نظام اسلامی را تقویت کند و بتواند مردم را به خیابان ها بکشاند.

لازم به تأکید است که مقام معظم رهبری صراحتا اعلام کرده اند که در بحث الزام اجرای قانون حجاب مخالف خشونت ورزی افراد در سطح جامعه هستند.

***

1_https://www.jamaran.news/fa/tiny/news-1589948

2_mshrgh.ir/1397665

3_https://www.ilna.ir/fa/tiny/news-1344619

4_mshrgh.ir/1476812

5_mshrgh.ir/1475449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 128
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    73 14
    همش دژمن دژمن،دشمن ایران
    • تحول خواه IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      6 15
      یک کم عاقل باش و خموش . بزار مملکت و انقلاب صاحب دارد . رسول اکرم صلى الله علیه و آله: أَلا اُخبِرُکُم بِأَهلِ النّارِ؟ کُلُّ عُتُلٍّ جَوّاظٍ مُستَکبِرٍ؛
    • فاطمه IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      7 12
      دشمن مردم اصلاحطلبان هستند
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 0
      تحول خواه اسمت كه به تفكرت نمياد البته هميشه اينجوري بوده
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    5 17
    مطلب جالبی بود
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    6 2
    خب اونهابدکردندبرگشتند
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    29 3
    وعده های انتخاباتی بعضی ها بسیار شیرین بود
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    36 3
    تو بیانداز گردن اون واو بیاندازد گردن دیگری
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      8 1
      جرات ندارند گردن بگیرند
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    46 10
    چی میگی برای خودت؟ هر دو تاش ایراد داره ماست پاشی تبدیل به اسید پاشی هم میشه.
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      16 20
      پس بی حجابی به فاحشگی هم تبدیل میشه با استدلال خودتون
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      9 5
      ۱۳:۴۵ حرف حساب. دقیقا همینه بی حجاب به بی عفاف تبدیل خواهد شد . این راه رو غرب رفته و اخرش شده همجنس بازی مادر و دختر پسر و پدر . رابطه همسر دیانا با پسراش و ...
  • سید IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    7 27
    اصلاح طلبان تهوع آور در چهاردهه پس از استقرار نظام جمهوری اسلامی همواره در جهت تضعیف نظام و جایگاه ولایت فقیه و ارکان منتسب به ولایت فقیه مانند شورای نگهبان و قوه قضائیه و صدا و سیما و نیروهای مسلح دسیسه و توطئه کرده اند و امیدشان به عوامی بوده است که به سبب قدرت کم تحلیل بتوانند فریب شان دهند و از ایشان به عنوان پیاده نظام برای پیشبرد مقاصد خباثت بار و خیانت ورزشان سوء استفاده کنند! البته هر زمان رهبرانی متفاوت داشته اند، از بنی صدر ملعون تا منتظری ابله و از هاشمی سیّاس تا خاتمی منافق و روحانی خائن!!!
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      12 6
      چرت وپرت نگو چه چپ وچه راست همه روسای جمهوری که بر این سرزمین انتخاب شدند هرکسی که امده با هزاران هزا بدبختی برای ملت وکشور دوره را به رییس جمهور بعد واگذار کرده واین شده مشکلات مردم همینجور لاینحل باقی مانده که وضعیت کنونی را اگه چشم بینا داشته باش باید ببینی............
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      4 4
      دوباره یه دیوانه نظر داد
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      4 1
      منظورم این سید دیوانه هست
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    63 13
    مشرق سعی کن در سال جديد کمتر رز بزنی
    • NL ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      11 2
      عالی بود دادش
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      11 4
      مشرق این یارو میگه رُز می زنی ! هههه اینقدر 🌹🌹🌹🌹🌹 نزن . به جاش لاله بزن چون الان فصل لاله است 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
    • جیم IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      در جواب زر نزن . سر سوزنی ادب داشته باش انتقادی داری مثل بچه آدم حرفتو بزن جوابتو بگیر .اگر عاجزی یا سواد نداری خاموش باش .
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۵
      0 0
      مشرق فکر کنم منظورش زر بود
  • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    49 7
    تحریم انتخابات توسط مردم نه به تحریک چپ بود نه به تحریک خارجی ها ویا هر کس یا گروه دیگری بود به دلیل عملکرد بد هر دو جناح بوده
    • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      6 1
      آن دولت کارهای از عمدی که کرد برای زمین زدن کشور بله طبیعی بود در ضمن آقای پلیس روزانه فیلم درگیری پخش می شود آیا به همین سرعت ورود می کند یا باز حرف زن پیش آمد و واکنش نشان داد؟!!! درحالی که این مواردی که مهم نیستند با طرح شکایت رسیدگی می شود
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    11 9
    برخی سایتا که دارن زیرزیرکی کار می کنن. مثل سایت برترین ها. یا انتخاب. بعضی وقتا اینا یک سری تیترهای خاص و جهت دار استفاده می کنن. بعد میری داخلشون خبر رو می خونی می بینی، قضیه با اون تیتره همخونی نداره، توی این زمینه روی سخنم بیشتر برترینهاست. مثلا تو یکی از آخرین خبرا که در برترینها دیدم، نوشته «تصویری از بنر باورنکردنی علیه سیزده بدر در یک بوستان». بعد متن رو میبینی عکس بنر هست که میگه:«با توجه به تقارن ماه رمضان و روز طبیعت، 13 بدر امسال با برنامه های ویژه از ساعت 17 به بعد پخش می شود». توروخدا ببین! انگار عمدا میخوان برن رو نرو مخاطب. یا مطالب انتخاب، من نمیدونم این کارشناسا رو از کجا میاره که غیر تبلیغ برجام انگار پلن دیگه ای ندارن. یا بیشتر اخبار منفی ایران رو کار میکنه. در مورد رفتار سلبریتی ها تو رو خدا ولشون نکنید. سر قضیه کشف حجاب اخیر همه لالن، فقط کافیه یه اتفاقی بیافته. من که به شخصه به ماست پاشی مشکوکم ولی الان حرفم چیز دیگه است. این سری علی ضیاء در واکنش میگه (نقل به مضمون میگم، اصل تو شبکه های اجتماعی هست) «من به دینی که توش مردی سر زنی این کارو کنه کافرم». خب عزیزم من تو به کدوم دین اصلا معتقدی؟ دینی که فساد و فحش توش رواج پیدا کنه چی باهاش مشکلی نداری بی غیرت. لالی موضعت رو تو این زمینه روشن کنی؟ یا احسان علیخانی میگه «با این، وقاحت و گستاخی برخورد نکنید فردا معلوم نیست چی میشه». برادر شما در مورد وقاحتِ هرزگی و گستاخی بعضی خانوما و بی غیرتی برخی آقایون مشکلی نداری؟!! بعد احتمالا برای مسئولین میگه «نگران این همه اتفاقات قابل پیش بینی نیستید؟» شما که خانواده هاتونم اکثرا مذهبی ان، چه جوری میشه که سنسور نگرانی شما فقط سر یه سری اتفاقای خاص فعال میشه؟ اگه مسلمونی پس نمی تونی گزینشی برخورد کنی، اونم وقتی که به غیر از واجب بودن اجرای قانون شرع و حکومت، مشکل اصلی نظام با از قصد رفتار کردن، لجبازی، با برنامه رفتار کردن برخی افراد در پازل و نقشه دشمنان یا عادی سازی ضد هنجارهاست. لطفا با این رفتارها، با کار رسانه ای قوی، به شدت برخورد کنید و مرجع رسانه ای را از این افراد بگیرید و آنها و رفتارشان را عیان نزد همه مخاطبین اعم از طرفدارانشان و دیگران قرار دهید. با تشکر
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      3 2
      حاجی افصحی..!! خواهشن اندازه دوتا خط نظر هم برای ما جا بزار ..!!
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    8 21
    این زنان بی حجاب حقشون چی است ؟؟
    • محمود IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      3 10
      حقشون یه چیزیه که خودت میدونی.
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 13
    متاسفم براشون.
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    4 8
    این چیزها در شان یک اصلاحطلب نیست . که مردم را به جان هم بیاندازد
  • TR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    27 6
    خخخ‌ دشمن داره مملکت اداره میکنه ؟؟
  • :) IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    16 2
    دستشون خالیه، دارن مردم را بجان مردم میندازن. اصلاحیون همیشه مشکوک بودن به آنوسی نفوذی > اینم از صداسیما
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    8 3
    اي "ماست كيسه اي" تو سرشون
  • متین IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    33 0
    خب اگر دشمن هر کاری دوست داره در هر زمانی انجام میده شماها چکاره اید ؟
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    8 30
    اسید پاش وماست پاش و شیمایی زن مدارس هر کدام را پی بگیرید به اصلاح طلبان خواهید رسید
    • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      32 8
      صد رحمت ب روحانی و احمدی نژاد حداقل این جوری گرونی و تورم نبود.
    • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      6 1
      هی یه مزخرف و تکرار میکنی
    • تبی IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      2 1
      از اینکه اینقدر بصریت دارید که نوک پیکان تمام مشکلات را به طرف اصلاحطلبان میگیرید واقعا باید به این هوش و زکاوت شما افتخار کرد... راستی تو خونه مشکلی نداری با دوستان و خانواده همکاران چطور؟؟
    • محمود IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      9 17
      راست میگی این حجاب اجباری و خیلی چیزهای دیگه را هم همین امثال روحانی بوجود آوردند. برید اول انقلاب بخونید ببینید که اینها اونزمان تندرو بودند الان اصلاح طلب. حتی مش حسن دستور انحلال ارتش را هم تو مجلس داد ولی شهید چمران باهاش مخالف بود
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    7 9
    بیخ همه ی این افراد به اصلاحطلبا وصله برای بلبشو کردن دم انتخابات امسال
  • ضد ظلم IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    9 4
    امر به معروف و نهی منکر سه دسته است امر به معروف و نهی از منکر 1. حکومت به مردم 2.مردم به مردم و 3.مردم به حکومت قسم سوم از همه مهم تر است
  • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    10 1
    خدااین خائنا رونابودکنه انشاالله
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    17 8
    اصولگرا اصلاح طلب هر دو از یه قماش هستند؟
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    13 5
    اینکه اون دو زن دستگیر شدن عدالت نیست فقط دونفر مجرمن ما داریم هر روز میبینیم اما کسی کاری بهشون نداره قانون اگه قانونه نباید شامل دو نفر بشه و ماست پاش اگه دستگیر شده عدالت اینه همه چیز پاش ها باید دستگیر بشن
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    16 5
    ماست با طعم ساندیس هلو...
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      4 8
      برات کیک کنار گذاشتیم دیگه هوس ساندیس نکن
  • نور IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    4 4
    چرا اصلاح طلبان برای ضعیف جلوه دادن رقیب ازهراقدام آنها کوهی از تشویش ونگرانی جامعه درست می کنند؟شاید برای انتخابات ؟حمایت از بی حجابی وایجادتشویش درمقابل آمران وناهیان امربه معروف هیچ دستاوردی برای کسب رای به اصلاح طلبان ببارنخواهد آورد اقدام اصلاح طلبان ضربه به آینده اجتماعی وانسانی ودرنتیجه حکومتی آنها بسیارمضر وشکننده خواهد بود.
  • نادر جابری IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 5
    نمیدونم والله
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    9 3
    عقل که نیست جان در عذابه و این داستان ادامه دارد.....!
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    8 19
    ولی انصافا بهترین روش چیست برای مبارزه با این بی حجابها؟
    • حرف حق IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      7 6
      بهترین روش فضولی نکردن و دخالت نکردن در کارمردمه
    • حرف حق IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      6 7
      بهترین روش فضولی نکردن و دخالت نکردن در کارمردمه
    • جیم IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      7 0
      در جواب اون حرف ناحق تو اگر میخوای خودت و خانواده‌ات لخت باشین مختاری برو تو بیابون لخت شو . وقتی وارد جامعه اسلامی میشی باید مثل انسان لباس بپوشی.
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    16 5
    بکوبید بر طبل که دنیا200سال ازماپیشی گرفتند
    • DE ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      7 12
      از دنیا بی خبری که این حرف رو میزنی . ایران بکی از مرتب ترین کشورهای دنیاست .
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    9 2
    سگ زرد برادر شغاله
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 0
    ای اصلاحاتچی‌ها ازاده و ذوب در امام خمینی و رنج کشیده دلسوز انقلاب وای که تاکنون خواب بچشم نداشتید برای حفظ نظام و چون ابوذر در ربذه روزگار سپری کرده حامی بزرگ  زنان ماستمالی شده  لطف کنید نظر مبارک خود را در مورد گلوله باران یک زن توسط نجفی از پیشکسوتان اصلاحاتچی‌ را بفرمایید
  • :) IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    لجن پاشی به مفسدان اقتصادی آری! به بانوان نه! آسیب رساندن هم نه! وقتی هنوز یکدانه گوجه هم به روباه بنفش پرت نشده، یعنی ...(?¡¿!)
  • جعفر IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    ما ازمودیم دراین شهربخت خیش .بایدبرون کشین دراین برکه رخت خیش
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 1
    اگه اینا کار اصلاح طلبان بوده، چرا عاملینش مجازات نمیشن؟ چرا اسید پاش ها رو اعدام نکردید؟ نکنه قوه قضائیه هم اصلاح طلبه؟ مشرق تایید کن اگه شرف داری
  • DE ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    17 1
    یک خانم فهمیده تو خیابان قر نمیده و مثل مانکن ها لباس نمیپوشه . این رفتار، رفتار یک قشر تنبل و بیسواد است .
  • محمد IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    13 2
    همه چیز کار دشمن هست ؟؟؟
  • IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    5 3
    خداییش زن چه حقی داره بیاد بیرون و نظر بده.حالا همه میریزن میگن داعشی هستی.نه بابا از همون اول تو فرهنگمون نبوده.بعضی از آزادی ها هم برا خوشایند غربیا بوده وگرنه هیچ کسی اعتقادی بهش نداره.بجز دوران منحوس پهلوی کی زنا بیرون بودن که این دومیش باشه.البته بجز یکی دو مورد استثنا در صدها سال
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 1
    شکمتون سیره
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 1
    لطف کنید از ماست محلی و پر چرب استفاده نمایید
  • شاکر IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 2
    سال عوض شد ولی باز تو ادم نشدی
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 1
    ای برادرای کارشناس وقتی ارزش پول ملی کاهش ودام بادلاربه کشورهای همسایه قاچاق می شودگوشت به کیلویی ۴۰۰هزارتومان میرسدوقتی کوییک ساخت داخل به ۳۵۰میلیون دربازارمی رسدکه ازدلارجانماندوقتی برنج شمال مرغوب کیلویی ۱۵۰هزارتومان است وقتی اجاره ۵۰مترآپارتمان به ۶تا۱۰میلیون درحاشیه تهران می رسدکه مالک سودسرمایه ملک خوابیده اش رابگیردچه ربطی به آنطرف آب داردالان شماهامسئولیدبفکرجایگاه وارزش ملی پول رایج کشوریعنی ریال باشید
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    4 3
    با اسید پاشی و ماست پاشی میخوان اسلام و انقلاب رو ..!!
    • مجید IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      2 0
      اگه این انقلاب واسه ما مردم چالش بزرگی شده واسه شما آدم فروشها خوب نونی داره مفت بخورید و بخوابید و عین گاو روز به روز فربه تر بشید و همه رو به جون هم بندازید مثل کائنان معبد آمون
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    7 0
    واقعا دشمن به نطر شما همه چی دشمن پس شما چکاره هستید
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 1
    شورای نگهبان سال 60 همان شورای نگهبان امروز نیست در زمان امام خمینی آقازاده ای نداشتیم این همه دکترای قلابی بر صندلی های ریاست نداشتیم این همه اختلاف طبقاتی نداشتیم این همه دروغ و فساد نداشتیم.
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 3
    حالا این ماست کم چرب بوده یا پر چرب.خخخخخخ
  • حسین IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    11 0
    سلام. این برای سران و مدیران و مسئولین ریز و درشت اجرایی تاسفباره که ظرف یکسال قیمت هر چیزی سر به فلک کشیده بنده مستاجرم، سال 1401 خونه پنجاه متری طبقه سوم بدون اسانسور رو اجاره کردیم 200 پیش و ماهی دو تومن الان سال 1402 صاحبخانه پیشنهاد 300 پیش و ماهی سه هم راضیش نمی کنه. کی قرار فرجی بشه در کار ما مردم مستضعف خدا میدونه
    • روزه دار IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      2 0
      صاحبخونه ما 200 هزار تومان اجاره رو زیاد کرد-خدا خیر و برکت بهش بده-برکت رو خدا میده نه اسکناس-باید هوای همدیگر داشته باشیم-خدا رو خوش نمیاد ظلم کردن
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    5 8
    اون کسی که سطل ماست میریزه رو سر ناموس مردم به هر دلیلی یقیناً خودش مشکل داره
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    7 1
    احتمالا نقشه بعدی دشمن سیاه کردن ماسته و سفید کردن ذغال
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    4 1
    روی دریایی از نفت و گاز نشستیم ولی یکی از عقب مانده ترین کشورها و داغونترین اقتصاد در دنیا هستیم..
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 1
    فرارو غلامحسین کرباسچی در توییتر نوشت: وقتي در كشور كساني باشند كه از #ماست استفاده #صلح_آميز نكنند، چطور ميشود دنيا اطمينان حاصل كند كه از امكانات حساس ديگر استفاده صلح آميز بشود اگر ذره ای شک در جاسوسی و نفوذی بودن این فرد وطن فروش بود برطرف گردید ثابت شد کرباسچی عامل صهیونیست هاست که‌ از کوچکترین فرصت برای دادن گرا به دشمن استفاده می کند.حال باید دید مسئولان امنیتی وقضایی چه قدر قاطعانه برخورد می کنند اما سوال از کرباسچی ای روحانی ازاده و ذوب در امام خمینی و رنج کشیده دلسوز انقلاب وای که تاکنون خواب بچشم نداشتید برای حفظ نظام و چون ابوذر در ربذه روزگار سپری کرده حامی بزرگ  زنان ماستمالی شده  لطف کنید نظر مبارک خود را در مورد گلوله باران یک زن توسط نجفی از پیشکسوتان اصلاحاتچی‌ را بفرمایید
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    20 1
    من پارسال در خیابان اصلی فردیس خونه ام را با ۲۴۰ م رهن کامل به مستاجر جدید دادم امسال بخواهد مستاجر تمدید کند باید علاوه بر رهن، ۱۰ م تومن هم هر ماه اجاره بدهد وگرنه میندازم بیرون. ارزش ملک و املاک ما گران بشه دولت و این مجلس حق مالیات گرفتن هم از ما ندارد و نباید این مجلس و دولت به چشم سرمایه و پولدار به ما نگاه کند و تقصیری متوجه ما تیست مقصر خود حکومت و دولت و مجلس و علی الخصوص جمهوری اسلامی می باشد
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 2
    دارم توی فاز دوم هشتگرد آپارتمان ویلایی ۳ طبقه می سازم ۲ میلیارد هزینه ساختش میشه با ۱ م و ۸۰۰ که قیمت زمینه و از یه دهه پیش زمین خریدم. ۳ ماه دیگه به یکی از دلال ها و سوداگران بسیار محترم مملکت با نقیمت نزدیک به ۸ میلیارد می فروشم و نزدیک به ۳ و نیم میلیارد در مدت یکسالی که صرف پروژه کردم سود میره جیبم
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    13 6
    مشرق ساندیس خور همین روزا با مولوتوف دفترتان میره هوا
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 0
      برووووووووو
  • راه حل آسان است اگر اراده ای باشد IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    6 1
    راه حل رفع ناهنجاری بی حجابی بسیار راحته ، کافیه در رسانه ملی با چند سوال و تذکر ساده مثل زیر ، اهمیت رعایت قانون حجاب بطور مکرر یادآوری بشه. سوالات نمونه : اگر آحاد مردم ، قوانین کشور را رعایت نکنند و به آنها احترام نگذارند چه مشکلاتی در کشور بوجود میاد؟ آیا شما جزو کسانی هستید که قوانین کشور را رعایت می کنید و به آنها احترام می گذارید؟ آیا میدانید رعایت حجاب در مجامع عمومی و خیابان‌ها یک قانون مصوب کشوری بوده و رعایت حجاب در مجامع عمومی به سلیقه و دیانت افراد ارتباطی ندارد چون یک قانون است که باید مثل سایر قوانین توسط همه رعایت شود ؟!!!
  • داماد سید IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    3 1
    اساطیر تهوع آور در چهارده قرن پس از استقرار اسلام همواره در جهت تضعیف دین و جایگاه معصومین و ارکان منتسب به آن مانند مرجعیت و قوه عاقله و صدای مردم و نیروهای الهی دسیسه و توطئه کرده اند و امیدشان به عوامی بوده است که به سبب قدرت کم تحلیل بتوانند فریب شان دهند و از ایشان به عنوان پیاده نظام برای پیشبرد مقاصد خباثت بار و خیانت ورزشان سوء استفاده کنند! البته هر زمان رهبرانی متفاوت داشته اند، از خوارج احمق ملعون تا داعشی ابله و از عبید بن زاکانی سیّاس تا مسلمیه کذاب منافق و روحانی خائن!!! لِیُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُبْطِلَ الْباطِلَ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُجْرِمُونَ
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 2
    زنده باد
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    15 2
    داریم به جای میرسیم که فکر میکنم در کشور دشمن زندگی میکنم واقعا این کشور صاحب داره؟
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 0
    یکسری از آدمها از بیمارهای روانی زنجیری خطرناکتر هستند
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 2
    اگه اکبر پونس هنوز با شماست، پس فاتحه رو بخونید
  • محمد IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام خدا به همه انسانهای آزاده
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    5 7
    کسانی که بی حجاب هستن دژمن ما هستن..
  • افسانه IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    21 7
    گرانی اجاره تقصیر صاحبخانه است نه دشمن لطفانظرمن رابذارید
    • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      3 2
      گرونی دلار تقصیر کیست ؟؟
    • شیوا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      8 2
      گرانی اجاره تقصیر گرانی بازاره . همه کالاها گران میشه ، مسکن هم یک کالاست که به تبع کالاهای دیگه گران میشه . من صاحبخانه ام و اگر اجاره را زیاد نکنم برام صرف نداره و اجاره نخواهم داد چون تخریب مستاجر به اجاره کم نمی ارزه . درش را قفل می کنم و خالی می ذارم
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      4 1
      دقیقا
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    15 7
    ۴ میلیون خانه و وای اگر من بشم رییس جمهور دلار بشه ۵۰۰۰ و ۷۰۰۰ هزار صفحه برنامه اقتصادی رییسی هنوز یادمان نرفته خنده دار نیاز به دشمن خارجی نداریم دشمن سکان دارست
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    4 4
    مهیار هستم ۲۴ ساله مجردو بابام پولداره....مسولین باید به این موضوع با جدیت رسیدگی کنن
  • تبریز IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    در انتخابات افراد متخصص و متعهد نماینده اکثریت جامعه هستند
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    سواره را از حال پیاده چه خبر ویا کاخ نشینان از حال کوخ نشینان بیخبر هستند
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    مردم را مشغول هم کن
  • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    8 0
    مملکت همه اتفاقاتش دست دشمنه؟
  • محمدرضا کیانفر SG ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    . مجید انصاری اصلاح‌طلب گفت: خواست قلبی اکثریت قاطع مردم در سال 57 اجرای احکام اسلام واقعی بود نه اسلام تحجری و انحرافی.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 1
    افزایش حقوق کارگر راطبق قانون که همه ازقشرتحصیل کرده اند وجایگاهشون بایدبالاترباشد.گفتیدتورم می آورد .ولی افزایش قیمت چندده برابرگاز برق اینترنت وبا بهانه های پلکانی تورم نمی آورد!؟
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    7 1
    این مملکت رو حضرات دارن اداره میکن یا دشمن؟
  • مسعود IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    2 1
    زمان اصلاح طلب ها مردم رفاه و آسایش داشتند و نرخ ارز در کنترل داشتند...
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 1
      جون تو؟ زمان روحانی قیمت ارز 10 برابر شد
  • ماریه IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    3 0
    مشکل مسکن را باید سریع حل کنند وگرنه مسکن یک بمب ساعتی هست هر لحظه ممکن است منفجر شود
  • حسن IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    3 0
    نه به ماست پاشی ،اره به زن کشی،وقداره بندی ،دشنه،چاقو،قمه ،پاره اجر پاره سنگ ،عربده کشی
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 1
    اجاره نداری بدی ، برو دهاتت . توی دهات اجاره ارزونه .
  • احمد IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 1
    اعتراف کنید
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 1
    مجردی زندگی آزادی یا بی زنی زندگی آزادی
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 1
    عملکرد اصلاحات ملت را دین زده کرده
  • حسین IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 1
    اصلاح طلبان انسداد ایجاد کرده اند؟
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    15 1
    من یک سوال دارم. وقتی قانون با فردی که قانون را زیر پا میگذارد برخورد نمی کند باید چه کرد؟! وقتی قانون نباشد، مردم و روشهای خودشان هستند. ناراحتید؟ بروید یقه قانون را بگیرید که چرا اعمال نمی شود
  • دیده بان IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    ای جانم ،لاله خیلی خوبه براش، بزن بزن که خوب می‌زنی!
  • حسین IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    8 0
    از طرفی مردم را به ازدواج و فرزند آوری تشویق می کنند و از طرفی هیچ حرکت مثبت کاربردی برای تسهیل معیشت خانواده ها ارائه نمی دهند. چه می شد اگر هر زوج لااقل به مدت یک سال در یک خانه رایگان اسکان داشتند تا حداقل کمی پس انداز برای ادامه حیات و بقا در شرایط تورمی کنونی مملکت جمع آوری کنند. اینکه دولت ها با وعده های تو خالی می آیند و بی ثمر می روند توطئه دشمنان جمهوری اسلامی
  • ساتراپ LT ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    4 0
    خب اجاره دست دشمن است . حمله ماستی دست دشمن است ، اختلاس دست دشمن است ، انفجار فلان جا دست دشمن است ، پس دشمن داره حکومت می کند ؟
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    !Mjid jan از غلامسین خان کرباسچی چه خبر؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 1
    مرگ بر گاو و گوسفندها که عامل اصلی توزیع ماست هستن
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
      1 0
      مرگ بر اون موتوری که به بچه مردم جنس قاطی میده حالا گریپاژ کرده که آرزوی مرگ برا گاو گوسفند داره..!!!
  • محمد IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    6 0
    وقتی برخی افراد بی توجه به حرف خداورسول هنجارهای جامعه را زیر پاگذاشته وحجاب از سر بر میدارند یعنی خود را داوطلب خطرات گوناگون کرده اندهمچنانکه در غرب شاهدیم با برهنگی زنان خشونتهاعلیه آنان افزایش می یابدوقرارنیست همه نیروها. به صف شوندتا امنیت قانون شکنان وحرمت شکنان حفظ شود.
  • قانون ندنی IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    حمایت می کنم.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    8 0
    اصلاح طلبها برای رسیدن به قدرت حاضرند تمام ارزشهای اسلامی را زیر پا بزارن
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    دشمن ملت ومردم ایران
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    چی بگم والا
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    غرب متمدن:نوکران وغربزدگان وسرمایه های اسراعیل به خط چرا باید درغرب متمدن کهبنای خانواده باامار بالای حرامزاده وکشتن وزن ازاری بالا رفته وپدران برای راحتی خیال باید از بچه های منسوبی ازمایش ژنتیک بگیرند .باید شاهد استحکام خانواده درایران باشیم ازبیحجابی وازادی زن شروع کنید وتااخر خط بروید چراکه مامسعول بهشت وجهنم رفتن مردم نیستیم
  • حسن IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    فعلا دشمن با روش زیر و رو کشی داره از آب گل‌آلود ماهی میگیره به نفع خودش اول اغتشاشات که هر جور توانستن در اون مدت تورم زیاد شد و گرانی سر به فلک کشید اغتشاشات که تمام شد مردم فهمیدن چه بلای سرشون داره میاد برنامه مدارس شروع شد و اون را تمام کردن حالا چسبیدن به حجاب که مردم برعلیه مردم درگیر باشد
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    خسته نشدید و از رو نرفتید
  • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    0 0
    مگر کشور قانون ندارد
  • عسکر NL ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۴
    1 0
    ای کاش همینقدر که به فکر حجاب بودید به فکر اقتصاد مردم ابن بدبخت بودید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس