شبکه صهیونیست: نتانیاهو شخص مطلوبی برای کاخ‌سفید نیست

نظرسنجی های جدیدی نشان میدهد که بنیامین نتانیاهو و کابینه، در آغار کار خود مقبولیت خود میان صهیونیست ها را از دست داده اند.

سرویس جهان مشرق - با توجه به جدید ترین نظرسنجی های صورت گرفته میتوان براورد کرد در صورت برگزاری انتخابات مجدد در سرزمین های اشغالی، بنیامین نتانیاهو از صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی حذف خواهد شد.

بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی وب سایت صهیونیستی معاریو، آمار ها نشان میدهد که نتانیاهو و ائتلاف آن که دولت فعلی رژیم صهیونیستی را تشکیل داده اند، اکثریت را از دست داده اند.

بر اساس این نظر سنجی، لیکود به رهبری نتانیاهو و اردوگاه دولتی به رهبری بنی گانتس با یکدیگر در نظر سنجی ها برابر شده اند و این برابری ادامه دارد، این درحالی است که اردوگاه دولتی پیشتر در جایگاه پایین تر قرار داشت. با این حال، بلوک احزاب ائتلاف تنها ۵۱ کرسی دریافت می کند، در حالی که بلوک اپوزیسیون ۶۹ کرسی دریافت می کند.

نتانیاهو مقبولیت خود را از دست داده است
نظر سنجی:
بن گویر در نظرسنجی ها سقوط کرد، گانتس قوی تر می شود

این نظرسنجی همچنین نشان می دهد که حزب یش آتید به رهبری لاپید، همچنان به از دست دادن جایگاه خود ادامه می دهد و اکنون تنها ۱۹ کرسی در اختیار دارد. قدرت یهود نیز در حال تضعیف است و در نظرسنجی فعلی تنها به ۴ کرسی رسیده است و به مرز توقف فعالیت در کنست، نزدیک می شود، نظرسنجی فعلی نشان می دهد که از زمان انتخابات کنست، قدرت یهود بیش از نیمی از رای دهندگان خود را از دست داده است. همچنین، حزب صهیونیست مذهبی نیز تنها ۵ کرسی در نظر سنجی ها بدست آورده است.

آمار کلی این نظرسنجی بر این اساس است:

لیکود - ۲۶ کرسی، اردوگاه دولتی - ۲۶ کرسی، یش آتید - ۱۹ کرسی، شاس - ۹ کرسی، یهودیت تورات - ۷ کرسی، اسرائیل بیتینو - ۶ کرسی، خدش تعال (جبهه عربی) - ۶ کرسی، صهیونیسم مذهبی - ۵ کرسی، کارگر - ۴ کرسی، مرتص - ۴ کرسی، قدرت یهود - ۴ کرسی و رعام - ۴ کرسی.

نکته قابل توجه این است که بر اساس توزیع کرسی ها، جریان اپوزیسیون می تواند برای اولین بار - حتی بدون خدش تعال (جبهه عربی) - دولت تشکیل دهد.

در پاسخ به این سوال که بنیامین نتانیاهو یا بنی گانتس کدام یک برای نخست وزیری اسرائیل مناسب ترند، پاسخ ها این بود: گانتس - ۴۴٪، نتانیاهو - ۳۷٪، نمی دانم - ۱۹٪.

میتوان گفت تحولات پنج ماه اخیر در سرمزمین های اشغالی، به صورت کامل تاثیر خود را گذاشته است و دولت نوپای نتانیاهو علی رغم اینکه تنها چهار ماه شروع به کار کرده است، مقبولیت خود را از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    مرگ بر جمیع آنها
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    لعنت بر صهیونیسم و سرمایه داری و اسلاویسم
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
    0 0
    سوره يونس آیه 88 : وَقَالَ مُوسَىٰ رَبَّنَا إِنَّكَ آتَيْتَ فِرْعَوْنَ وَمَلَأَهُ زِينَةً وَأَمْوَالًا فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا رَبَّنَا لِيُضِلُّوا عَنْ سَبِيلِكَ ۖ رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَىٰ أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ فَلَا يُؤْمِنُوا حَتَّىٰ يَرَوُا الْعَذَابَ الْأَلِيمَ ترجمه : موسی گفت: «پروردگارا! تو فرعون و اطرافیانش را زینت و اموالی (سرشار) در زندگی دنیا داده‌ای، پروردگارا! در نتیجه (بندگانت را) از راه تو گمراه می‌سازند! پروردگارا! اموالشان را نابود کن! و (بجرم گناهانشان،) دلهایشان را سخت و سنگین ساز، به گونه‌ای که ایمان نیاورند تا عذاب دردناک را ببینند!» سوره فصلت آیه 29 : وَقَالَ الَّذِينَ كَفَرُوا رَبَّنَا أَرِنَا اللَّذَيْنِ أَضَلَّانَا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ نَجْعَلْهُمَا تَحْتَ أَقْدَامِنَا لِيَكُونَا مِنَ الْأَسْفَلِينَ کافران گفتند: «پروردگارا! آنهایی که از جنّ و انس ما را گمراه کردند به ما نشان ده تا زیر پای خود نهیم (و لگدمالشان کنیم) تا از پست ترین مردم باشند!»

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس