کد خبر 1494083
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در درگیری مسلحانه ماموران یگان تکاوری ۱۰۳

به گزارش مشرق به نقل از از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن شجاعی‌نسب اظهار داشت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر تحرک اشرار مسلح و کاروان موتوری قاچاقچیان مواد مخدر در بخش‌های کویری شهرستان نهبندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تکاوران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی یگان تکاوری ۱۰۳ "دهسلم" نهبندان با اجرای طرح‌های عملیاتی اطلاعاتی و شناسایی دقیق مسیر تردد و تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر، یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو را در محور کویری شناسایی کردند و به راکب آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: راکب موتورسیکلت به اخطار ماموران توجه نکرد و به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آنها تیراندازی شد که در تبادل آتش بین پلیس و اشرار مسلح و با برتری آتش ماموران پلیس، ۲ شرور معروف شرق کشور به هلاکت رسیدند.

وی تصریح کرد: پس از پایان درگیری و پاکسازی منطقه ضمن توقیف یک دستگاه موتورسیکلت، یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج تیغه خشاب و مقداری فشنگ جنگی از اشرار کشف شد.

سرهنگ شجاعی‌نسب افزود: پلیس با هوشیاری کامل با هر نوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود، مقابله خواهد کرد و در راه مبارزه با اشرار مسلح و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طبق قانون بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کند.

وی همچنین از کشف ۴۹۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم دستگیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    12 0
    ماشالله بهتون. خوبه زهر چشمی ازشون گرفتید. ما پلیس مقتدر را دوست داریم
  • مهدی IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    12 0
    مرزبانی در شرق کشور را تجهیز کنیم و کادر مجرب و یگان های مستحکم بسازیم چون رقبا شیطنت خواهند کرد
  • بشار عبدالواحد IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    5 5
    اشرار حیف است به شهادت برسند.
  • محمد قزل IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    8 0
    درود برشما مدافعان امنیت کار درستی کردین ......توقف نکردن باید به رگبار بست
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
    11 0
    لعنت خدا بر قاچاقچی ها، حشیش باعث بیماری های روانی از جمله شیزوفرنی میشه، مغز رو به شدت پیر می‌کنه، استعمال کننده حشیش میل به خودکشی پیدا میکنه و بیشتر از افراد سیگاری دچار سرطان میشه، مهم ترین علت تبلیغ بسیار گسترده کشیدن حشیش، گل و ماری جوانا در سریال های خارجی برای نابارور کردن مردم جهان است، حشیش باعث ناباروری و عقیم شدن میشود
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      0 1
      دانش ات قدیمی و مربوط به چهل سال قبل است . تشریف ببر و انگلیسی یاد بگیر . و علوم را تازه و به زبان اصلی مطالعه کن . تا از شر این افکار پوسیده چرندیات ،کمی خلاص شوی .
    • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      0 0
      کافر همه را به کیش خود پندارد ای جواب دهنده
  • سید فروزان CH ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    3 0
    جمعه عبدالحمید دجال در زاهدان ضمن حمایت از این تروریستها(هر مسی به روی ماموران اسلحه بکشد تروریست است )خاستار محاکمه ماموران خواهد شد و مبارزه با اشرار و مواد مخدر و قاچاق را بر خلاف دمکراسی خواهد کفت شرورترین شخص در منطقه شرق فعلا همین عبد الحمید دجال است از کجا معلوم که در کاروان اسکورت او (حدود پانزده تا بیست خودرو شاسی بلند لوکس ، نقل و انتقال مواد مخدر و اسلحه انجام نمیدهد این کثافت ) داشتن جنان زندکی اشرافی و کاخ و دم دستگاه او ،را فقط فیلمهای هالیوددی در مورد کارتلهای مواد در امریکای جنوبی میبینیم ، مرتیکه شده است پابلو اسکوبا ان منطقه .
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خیر خبر باشید ، کشتن شرورهای طالبان صواب داره
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۲
      0 0
      مطمئنی طالبانی هستن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس