کد خبر 1504001
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹
خداحافظی سهراب مرادی از تیم ملی وزنه برداری

سرمربی تیم ملی وزنه برداری از خداحافظی سهراب مرادی خبر داد.

به گزارش مشرق، نواب نصیرشلال در خصوص علت کنار گذاشتن کیانوش رستمی از لیست تیم ملی اظهار داشت: در خصوص کیانوش رستمی باید بگویم که ما برای کیانوش یک شرطی گذاشته بودیم که به این شرط عمل نکرد، آن هم حضور در رکوردگیری تیم ملی و ثبت وزنه‌های بهتر نسبت به دیگر نمایندگان این وزن بود که این امر میسر نشد. با توجه به اینکه باید تیم خوبی را آماده رقابت‌های پیش رو کنیم تصمیم گرفتیم او را کنار بگذاریم. علت حضور نداشتن او مصدومیت بود اما ورزشکاران باید این را بپذیرند که وقتی جدا از تیم تمرین می کنند مصدومیت های خود را هم مدیریت کنند تا به موقع بهبود پیدا کنند و وارد رقابت جدید شوند.

وی در ادامه در خصوص سهراب مرادی هم گفت: سهراب مرادی هم به دلیل مصدومیت و جراحی که داشت نتوانست در رکوردگیری کشورمان حضور پیدا کند که شب گذشته هم تصمیم گرفته شد تا سهراب هم خداحافظی کند و او را هم در اختیار نداشته باشیم. در آینده هم جوانان خوبی که داریم جایگزین این وزنه برداران خواهند شد تا در مسابقات جهانی حضور پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی با غیرت IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    0 1
    جناب نصیر شلال بسیار کار خوب و شجاعانه ائی انجام دادید که از شما انتظار ان میرفت .بروید به سراغ جوانان با انگیزه و غیرتمند که کم هم نیستند. از این تاریخ مصرف گذشته های وزنه برداری ابی گرم نخواهد شد.
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۹
    1 0
    کینگ پر کشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس