واکنش رئیس فدراسیون وزنه برداری به خداحافظی مرادی و کنار گذاشتن رستمی

رئیس فدراسیون وزنه برداری به به خداحافظی سهراب مرادی و کنار گذاشتن کیانوش رستمی از تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، سجاد انوشیروانی در گفت وگویی در مورد خداحافظی سهراب مرادی از وزنه برداری اظهار داشت: مرادی در رکوردگیری نتواسنت چیزی که انتظار داشت را انجام دهد و یک مقدار دست او اذیتش کرد. در نهایت پس از هماهنگی با کادرفنی خداحافظی اش را اعلام کرد. این موضوع واقعا برای شخص من ناراحت کننده بود، چون او یکی از قهرمانان بزرگ ما و اسطوره بود. واقعا از دست دادن سهراب مرادی برای وزنه برداری ایران سخت است.

وی در مورد اینکه با شما هم در این خصوص مشورت کرد یا خیر، گفت: روز رکوردگیری او را دیدم و صحبت کردیم به او گفتم صبر کن، اما اعلام کرد تصمیمش را گرفته است.

رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد کیانوش رستمی عنوان کرد: او باید با کادرفنی هماهنگ می شد، چون تمام مسائل فنی در اختیار سرمربی تیم ملی است و ما هیچ دخالتی نداریم. کادرفنی دو مسابقه راه آمد، اما کیانوش تصمیم داشت خودش تمرین کند. دو روز قبل هم با من تماس گرفته بود که در این خصوص ورود کنم، اما گفتم ما کارمان فراهم کردن امکانات، اعزام و پشتیبانی اردوها است و همه مسائل فنی را به کادرفنی واگذار کرده ایم و هرچه آنها بگویند را ما انجام می دهیم. همه ورزشکاران باید تابع تصمیم سرمربی باشند.

انوشیروانی در مورد اینکه دبیر فدراسیون چه زمانی انتخاب می‌شود، گفت: با چند گزینه صحبت کرده ایم، اما عجله ای نداریم و نمی خواهیم فقط فردی را انتخاب کنیم که بگوییم کادرمان تکمیل شده است. کارهای اجرایی ما هیچ کدام روی زمین نمانده و خود من و بهداد سلیمی با تمام توان کارها را پیش می بریم. در هر صورت انتخاب دبیر برای فدراسیون حیاتی است، چون با حضور یک دبیر مجرب این بار از روی دوش ما برداشته می‌شود و می‌توانیم به مسائل کلان وزنه برداری برسیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس