اساس کار ردیاب خودرو از طریق ارتباط با جی پی اس و ماهواره ها صورت می گیرد و شما هر مدلی از ردیاب را که خریداری کنید می توانید از موقعیت جغرافیایی خودرو یا وسیله خود مطلع شوید و جلوی سرقت یا جابه‌جایی آن را بگیرید. در زمان خرید یک ردیاب نیاز است تا اطلاعات کلی از ردیاب ها داشته باشید و بدانید مزایای استفاده از ردیاب چیست؟

دسته بندی ردیاب‌های خودرو

جی پی اس ‌خودرو دارای مدل های متنوع و با امکانات و خصوصیات خاصی می باشند که می توانیم بر همین اساس آن ها را دسته بندی کنیم. به طور مثال ردیاب هایی که مدل سیمی نام برده می شوند تنها بر روی یک خودرو نصب خواهند شد و نمی توان به صورت دائم آن ها را جابه‌جا کرد ولی ردیاب هایی مانند ردیاب آهنربایی قابلیت حمل دارند و در بخش های مختلف وسایل نقلیه نصب می شوند. همچنین قیمت یک ردیاب هم با توجه به امکاناتی که در اختیار صاحب خودرو قرار می گیرد تعیین خواهد شد. دسته بندی دیگر ردیاب ها بر اساس خروجی دیتا می باشد. ردیاب ها در دو نوع ردیاب آنلاین و آفلاین موجودند که در ردیاب های آفلاین اطلاعات مسیرهای طی شده و زمان های توقف و حرکت خودرو در آن ذخیره می شوند تا بعداً از آن استفاده شود و در سیستم آنلاین همه اطلاعات با یک اپلیکیشن به صورت زنده قابل دسترس و مشاهده می باشند.

پیام جی پی اس؛ فروش تخصصی انواع جی پی اس پیشرفته خودرو

چرا از ردیاب خودرو استفاده کنیم؟

اصلی ترین دلیل استفاده از ردیاب خودرو پیشگیری از سرقت خودرو است. بر طبق آمار از تمام سرقت هایی که در کشور انجام می شود نیمی از آن مربوط به سرقت خودرو می باشد که افراد باید برای حفظ اموال خود از تجهیزاتی مانند دزدگیر خودرو استفاده کنند ولی با استفاده از این ابزارهای پیشگیری مانند دزدگیرها و انواع قفل پدال و فرمان باز هم احتمال سرقت زیاد است. بنابراین استفاده از یک ردیاب خودرو نه تنها یک ابزار پیشگیرانه محسوب می شود بلکه یک ردیاب می تواند بعد از به سرقت رفتن خودرو مکان آن را به فرد نشان دهد. استفاده از ردیاب خودرو فقط مناسب خودروهای شخصی نیست و جهت استفاده از آن در خودروهای دولتی و ارگان ها هم بسیار کارایی بالایی دارد. ما به مدیرانی که خودروی شرکت را در اختیار کارمندان خود می گذارند پیشنهاد می کنیم جهت انجام امور شرکت از سیستم ردیاب استفاده کنند. نصب یک جی پی اس در یک شرکت یا یک ناوگان می تواند مقدار عملکرد کارمندان را مشخص کند و هیچ کارمندی نمی تواند از خودروی شرکت استفاده شخصی کند زیرا تحت کنترل مدیران خود قرار گرفته است.

تأمین امنیت خودرو با ردیاب های پیشرفته پیام جی پی اس

با زیاد شدن آمار سرقت در شهرهای بزرگ افراد هم به دنبال راهکارهایی جدید جهت حفظ امنیت خودروهای خود هستند و بهترین انتخاب جهت ایجاد کردن امنیت بالا استفاده از ردیاب خودرو خواهد بود. ردیاب های خودرو در ابعاد کوچک هستند و بر روی خودرو نصب می شوند و با کمک جی پی اس اطلاعات موقعیت مکانی خودرو را به صاحب آن اطلاع می دهند. اطلاعات مهمی مانند موقعیت فعلی خودرو، سرعت و میزان مسافتی که طی شده است را به صورت آنلاین به فرد نشان می دهد که این اطلاعات پس از سرقت خودرو کاربرد زیادی خواهد داشت.

پیام جی پی اس؛ فروش تخصصی انواع جی پی اس پیشرفته خودرو

عملکرد سیستم ردیاب خودرو چگونه می باشد؟

همان‌طور که عنوان کردیم ردیاب یک وسیله ای کوچک بوده که می توانید آن را بر روی خودروی خود نصب کنید. به طور معمول جهت شروع به کار یک ردیاب سیم کارت نیاز می باشد و مالک خودرو با نصب اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود می تواند هر لحظه از وضعیت خودروی خود آگاهی داشته باشد. در زمان سرقت خودرو هم همین اپلیکیشن می تواند فرد را متوجه موقعیت خودرو و مسیری که خودرو در حال حرکت یا توقف است، بکند. برخی از ردیاب های پیشرفته امکان خاموش کردن خودرو از راه دور با اپلیکیشن یا پیامک را هم دارند که قیمت آن را بیشتر خواهد کرد.

راهنمای خرید بهترین ردیاب خودرو

افراد در زمان انتخاب ردیاب سوال دارند و آن این است که چه مدلی از ردیاب مناسب خودروی من می باشد؟ ردیاب خودرو در استفاده های شخصی و در مشاغل مختلفی می تواند کارایی و امنیت بالایی را فراهم کند و انتخاب ردیاب مناسب با نیازهای فرد شاید در نگاه اول کار دشواری باشد. در زمان خرید ردیاب باید به موارد زیادی دقت کنید که متوجه شوید کدام ردیاب بیشتر مناسب کار شما است. برای افرادی که به دنبال ردیابی با استقرار بلند مدت هستند ردیاب سیمی انتخاب خوبی است ولی برای افرادی که نیاز دارند که ردیاب از یک خودرو به خودروی دیگر انتقال یابد باید از مدل هایی بدون نیاز به سیم کشی مانند مدل آهنربایی بهره ببرند. بیشترین اهمیت در زمان خرید توجه به نیازهای شخصی و یا کاری بوده که کارشناسان بر طبق آن بتوانند شما را راهنمایی کنند.

پیام جی پی اس؛ فروش تخصصی انواع جی پی اس پیشرفته خودرو

پیام جی پی اس؛ فروش تخصصی انواع جی پی اس پیشرفته خودرو

امروزه روش های سرقت تغییر کرده و می توانیم بگوییم که پیشرفته تر شده است و بر همین اساس هم افراد نگرانی بیشتری بابت حفظ اموال خود می کنند. استفاده از یک فناوری با سیستم به روز جهانی قطعاً می تواند استرس صاحبان خودرو را کمتر کرده و امنیت بالاتری را برای آن ها ایجاد کند. دقت کنید در زمان خرید ردیاب از مرکز فروش تخصصی انواع جی پی اس پیشرفته خودرو خرید خود را انجام دهید تا نگرانی بابت خرید جنس تقلبی نداشته باشید. همچنین شرکت فروش ردیاب باید دارای تضمین کیفیت باشد و خدمات پس از فروش مناسبی را هم به مشتریان بدهد و رضایت آن ها را جلب کند. شرکت پیام جی پی اس فعال در زمینه فروش انواع ردیاب خودرو و همچنین ردیاب شخصی می باشد و ردیاب های خود را به همراه نرم افزار کاملاً فارسی ارائه می کند و همینطور وب اپلیکیشن تحت گوشی اندروید و ios دارد. این شرکت یکی از شرکت های بزرگ و فروشنده ردیاب شخصی و ردیاب خودرو در ایران بوده که با تکیه به تجربه و تخصص کارشناسان فنی خود مفتخر است اعلام نماید، آماده ارائه راهنمایی و مشاوره رایگان، خدمت شما عزیزان جهت انتخاب و خرید انواع ردیاب و جی پی اس خودرو می باشد. جهت خرید با کارشناسان فروش با شماره های 09124251676 و 02126760035 تماس بگیرید و یا با پیج اینستاگرام PAYAM.GPS در ارتباط باشید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس