کد خبر 1615587
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
بازداشت اخلال‌گران یک درمانگاه در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس یزد، عاملان برهم زننده نظم درمانگاه شهر را دستگیر کرد.

به گزارش مشرق، در پی بروز درگیری در یکی از درمانگاه‌های یزد، نیروهای انتظامی استان یزد عامل اصلی و سه همدست وی را بازداشت کردند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقوع درگیری و اختلال در نظم درمانگاه، پلیس بلافاصله به موضوع ورود کرد و عاملان این واقعه را شناسایی و دستگیر نمود.

بهدانی فرد با بیان اینکه این افراد پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند تا مراحل قانونی را طی کنند، گفت: نیروی انتظامی در تأمین امنیت مردم هیچ‌گونه اغماضی نخواهد داشت و با افرادی که قصد برهم زدن آرامش و امنیت جامعه را دارند، برخورد جدی می‌کند.

وی افزود: برخی افراد با رفتارهای ناپسند خود آرامش و امنیت عمومی را تهدید می‌کنند که پلیس در برابر چنین اقداماتی قاطعانه عمل خواهد کرد.

بر اساس گزارش‌ها، اقدامات فوری پلیس در دستگیری این افراد، موجب رضایت و آرامش دوباره مراجعه‌کنندگان و کارکنان درمانگاه شده است.

این واقعه نشان‌دهنده تلاش‌های نیروی انتظامی در حفظ نظم و امنیت عمومی است و همچنین پیامی واضح به کسانی است که قصد ایجاد اخلال در جامعه را دارند.

نیروی انتظامی با هوشیاری و سرعت عمل، مانع از ادامه رفتارهای ناهنجار و تهدیدآمیز این افراد شد و امنیت درمانگاه و مراجعه‌کنندگان را به حالت عادی بازگرداند و به خوبی نشان‌دهنده عزم جدی نیروهای انتظامی در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و حفظ امنیت شهروندان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس