تصمیم کانادا برای خارج کردن ۴۵ هزار شهروند خود از لبنان

وزیر امور خارجه کانادا از تدارکات نظامی این کشور برای خارج کردن ۴۵ هزار شهروند این کشور از لبنان در پی تشدید تنش‌ها بین حزب الله و رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که «ملانی جولی» وزیر امور خارجه کانادا به همتای «یسرائیل کاتز» همتای صهیونیست خود اطلاع داده است که کشورش قصد دارد ۴۵ هزار شهروند خود را از ترس شروع جنگ در لبنان تخلیه کند.

وزیر خارجه کانادا به همتای صهیونیست خود اطلاع داده است که نیروهای نظامی خود را به منظور آماده سازی برای تخلیه شهروندان کانادایی، به دلیل پیش بینی وقوع جنگ بین تل‌آویو و حزب الله لبنان، به منطقه اعزام کرده است.

کاتز هم مدعی شد که «اسرائیل نمی تواند سناریوی آواره شدن ساکنان از خانه های خود را به دلیل تهدیدات امنیتی ناشی از حزب الله تحمل کند».

پیش از آن وزارت خارجه کانادا به شهروندان خود توصیه کرده بود که به علت «وضعیت نابه‌سامان امنیتی و افزایش خطر حملات تروریستی و ادامه یافتن نزاع مسلحانه با اسرائیل» از سفر به لبنان خودداری کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امید IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    2 1
    ما هم نمی توانیم اسرائیل جعلی و قلابی که به راحتی ترور و آدم کشی می کند را تحمل کنیم و برای نابودی اسرائیل ،جزیره انگل لیس و آمریکا روز شماری می کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس