مردم بابصیرت نامزد اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند

استاد دانشگاه و فعال سیاسی استان گیلان گفت: مردم با بصیرت نامزد اصلح ریاست جمهوری را برگزینند و با شرکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر توطئه‌های دشمنان را بار دیگر نقش بر آب کنند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام قاسم قاسمی شنبه شب در جشن امامت و ولایت در ستاد تبلیغاتی دکتر محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رشت با اشاره به دغدغه رهبری در موضوع حضور حداکثری در انتخابات اظهار کرد: حضور گسترده مردم در انتخابات نمایش اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح اصل مهم در انتخابات است افزود: مردم صاحبان انقلاب هستند و همواره برای دفاع از انقلاب در عرصه های مختلف حضور گسترده داشته‌اند و هشتم تیر پرشور در انتخابات شرکت می کنند.

این فعال سیاسی با گرامیداست یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: شایستگی های شهید جمهور کار را برای نامزدهای ریاست جمهوری سخت کرده است، شهید جمهور امید را در دل مردم زنده کرد و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید.

وی با اشاره به زیرسئوال بردن خدمات رئیس جمهور شهید و عزیز توسط وزیر امور خارجه سابق بیان کرد: مردم ایران فراموش نکرده اند که شماها نتوانستید جانباختگان ایرانی منا را از کشور عربستان بگیرید و جزء خواری چیز دیگری برای مردم به ارمغان نیاوردید.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در جشن امامت و ولایت گفت: مردم نظاره گر مناظره های نامزدهای ریاست جمهوری هستند و باطن برخی در این مناظره ها مشخص شده است.

هاجر تحریری نیک صفت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و با بیان اینکه نیروهای انقلابی بر ادامه راه شهید رئیسی تاکید دارند اظهار کرد: شهید جمهور به همه امور آگاه و خستگی ناپذیر بود و برای مردم ارزش قایل می‌شد.

وی بیان کرد: رییس جمهور شهید ریل گذاری در کشور را انجام داد و امروز نمی توانیم مدیریت اجرایی کشور را به دست هرکس بدهیم، ما به دنبال نامزدی هستیم که ارزش ها را در عمل نشان دهد.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حمایت ما از محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، حمایت از مردم است.

کیهان هاشم نیا رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالباف در گیلان نیز در این مراسم با بیان ویژگی های این نامزد ریاست جمهوری گفت: قالیباف نیروی پا به رکاب، باتجربه، کارآمد، شجاع و بصیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    ایتلاف کنید بازهم گفتیم ولی گوش نخواهید داد ...
  • DE ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    روز انتخابات روز میثاق با شهید عزیز رئیسی و همراهانش.
    • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 1
      والا بخدا دوره همونم من رای ندادم رای دادن یعنی اهانت به شعور خودت
  • مادرومعلم IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 2
    همه ی نامزدهای انقلابی به نفع قالیباف کنار بروند وگرنه یه پانطورک ابله بیچاره مان خواهدکرد
    • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
      0 1
      بدبخت فحاش
  • کارگر IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 1
    اوضاع قاراشمیش شده. پوششی روکشی دودکشی اطوکشی . همسو ها بروند کنار یکی بماند تا با زرشکیان بشوند رقیب. بعد مردم به هیچکدام رای نداده ارا باطله اول شود !
  • IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    چشم امری فرمایشی دیگه نبود ؟
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    1 0
    نامزد اصلح جلیلی هستش. چون نه فساد داره و نه خودخواهی و دروغ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس